در دقیقه 17 بازی مصدوم شدم اما هنوز هم نمی‌دانم به بازیکن خودمان خوردم یا بازیکن حریف، ترسیده بودم که خدایی نکرده اتفاقی برای زانویم افتاده باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گری نویل گفت اگر فوتبالیست نمی‌شد، دوست داشته خبرنگار ورزشی شود ولی املایش آنقدر ضعیف است که باید دوباره زبان انگلیسی را می‌خوانده.
زلنسکی گفت: «تحولات اخیر در روسیه نشان می‌دهد که سران روسیه چیزی را کنترل نمی‌کنند. این اتفاق در خاک روسیه که کاملاً مملو از تسلیحات است، رخ می‌دهد».
به گفته یکی از کارمندان شرکت هادسون که مار‌های مزاحم را شکار می‌کنند (Hudson Snake Catching)، اخیراً یکی از شهروندان با شرکت آن‌ها تماس گرفت و گفت که یک مار بزرگ را در حمام دیده و درخواست کمک دارد. این شهروند استرالیایی، به محض ورود به سرویس بهداشتی منزل خود، با این صحنه مواجه شده و به شدت ترسیده بود.
وویژیک شزنی، دروازه بان یوونتوس، تایید کرد که در لحظاتی از بازی که مجبور به تعویض شد حسابی ترسیده بود.
با گذشت حدود یک ماه از این شکایت، پسر نوجوانی هراسان خود را به کانکس پلیس در پارک چیتگر رساند و گفت: به همراه دوستم برای پیاده روی به پارک چیتگر رفته بودیم. من برای چند لحظه‌ای از دوستم جدا شدم تا به سرویس بهداشتی بروم، زمانی که برگشتم مرد جوانی را دیدم که با تهدید چاقو دوستم را مورد آزار و اذیت قرار داد و گوشی اش را گرفت. چون چاقو داشت ترسیدم و پشت درخت‌ها مخفی شدم، بعد از اینکه دوستم را رها کرد من مخفیانه او را تعقیب کردم و دیدم که او وارد یکی از بوفه‌های داخل پارک شد.
خبرنگار سی‌ان‌ان ترک، با چشمانی اشک‌آلود، از زلزله جدیدی در هاتای می‌گوید: "بچه ها خیلی ترسیده بودند... ما خیلی ترسیده بودیم...".
خبرنگار سی‌ان‌ان ترک، با چشمانی اشک‌آلود، از زلزله جدیدی در هاتای می‌گوید: "بچه ها خیلی ترسیده بودند... ما خیلی ترسیده بودیم...".
آقای بنیادی‌فر داور خوبی است، اما در این جو واقعا ترسیده بود و نتوانست بازی را مدیریت کند
کاپیتان پیشین پرسپولیس گفت: بنیادی‌فر داور خوبی است، اما در این جو واقعا ترسیده بود و نتوانست بازی را مدیریت کند.
آقای بنیادی‌فر داور خوبی است اما در این جو واقعا ترسیده بود و نتوانست بازی را مدیریت کند
اهواز - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: به نظر من داور بازی با فولاد تحت تاثیر این بازی بود و تن و بدنش می لرزید و برای نمونه در صحنه پنالتی ترسید که سوت بزند.
رسانه‌ها از احتمال حضور هکتور کوپر روی نیمکت تیم ملی ایران خبر دادند. خبری که هم باید از آن خوشحال بود و هم کمی ترسید!
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: آقایی که ادعا کرده بود هزار میلیارد تومان برای باشگاه استقلال خواهد آورد، با هزار میلیارد بدهی این باشگاه را ترکاند و ۶۰۰ میلیارد تومان هم تعهد ایجاد کرده است!
بان اوبلاک، گلر اتلتیکو مادرید، اعتراف کرد که شب گذشته با ترس وارد زمین شدند و 30 دقیقه ابتدایی بازی را تقدیم بارسا کردند.
معاون ابومهدی از لحظه شهادت حاج قاسم روایتی تعریف کرد و گفت: در میان پیکر شهدا هر چه گشتم اثری از حاج قاسم نبود. کمی دورتر دست حاجی را وقتی دیدم دنیا روی سرم خراب شد بچه‌های عراقی منتظر بودن بگویم این دست حاج قاسم نیست. ترسیدم حتی به دست حاجی تعرض کنند و گفتم این تکه‌ای از قرآن است و آنرا برداشتم به داخل ماشین خودم بردم.
نیمار از به نتیجه رسیدن تلاش‌های سختش برای بهبودی و حضور در پیروزی 4-1 مقابل کره جنوبی ابراز خوشحالی کرد.
دختر ۱۴ ساله‌ گفت: به محل قرار با سروش رفتم او طلا‌ها را از من گرفت تا بفروشد، اما بعد از آن دیگر او را ندیدم. من که طلا‌ها را دزدیده و از خانه فرار کرده بودم، ترسیدم به خانه برگردم. از طرفی، چون جایی برای ماندن نداشتم و هیچ پولی هم برایم نمانده بود شروع به تکدی‌گری کردم تا خرج زندگی‌ام را به‌دست آورم و شب‌ها در پارک می‌خوابیدم.
فرمانده کل سپاه در جریان مراسم بزرگداشت شهید تهران مقدم با اشاره به هراس دشمنان از پاسخ ایران به شیطنت‌های اخیر گفت: دشمنان چند شبانه روز است که ترسیده و به حالت آماده باش درآمده‌اند و از طریق کشور‌های مختلف پیغام می‌فرستند که پاسخ ندهید.
ترس یک احساس باستانی است و داستان‌های ترسناک در تاریخ بشر ریشه دوانده‌اند. در جوامع اولیه، از داستان‌های ترسناک برای آموزش به کودکان در مورد خطراتی که ممکن بود آن‌ها را تهدید کند، مانند گرگ‌ها و سایر شکارچیان استفاده می‌شد. امروزه سینما دریچه‌ای به سوی ترس‌های جمعی جامعه است.
متهم در گفت‌وگویی ماجرای این دزدی جنجالی را اینطور روایت کرده بود: من و همدستم با موتور سمت بالای شهر گشت می‌زدیم تا سوژه پیدا کنیم. این خودروی ۲۰۶ را دیدیم. دوستم گفت برو و از راننده‌اش سرقت کن. من هم رفتم و با تهدید قمه، گوشی او را سرقت کردم و برگشتم. یادم نمی‌آید که دقیقا به آن دختر چه گفتم، ولی یادم می‌آید که تهدید کردم. او هم خیلی ترسیده بود. بعد بلافاصله رفتم آنطرف اتوبان و با دوستم فرار کردیم. در کل هدف‌مان گوشی و طلا بود.
ماموران پلیس به تحقیق از شاهدان ماجرا پرداختند. یکی از آن‌ها به پلیس گفت: «ما در سفره‌خانه نشسته بودیم که ناگهان دو مرد که یکی از آن‌ها میانسال و دیگری جوان بود، به سفره‌خانه آمدند و با صاحب آنجا درگیر شدند. مرتب فحاشی می‌کردند. درگیری بالا گرفت. ولی این درگیری خیلی زود تمام شد. آن‌ها رفتند. اما باز هم چند دقیقه بعد دوباره برگشتند. این بار قمه داشتند. خیلی وحشتناک بود. همه ترسیده بودیم. آن‌ها فریاد می‌زدند و درنهایت با ضربات قمه، صاحب سفره‌خانه، پسرش و یکی از دوستان‌شان را زخمی کردند و متواری شدند.»
متهم گفت: اولین بار که زورگیری کردم با یکی از دوستانم جواد بودم. ما در پارک با هم آشنا شدیم. هر دو بی‌جا و بی‌پول بودیم. در تاریکی شب جواد از یک نفر تلفن همراهش را زورگیری کرد. به من گفت تو فقط چاقو را سمتش بگیر بقیه کار‌ها را من می‌کنم. این اولین زورگیری‌ای بود که انجام دادیم. من خیلی ترسیده بودم، تا یک ماه هر پلیسی می‌دیدم فکر می‌کردم دنبال من است. بعد کم‌کم عادت کردم.
کپا آریسابالاگا، دروازه‌بان چلسی، می‌گوید اخراج توماس توخل از این تیم برای پی‌یر امریک اوبامیانگ ترسناک بوده است.
زن ۵۲ ساله گفت: پسر بزرگم چند شب قبل به منزل من آمد و شروع به مشاجره و ناسزاگویی کرد، اما وقتی دید که من زیر بار نمی‌روم و پول بیشتری به او نمی‌دهم، ناگهان بطری بنزین را برداشت تا مرا آتش بزند. من هم که به شدت ترسیده بودم وحشت‌زده به داخل کوچه دویدم و جیغ‌زنان از همسایگان کمک خواستم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ