لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی اینتر میامی، تاکید کرد که با توجه به سنی که دارد زمان زیادی تا خداحافظی اش فوتبال نمانده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمک داور ویدئویی تبدیل به یک چالش بزرگ طوری که رئیس فدراسیون هم نمی داند موانع عدم تحقق این اتفاق دقیقا چیستند!
انرژی خورشیدی یک گزینه عالی است، اما دارای برخی معایب آشکار است. در شب انرژی تولید نمی کند و در طول دوره های آب و هوای بد به میزان قابل توجهی کاهش می یابد، بنابراین دقیقا قابل اعتماد نیست مگر اینکه بتوانیم مقادیر زیادی انرژی را ذخیره کنیم تا در این دوره ها استفاده شود که خودش یک مشکل است، زیرا باتری ها فوق العاده گران هستند.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، معتقد است که پس از اتفاقات اخیر دلیلی برای سرزنش شاگردانش بابت شکست امشب نمی بیند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برای هیچ آزمونی حتی یک دقیقه هم اینترنت قطع نخواهد شد.
رحمان امیرآبادی گفت: مشخص کردن زمان لازم برای تغییر از دلار به ارزهای دیگر به طور دقیق بسیار سخت است،این تغییرات نیازمند شرایط اقتصادی سیاسی و جهانی خاصی هستند.
بیکی اضافه کرد: عملیات احیای دانش آموز توسط پرسنل اورژانس و کادر مرکز بهداشت به مدت ۵۰ دقیقه انجام اما متاسفانه احیای کودک محقق نمی شود و فوت اعلام می شود.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: وزارت جهاد کشاورزی نابیناست زیرا آمار دقیقی از فعالیت های کشاورزی به ویژه در تولید و زمین های زیر کشت ندارد در نتیجه نمی توان برنامه ریزی درست و دقیق داشت.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: وزارت جهاد کشاورزی نابیناست زیرا آمار دقیقی از فعالیت های کشاورزی به ویژه در تولید و زمین های زیر کشت ندارد در نتیجه نمی توان برنامه ریزی درست و دقیق داشت.
به نظر نمی رسد نیروی وارد شده به اندازه ای باشد که باعث سرنگونی مهاجم فولاد شده باشد.
محمد سیاوشی، ستاره تیم ملی هندبال ایران در جام جهانی معتقد است بازیکنان این تیم بعد از صعود تاریخی در لهستان مظلوم واقع شده اند.
پی‌یر امریک اوبامیانگ طبق قانون فیفا و به خاطر تنها هشت دقیقه بازی برای بارسا در فصل جاری نمی تواند به اتلتیکو مادرید یا هر تیم دیگری ملحق شود.
بان اوبلاک، گلر اتلتیکو مادرید، اعتراف کرد که شب گذشته با ترس وارد زمین شدند و 30 دقیقه ابتدایی بازی را تقدیم بارسا کردند.
در دقیقه 17 بازی مصدوم شدم اما هنوز هم نمی‌دانم به بازیکن خودمان خوردم یا بازیکن حریف، ترسیده بودم که خدایی نکرده اتفاقی برای زانویم افتاده باشد.
این هاضمه تحلیلی-جناحی سپس بار منفی تحلیل خود را بر سر «محافل غرب‌گرا در ایران» و «ترکیب کج‌فهمی و خط نفوذی» و... می‌ریزد. نمی‌دانم چگونه از پشت این حصار در حصار جناحی می‌توان به این برادران پیامی رساند که دقیقا به خاطر این رویکرد شماست که منافع ملی در خطر است.
وزیر اطلاعات با اشاره به خنثی‌سازی عملیات انفجار در یکی از صنایع هوایی اصفهان گفت: هدف اصلی دشمنان «پروژه‌ی ویران‌سازی» ایران است دقیقاً طبق مدلی که در سوریه و عراق و لیبی و افغانستان و یمن اجرا کردند اما در «ایران قوی» و برای «درخت تناور انقلاب اسلامی» نه توانستند و نه هرگز خواهند توانست.
برای غلبه بر نشخوار فکری و اضطراب شبانه توصیه می‌شود که بخشی از روز خود را به نگرانی های‌تان اختصاص دهید. ۱۰ تا ۲۰ دقیقه وقت بگذارید و آن چه را که نگران آن هستید یادداشت کرده یا صرفا به آن فکر کنید بدون آن که به دنبال راه حلی باشید.
تونی کروس بار دیگر تاکید کرد که با پیراهن رئال بازنشسته خواهد شد ولی گفت که هنوز زمان دقیق خداحافظی‌اش از فوتبال را نمی داند.
«عبدالصمد خرمشاهی» یکی از حقوقدانان معروف کشور گفت: مثلا در این خبر دادگاه می‌بیند که دختر دلیلی برای اثبات ادعایش ندارد ولی یکسری شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد ادعای او می‌تواند صحیح باشد. من در خصوص این خبر دقیق نمی‌دانم که اطلاعات پرونده چیست و پزشکی قانونی چه نظری داده است؟ افراد خصوصا دختربچه‌ها در مناطق محروم ازجمله بلوچستان جرات نمی‌کنند مساله‌ای را عنوان کنند آن هم علیه پلیس! بنابراین باید دادگاه بر این مساله تمرکز کند.»
ظاهراً وزیر حتی نمی داند چه تعداد از دانش آموزان بازداشت هستند و صرفا می گوید اینقدری نیستند! شاید هم می داند و نمی گوید و به قول خودش نمی تواند آمار بدهد؛ این خیلی عجیب است!
نباید فراموش کنیم که «مدرسه» و « دانشگاه» دقیقا دو مکانی بوده که محل و محفل اصلی برای اقناع سازی اثر گذار است و هرگونه اشتباهی و بی مبالاتی و کم دقتی می تواند یک نسل را درگیر نماید زیرا دانشجو یا دانش آموزی که برخوردی غیر قابل توجیه را در دوره دانش آموزی یا دانشجویی خود ببیند تا ابد آن را فراموش نمی کند
سرمربی جوان شمس آذر قزوین می گوید اصلا به آینده فکر نمی کنم و هر بازی که پیش می رویم، یک فینال محسوب می شود.
علیرضا بیرانوند در اراک و در مصاف با آلومینیوم هم دروازه اش را بسته نگه داشت تا زمان بسته ماندن دروازه اش به 270 دقیقه برسد.
ژوزه مورایس سرمربی سپاهان می گوید که هنوز شناخت کامل و دقیقی از لیگ برتر ایران ندارد.
‌مرندی خاطر نشان کرد: تا زمانی که متن حاصل از مذاکرات مورد بررسی دقیق در تهران قرار نگیرد، مسئولین مذاکره کنند نمی تواند در مورد آن هیچ گونه اظهاری داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ