پی‌یر امریک اوبامیانگ طبق قانون فیفا و به خاطر تنها هشت دقیقه بازی برای بارسا در فصل جاری نمی تواند به اتلتیکو مادرید یا هر تیم دیگری ملحق شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شائبه ممنوعیت فعالیت جواد خبابانی در رسانه‌های تصویری، با گزارش دیدار روز گذشته (چهارم مرداد ماه) در شبکه سه و همچنین حضورش در برنامه شبکه ورزش، منتفی است.
یک رسانه اسپانیایی می‌گوید لوکا مودریچ با وجود پیشنهاد قابل توجهی که از عربستان دارد قصد جدایی از رئال را نداشته و به این پیشنهاد پاسخ منفی داده است.
فرمانده انتظامی پایتخت گفت: با استقرار مأموران پلیس پایتخت در معابر منتهی به مرقد مطهر حضرت امام، هیچگونه مشکل انتظامی و امنیتی گزارش نشد.
بارسلونا نمی تواند در ال‌کورنیا، ورزشگاه اختصاصی اسپانیول، جام قهرمانی لالیگا را بالای سر ببرد.
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه تعداد امضاهای متقاضیان استیضاح وزیر اقتصاد به کمتر از ۱۰ نفر رسید لذا این استیضاح منتفی شد.احمد نادری اظهار کرد: کمیسیون اقتصادی گزارش جلسه روز گذشته خود درباره استیضاح احسان خاندوری وزیر اقتصاد را به هیات رییسه ارجاع داد.
مسئول دفتر حقوق بشر جمهوری خلق دونتسک در گزارشی از کشته شدن حدود ۴ هزار و ۵۰۰ نفر در این منطقه در نتیجه تجاوز اوکراین در بیش از ۷ سال اخیر خبر داد.
معاون فنی مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: در حال حاضر ویروس ماربورگ در ایران گزارش نشده است. ویروس ماربورگ ماتند تب کریمه کنگو منتفل می‌شود.
جعفرزاده ایمن آبادی با روند افزایشی تورم در کشور اظهار کرد: دولت خودش به خودش روحیه می‌دهد و اعضای کابینه هم به این نتیجه رسیدند که واقعیت‌ها را به رئیس جمهور نگویند، چون او تاب و تحمل شنیدن هیچ گزارش منفی ندارد، مجلس هم منفعل است و دولتمردان هیچ نقدی را هم نمی‌پذیرند. نتیجه عددسازی و دستاوردسازی این دولت همین است که می‌بینیم، زندگی برای مردم روز به روز سخت‌تر می‌شود و قطعا اوضاع در سال ۱۴۰۲ بدتر از ۱۴۰۱ خواهد بود.
ایرنا نوشت: در آخرین اقدام، از ساعتی پیش اکانت‌های ضدانقلاب در پی القای تجمع و راهبندان در مسیرهای منتهی به میدان آزادی هستند و تصاویری نیز برای اثبات ادعای خود منتشر کرده‌اند.
سخنگوی شورای شهر تهران از ارائه گزارش توسط خزانه دار شورا در خصوص حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری تهران منتهی به ۳۰ مهرماه سال جاری در جلسه یکصد و دهم شورا خبر داد.
نشریه بیلد امروز گزارش داد که استقبال مردم آلمان از خرید پیراهن تیم ملی این کشور بسیار اندک بوده است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از مسدود بودن ۴ محور شریانی خبر داد و گفت: ترافیک در۴ محور منتهی به تهران سنگین گزارش شده است.
تحقیقات به عمل آمده قضایی و گزارش پزشکی قانونی نشان می‌دهد که در خصوص فوت یلدا آقافضلی فرضیه خودکشی مطرح نیست.
جرارد پیکه در آخرین شب فوتبالی‌اش، پس از پایان نیمه اول دیدار بارسا و اوساسونا، از داور کارت قرمز گرفت و به این ترتیب رکوردی جدید را برای خود ثبت کرد.
گزارش عملکرد ۶ ماهه منتهی ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ شرکت‌ها روی سامانه کدال در حال انتشار است. در این گزارش جزئیات گزارش فعالیت ۶ ماهه منتهی به شهریور نماد‌های بانکی را می‌خوانید. کدام بانک تراز مثبت بالاتری داشته است؟
کارلو آنچلوتی در هفته های اخیر از تاثیر منفی احتمالی جام جهانی بر عملکرد رئال مادرید ابراز نگرانی کرده اما او برای هر شرایطی برنامه خاصی دارد.
رسیدگی به این پرونده از ۲۴ شهریور سال ۹۹ با گزارش یک درگیری خونین در محدوده دریاچه خلیج فارس در غرب تهران آغاز شد. پس از آن مأموران کلانتری ۱۵۴ چیتگر به محل اعزام شدند و مشخص شد پسر جوانی با ۱۳ ضربه چاقو، زنی به نام سحر را مجروح کرده است.
استقلال ساپینتو در برابر نساجی در کمتر از ده دقیقه تمام رکوردهای منفی را شکست.
استقلال ساپینتو در برابر نساجی در کمتر از ده دقیقه تمام رکوردهای منفی را شکست.
استقلال ساپینتو در برابر نساجی در کمتر از ده دقیقه تمام رکوردهای منفی را شکست.
گزارش تغییرات تورم مربوط به مردادماه از سوی مرکز آمار ایران منتشر شد. نتایجی که خبر از تداوم روند کاهشی مذکور داشت. به گونه‌ای که نرخ تورم ماهانه از ۱۲.۲ درصد خرداد و ۴.۶ درصد تیر و حالا به ۲ درصد در مرداد رسیده است که کمترین مقدار از اسفند۱۴۰۰ به این سو است.
قرارداد همکاری باشگاه پاری سن ژرمن با یک سایت شرط‌بندی واکنش‌هایی منفی در فرانسه به دنبال داشت.
شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی با نماد شستا یکشنبه مورخ ۱۲ دی ماه جهت تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه، مجمع عمومی فوق العاده برگزار کرد و امروز اطلاعیه ثبت افزایش سرمایه شستا بر روی سایت کدال منتشر گردید.با توجه به این اطلاعیه شستا کی بازگشایی می شود؟
برگزاری مسابقات فوتسال جام نفس در راستای ترویج اهدای عضو

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ