قائم مقام هماهنگی و نظارت گروه صنعتی ایران خودرو در مراسم رونمایی و آغاز تولید پیکاپ اتوماتیک و افتتاح سالن تولید جدید در شرکت ایران خودرو دیزل، با اشاره به این که این سالن از ظرفیت تولید سالانه سه هزار دستگاه خودرو برخوردار است، افزود: ایران خودرو دیزل اهمیت بالایی برای گروه صنعتی ایران خودرو داشته و برنامه ریزی های بسیار خوبی برای رشد، توسعه و ارتقای جایگاه این گروه خودروساز در صنعت خودروی کشور انجام داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر راه و شهرسازی گفت: توسعه ناوگان حمل‌و نقل جاده‌ای با استفاده از ظرفیت تولید داخل و واردات به طور هم‌زمان انجام و پیگیری می‌شود.
نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس از بی توجهی وزیر پیشنهادی صمت به ظرفیت مهم معادن و ایجاد صنایع در مناطق محروم در برنامه های علی آبادی انتقاد کرد.
سالاری گفت: اکنون در منطقه خلیج فارس، پالایشگاه بندرعباس با ظرفیت ۳۶۰ هزار بشکه و پالایشگاه ستاره خلیج فارس با ۴۲۰ هزار بشکه وجود دارد.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: ایجاد یک ظرفیت گسترده برای روایتگری صحیح حائز اهمیت است، زیرا اکنون با روایتگری مستمر علیه کشور و صنعت هسته‌ای مواجه هستیم.
رئیس‌جمهور در دیدار با مردم اندیمشک گفت:‌ احیاء واحدهای تولیدی و ایجاد هزاران شغل در استان خوزستان را لازم اما کافی نمی‌دانم. ظرفیت استان خوزستان بیش‌تر از این میزان است.
نماینده مردم شهربابک در مجلس با اشاره به توسعه و ایجاد اشتغال پایدار برای مردم حوزه انتخابیه خود از شروع احداث تغلیظ 3 میدوک به صورت رسمی خبر داد و گفت: همچنین ظرفیت تولید کنسانتره مس شهربابک سه برابر خواهد شد.
رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به بکارگیری فارغ‌التحصیلان علوم پایه در سازمان انرژی اتمی گفت: از سال گذشته موضوع استخدام این گروه از فارغ‌التحصیلان را در دستور کار قرار داده‌ایم.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از ایجاد سه هزار نفر ظرفیت پذیرش و نگهداری معتادان توسط پلیس تا اواسط سال آتی خبر داد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: برنامه دولت برای ایجاد شهرهای پتروشیمیایی و شهرهای مولد کشاورزی می‌تواند ظرفیت‌های اشتغالزایی را در این استان افزایش دهد.
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: سازمان انرژی اتمی در راستای قانون اقدام راهبردی در سایت فردو و نطنز ظرفیت جدیدی را برای غنی سازی ایجاد کرد که کل این عملیات در چارچوب موازین و مقررات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است.
رشت- رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به احداث صنعتی، تحقیقاتی و آموزشی و پرتودهی این سازمان در گیلان گفت: این استان می تواند به قطب ایجاد فناوری هسته‌ای تبدیل شود.
در آئین‌نامه قانون جهش تولید دانش‌بنیان به ایجاد ظرفیت محاسبه ریسک و صدور بیمه‌نامه‌های نوین به‌ویژه برای شرکت‌های دانش‌بنیان اشاره شده است.
وزیر ارتباطات با تشریح جزئیات آیین نامه حمایت از کسب و کارهای دیجیتال گفت: این آیین نامه از کسب و کارهای کوچک و درشت حمایت خواهد کرد. چه کسی که یک فالوئر داشته باشد چه چند میلیون.
رئیس جمهور گفت: سمن‌ها، گروه‌های مردمی و به ویژه تشکل‌های جهادی ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه ایجاد اشتغال دارند که باید مورد توجه قرار گیرند.
رئیس جمهور گفت: سمن‌ها، گروه‌های مردمی و به ویژه تشکل‌های جهادی ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه ایجاد اشتغال دارند که باید مورد توجه قرار گیرند.
شهردار تهران گفت: تا پایان سال ۱۰۰۰ پارکینگ در تهران افتتاح می‌شود تا ظرفیت پارک خودروها افزایش یابد.
شهردار تهران گفت: تا پایان سال ۱۰۰۰ پارکینگ در تهران افتتاح می‌شود تا ظرفیت پارک خودروها افزایش یابد.
معاون گردشگری کشور یکی از موارد تفاهمنامه هایی که با دستگاه‌های دیگر امضا شده را استفاده از ظرفیت زمین‌های اطراف فرودگاه‌ها برای ایجاد تأسیسات اقامتی دانست.
رئیس جمهور با بیان اینکه بزرگ‌ترین ظرفیت ایران برای ایجاد صلح و امنیت ظرفیت تمدنی ماست،گفت: این قاره کهن که اکنون سربراورده است باید باردیکر تمدن ساز شود.
معاون وزیر صمت گفت: تاکنون از ۱۰ هزار مگاوات ظرفیت نیروگاهی جدید صنایع، ۱۸۰ مگاوات وارد چرخه تولید شده و ۳۶۰ مگاوات دیگر نیز تا یک ماه آینده وارد چرخه می شود.
معاون گردشگری گفت: ظرفیت قانونی واگذاری زمین‌ها برای ساخت زائرسراها ایجاد شد و ادارات‌ میراث‌فرهنگی از این ظرفیت برای ارائه خدمات به زوار در سال آینده استفاده کنند.
وعده راه اندازی بازارچه صنایع دستی، قول استفاده از ظرفیت کروز در جام جهانی قطر، ایجاد پایگاه ملی شهرری و امضای دو تفاهمنامه از جمله برنامه های وزیر میراث فرهنگی در سفر به شهرری بود.
دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی در نشست با فعالان اقتصادی و فرهنگی بر ایجاد پیوست فرهنگی در فعالیت‌های اقتصادی و جذب سرمایه گذاران مسلمان تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ