فعالیت بارگذاری سالانه سوخت و انجام دوره‌های بازرسی فنی و تعمیرات اساسی تجهیزات مهم واحد نخست نیروگاه اتمی بوشهر از 25 بهمن ماه آغاز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی که حزب عدالت و توسعه خود را برای انتخابات شهرداری ها آماده می کند، حزب جمهوری خواه خلق با اختلافات داخلی مواجه است و ظاهرا حزب متبوع اردوغان پیروزی این دور از رقابت ها خواهد بود.
عضو هیات رییسه فدراسیون گفت:با پیگیری رئیس فدراسیون کشورمان، همکاری‌های دو فدراسیون ایران و عربستان در سطح داوری آغاز شد.
فدراسیون فوتبال و کمیته داوران قرار است طی همکاری با فدراسیون فوتبال عربستان آموزش داوران فوتبال را برای استفاده از کمک داور ویدئویی آغاز کنند.
راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اختلال سامانه فروش بلیت قطار تهران-کربلا اعلام کرد: از ساعت ۲۱ امشب فروش بلیت قطار ترکیبی کربلا آغاز می‌شود.
دومین دوره رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان به میزبانی هیات بولینگ و بیلیارد استان تهران و به مدت سه روز برگزار می‌گردد.
هوادار که به عنوان نخستین تیم لیگ برتری پیش فصل خود را آغاز کرده بود، با تعویق هفته اول تمریناتش ادامه پیدا کرد.
با اعلام رسمی سازمان لیگ، برگزاری هفته نخست فصل جدید لیگ برتر به تعویق افتاد.
بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر که قرار است از روز پنجشنبه آغاز شود به دلیل تاکید فیفا برای حضور بانوان و مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد با ابهام مواجه شده و ممکن است به تعویق بیفتد.
منصور قنبرزاده تاکید کرد که به هیچ وجه زمان آغاز مسابقات لیگ بیست و سوم به تعویق نخواهد افتاد.
طی تصمیمی از سوی کنفدراسیون بوکس آسیا، رقابت‌های قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا که قرار بود اواخر تیر ماه آغاز شود به تعویق افتاد.
سردار آزمون مثل چند بازی قبلی لورکوزن در تقابل با رم کار را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد اما احتمالاً یکی از تعویض های ژابی آلونسو خواهد بود.
مسابقات ووشو قهرمانی دختران ایران و انتخابی تیم ملی که قرار بود از روز جمعه در شیراز آغاز شود به تعویق افتاد.
مسابقات ووشو قهرمانی دختران ایران و انتخابی تیم ملی که قرار بود از روز جمعه در شیراز آغاز شود به تعویق افتاد.
مسابقات ووشو قهرمانی دختران ایران و انتخابی تیم ملی که قرار بود از روز جمعه در شیراز آغاز شود به تعویق افتاد.
طی روز‌های اخیر و با آغاز هفته کارگر، نمایندگان جامعه کارگری در سخنرانی‌های خود، ضمن هشدار بابت تبعات انباشت مطالبات کارگران و بی‌توجهی دولت به این مطالبات، خواستار اصلاح رویکرد کابینه سیزدهم و پاسخ به مطالبات قشری شدند که هرگونه اختلال و تعویق در پاسخ به خواسته‌های‌شان می‌تواند به بازتولید آسیب‌های اقتصادی، امنیتی و اجتماعی در کل کشور منجر شود.
وزیر نیرو با ابلاغ دستورالعملی مبنی برخرید و تعویض تجهیزات سرمایشی کم مصرف مورد نیاز و ممنوعیت استفاده از لوازم پرمصرف، برنامه‌های مدیریت مصرف برق سال ۱۴۰۲ را از مجموعه وزارت نیرو آغاز کرد.
خبرگزاری دانشجو مدعی شد: حرکت مهم ایران در مقابل قطعنامه آژانس تعویض سانتریفیوژ‌های IR۱ در فردو با IR۶ خواهد بود که بنظر می‌رسد زخم‌کاری بزرگی به آمریکا خواهد بود، زیرا توان ظرفیت هسته‌ای ایران در فردو را ۱۰ برابر خواهد کرد.
پیش از این قرار بود دور تازه تمرینات را از پنجشنبه پیش رو آغاز کنند، اما با نظر یحیی گل‌محمدی این برنامه تغییر کرد.
با تصمیم جدید کادر فنی پرسپولیس، تمرینات این تیم از شنبه هفته آینده آغاز خواهد شد.
علی‌رغم اینکه کاروان پیکان سحرگاه امروز به آبادان رسیدند، اما صنعت نفت با درخواست تأخیر در آغاز بازی مخالفت کرد.
شهردار منطقه ۹ از آغاز عملیات اجرایی فاز دوم پروژه تعریض بزرگراه آیت الله سعیدی همزمان با اجرای تقاطع غیر همسطح میدان فتح خبر داد.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا گفت: از امروز تمدید گذرنامه‌هایی که کمتر از شش ماه اعتبار دارند یا از ششم شهریور سال ۹۱ صادر شده و نسبت به تعویض آن اقدامی انجام نشده، آغاز شده است. این تمدید به صورت رایگان و صرفا برای سفر به کشور عراق و عتبات عالیات در ایام اربعین انجام می‌شود.
افرادی که دارای پرونده‌های قضایی در جریان هستند و به‌طور رسمی متهم شده‌اند یا اقدامات قضایی موقت علیه آنها آغاز شده، دارای شرایط لازم برای تأیید صلاحیت و حضور در انتخابات نیستند
بانک رفاه کارگران در خرداد ماه سال جاری بیش از ۹,۲۵۷ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه پرداخت کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ