معاون وزیر جهادکشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران گفت: سالانه ۷۰۲ هزار تن صید و صیادی در کشور انجام می‌شود که از این میزان ۲۷۰ هزار تن آن به آب‌های دور در سیستان و بلوچستان تعلق دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخستین روز از رقابت های یونیورسیاد دانشجویان جهان در حالی پیگیری شد که کاروان ایران در پایان اینن روز صاحب چهار مدال برنز شده و در رده دوازدهم جدول رتبه بندی مدالی قرار گرفت.
سه دونده سرعتی کشورمان با ایستادن در رتبه های نخست دور مقدماتی به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا صعود کردند.
رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: ایران به لحاظ تنوع گیاهی و ذخائر ژنتیکی در بین ۸ کشور نخست جهان قرار داشته که متاسفانه رتبه نخست فرسایش خاک را در اختیار دارد.
شاگردان منصوریان در رتبه نخست تیم‌های ایرانی در رده‌بندی جهانی تا پایان ماه مارچ قرار گرفتند.
​بانک صادرات ایران رتبه نخست اعطای تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان را در سال ١٤٠١ کسب کرد و از سوی رئیس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی مورد تقدیر قرار گرفت.
امیر قلعه‌نویی برای آخرین بار در دوران حضورش در گل‌گهر، در نشست خبری حاضر شد و درباره آغاز همکاری‌اش با تیم ملی ایران صحبت کرد.
قائم مقام بیمه مرکزی با اشاره به دلار ۴۰ هزار تومانی گفت: با این نرخ صنعت بیمه ایران در منطقه جایگاه نخست و در خاورمیانه رتبه ششم را دارا است.
بانک ملت بر اساس رتبه بندی معتبر سازمان مدیریت صنعتی ایران، رتبه نخست را در بین بانک ها و موسسات اعتباری در شاخص فروش بر اساس عملکرد مالی سال ۱۴۰۰ از آن خود کرد.
تنها نماینده فوتبال ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در رتبه نخست تیم‌های ایرانی در رده‌بندی جهانی قرار دارد.
تنها نماینده فوتبال ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در رتبه نخست تیم‌های ایرانی در رده‌بندی جهانی قرار دارد.
در میان برنده‌های این دوره، جوایز بخش ویلا‌ها نشانه‌ای هستند از میزان نوآوری‌های حیرت انگیز آن هم همسو و همسان با مختصات بومی و محلی. ویلا‌هایی با نشانه‌های بارز خلاقیت وجاخوش کرده در بافت طبیعی اطراف بنا. ویلای «کومه نور» که رتبه نخست بخش خانه‌های ویلایی را به‌دست آورد و ویلای «دشت ۴۰» در دماوند استان تهران که رتبه دوم مشترک جایزه معمار را در بخش مسکونی تک‌واحدی کسب کرد نمونه‌هایی حیرت انگیز از چنین مختصاتی هستند.
رصد هفته نخست بازار اقلام خوراکی از نوسان قیمتی در این بازار حکایت دارد.
هیأت های عالی رتبه ایران و چین طی نشستی راهکارهای تقویت روند اجرای برنامه همکاری جامع ۲۵ ساله ایران و چین را بررسی کردند.
با توجه به شکست ژاپن برابر کاستاریکا، یک بار دیگر رتبه اول رنکینگ آسیا به ایران رسید.
بر اساس آمار بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، بانک تجارت به رتبه نخست در شبکه بانکی کشور در زمینه فعالیت‌های ارزی در بخش واردات کشور دست یافت.
نشست هماهنگی بین نهادهای دخیل در امر آماده سازی حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی به میزبانی وزیر امور خارجه و سایر مسئولین عالی رتبه برگزار شد.
وزیر صمت با بیان اینکه رتبه ایران در شاخص پیچیدگی صادرات سال قبل به ۶۵ رسید و سال ۱۴۰۴ به زیر ۴۰ خواهد رسید، گفت: اعلام می‌کنم با روند فعلی، تراز تجاری کشور در پایان سال آینده مثبت می‌شود.
وزیر صمت با بیان اینکه رتبه ایران در شاخص پیچیدگی صادرات سال قبل به ۶۵ رسید و سال ۱۴۰۴ به زیر ۴۰ خواهد رسید، گفت: اعلام می‌کنم با روند فعلی، تراز تجاری کشور در پایان سال آینده مثبت می‌شود.
یونسی در یک ضرب وزنه‌های ۷۵، ۸۰ و ۸۳ را مهار کرد و اول شد. او در دو ضرب نیز رکورد ۱۰۰ کیلوگرم را ثبت کرد و در مجموع با ۱۸۳ کیلوگرم رتبه نخست را به خود اختصاص داد.
آخرین رنکینگ تیم‌های ملی فوتبال جهان قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ از سوی فیفا اعلام شد که تیم ملی ایران با ۱۵۶۴ امتیاز و دو پله صعود نسبت به گذشته به رتبه بیستم جهان رسید و همچنان تیم نخست قاره آسیا است.
وزیر نفت گفت: تحریم‌های یکجانبه و ظالمانه وضع‌شده علیه ایران به‌عنوان دارنده رتبه نخست مجموع ذخایر نفت و گاز و تولیدکننده مهم انرژی جهان، امنیت انرژی جهان و منطقه را به خطر انداخته است.
بانک ملی ایران با ارایه خدمات ارز زیارتی به بیش از 121 هزار زائر عتبات در ایام اربعین حسینی (ع)، رتبه نخست شبکه بانکی را به خود اختصاص داد.
مرکز آمار آمار ایران اعلام کرد: در سال گذشته ۲ میلیون و ۱۵۸ هزار تن انواع گوشت طیور در کشور عرضه شد که استان گلستان رتبه نخست عرضه گوشت مرغ به بازار را به خود اختصاص داد.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: رتبه ۲۵ ایران در بین ۱۶۷ کشور عضو سازمان بین المللی استاندارد (ایزو) خوب است، اما راضی‌کننده نیست و لازم است ارتباطات بین‌المللی را عمیق‌تر کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ