درمان ناباروری با نوین‌ترین روش‌ها، ذخیره سلول‌های جنسی، انجام سالانه ۲۴ هزار دیالیز و اعمال جراحی چشم از جمله خدماتی است که توسط هلال احمر در مجتمع دارویی درمانی هلال ایران انجام می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منصور حقیقت پور: مگر این مملکت چقدر ظرفیت دارد که برای یک تصمیم لجوجانه جریانی خالص گرا سالانه صد میلیارد دلار فقط در فروش نفت ضرر دهد.برادر عزیزم جناب آقای رئیسی کاش تمهیدات را انجام می دادی و بعد جراحی می کردی. منبع: خبرآنلاین
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور گفت: ۳۰ سامانه با هدف تسریع در انجام امور اداری در سازمان بازرسی کل کشور راه اندازی شد
به طور میانگین سالانه ۳۵۰ هزار تا ۵۳۰ هزار مورد سقط جنین در کشور انجام می‌شود که از این میزان حدود ۱۰ تا ۱۲ هزار مورد مجوزدار است و توسط پزشکی قانونی انجام می‌شود. حدود ۱۰ تا ۱۲ هزار مورد هم سقط غیرارادی است و بقیه آن سقط غیرقانونی و جنایی است که شامل دو دسته می‌شود.
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: به طور متوسط سالانه حدود ۵ میلیارد دلار صادرات در حوزه کشاورزی انجام می‌شود و امیدواریم بتوانیم با رویکرد حمایتی صدور محصولات کشاورزی افزایش یابد.
مشهد _ معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: سالانه مرمت اضطراری و جامع ۱۰۰ اثر تاریخی این استان براساس نیاز و اولویت انجام میشود.
معاون وزیر صمت در نامه‌ای به مدیران عامل ۲۷ بانک و مؤسسه اعتباری، اعلام کرد مسدودی وجوه حساب‌های طرح اولویت‌بندی خودروهای تولید داخل رفع شود.
رئیس سازمان شیلات ایران از انجام برنامه‌ریزی جهت تولید سالانه ۱۶۰ تُن میگو، ۵۰۰ هزار تُن انواع آبزیان از طریق پرورش در دریا و صید سالانه ۸۵۰ هزار تُن طی برنامه هفتم توسعه خبر داد.
فعالیت بارگذاری سالانه سوخت و انجام دوره‌های بازرسی فنی و تعمیرات اساسی تجهیزات مهم واحد نخست نیروگاه اتمی بوشهر از 25 بهمن ماه آغاز شد.
چندین تظاهرکننده سعی می‌کنند روی صحنه‌ای که قرار بود سیریل رامافوسا رئیس جمهور آفریقای جنوبی سخنرانی سالانه خود را در مورد وضعیت کشور انجام دهد، حاضر شوند. نیرو‌های امنیتی پیش از آن تظاهرکنندگان مراسم را به هم زدند آن‌ها را به بیرون هدایت کردند. معترضان خواستار استعفای رئیس جمهور آفریقای جنوبی و همچنین پایان قطعی برق در این کشور شدند. ۶۰ میلیون نفر در آفریقای جنوبی ساعت‌ها در روز بدون برق می‌مانند.
معاون وزیر جهادکشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران گفت: سالانه ۷۰۲ هزار تن صید و صیادی در کشور انجام می‌شود که از این میزان ۲۷۰ هزار تن آن به آب‌های دور در سیستان و بلوچستان تعلق دارد.
تاییدیه تخصیص ارز یوان برای بازرگانان طی ۲۴ ساعت در سامانه جامع ارزی انجام می گیرد.
یک مقام مسئول در ستاد مبارزه با قاچاق با بیان اینکه سالانه بین ۴ تا ۵ میلیارد دلار قاچاق معکوس در کشور انجام می شود، گفت: سوخت و دارو به دلیل اختلاف قیمت سال‌هاست که قاچاق می‌شوند.
مجموع معاملات انجام شده در سامانه نیما در روز جاری به معادل ۱۰۴ میلیون دلار رسید.
مجموع معاملات انجام شده در سامانه نیما در روز جاری به معادل ۱۰۴ میلیون دلار رسید.
مجموع معاملات انجام شده در سامانه نیما در روز جاری به معادل ۲۵۸ میلیون دلار رسید.
مجموع معاملات انجام شده در سامانه نیما در روز جاری به معادل ۱۸۱ میلیون دلار رسید.
مجموع معاملات انجام شده در سامانه نیما در روز جاری به معادل ۲۲۶ میلیون دلار رسید.
وزیر صمت تاکید کرد: باید سالانه سه هزار مگاوات سرمایه‌گذاری در حوزه برق کشور می‌شده که این طرح ها به پایان نرسیده است؛ در حوزه گاز برنامه ۸۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری داشتیم که انجام نشد لذا به جز مدیریت مصرف کاری نمی توانیم انجام دهیم.
قائم مقام هماهنگی و نظارت گروه صنعتی ایران خودرو در مراسم رونمایی و آغاز تولید پیکاپ اتوماتیک و افتتاح سالن تولید جدید در شرکت ایران خودرو دیزل، با اشاره به این که این سالن از ظرفیت تولید سالانه سه هزار دستگاه خودرو برخوردار است، افزود: ایران خودرو دیزل اهمیت بالایی برای گروه صنعتی ایران خودرو داشته و برنامه ریزی های بسیار خوبی برای رشد، توسعه و ارتقای جایگاه این گروه خودروساز در صنعت خودروی کشور انجام داده است.
سرپرست مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم گفت: اگر معاینه فنی موتورخانه‌ها انجام شود، مصرف گاز و نیز میزان آلاینده‌ها در موتورخانه‌ها کاهش می‌یابد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی از انجام تست‌های اولیه سامانه پدافندی باور ۳۷۳ در برد ۳۰۰ کیلومتری خبر داد.
مجموع معاملات انجام شده در سامانه نیما در روز جاری تا ساعت ۱۵:۳۰ به ۱۱۶ میلیون یورو رسید.
عضو هیئت عامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور با اشاره اینکه در کنار لایروبی بنادر شمال کشور، عملیات لایروبی کانال آشوراده را با تأکید رئیس جمهور به عنوان یک پروژه ملی در استان گلستان در دستور کار داریم، خاطر نشان کرد: این پروژه با پیشرفت خوبی در حال انجام است و تا سال ۱۴۰۲ به اتمام می رسد.
مدیرعامل شرکت برق حرارتی گفت: افزايش چهار هزار و ۳۰۰ مگاواتی ظرفیت نیروگاه‌های حرارتی، انجام ۹۴ هزار مگاوات برنامه تعمیراتی، راه‌اندازی یک واحد جدید نیروگاهی در مدت هشت‌ماه و ثبت بیشترین میزان تولید برق سالانه از جمله رکوردشکنی‌های این صنعت در نخستین سال فعالیت دولت سیزدهم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ