محمد سیاوشی، ستاره تیم ملی هندبال ایران در جام جهانی معتقد است بازیکنان این تیم بعد از صعود تاریخی در لهستان مظلوم واقع شده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گل پنجم توسط طارمی در دقیقه 51 ایران 5 - افغانستان 0 مرحله مقدماتی تورنمنت کافا 2023
جمال موسیالا در فاصله 5 دقیقه به پایان دیدار کلن-بایرن به بازی رفت و با گلزنی در دقیقه 89، سرنوشت این فصل بوندس‌لیگا را رقم زد.
کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، در حالی 90 دقیقه در ترکیب این تیم برابر رایووایه‌کانو بازی کرد که زخم پایش نیاز به بخیه داشت.
کارلو آنچلوتی قبل از آخرین تمرین رئال پیش از فینال کوپا دل ری، بازیکنانش را وسط زمین جمع کرد و برایشان پنج دقیقه صحبت کرد.
لوک شاو در آخرین دقیقه از وقت های اضافه بازی با برایتون هندی مرتکب شد که به تنها گل بازی منجر شد تا شاگردان تن‌هاخ با شکست راهی منچستر شوند.
کریم بنزما، که بازی قبلی رئال مادرید را از دست داده بود، در بازگشت به ترکیب این تیم در دیدار امشب مقابل آلمریا در دقایق اولیه گلزنی کرد.
نیوکسل در تنها 21 دقیقه موفق شده 5 گل به تاتنهام بزند و یک نتیجه باورنکردنی را ثبت کند.
نیوکسل در 20 دقیقه موفق شده 5 گل به تاتنهام بزند و یک نتیجه باورنکردنی را ثبت کند.
صحنه مشکوک به پنالتی برای استقلال در دربی صدم در دقیقه 5 در حاشیه تقابل پرسپولیس - استقلال در چهارچوب هفته 27 رقابت‌های لیگ برتر ایران 1401/02
گل دوم پرسپولیس به نفت مسجدسلیمان توسط ترابی در دقیقه 45+5
لیونل مسی در دیداری دراماتیک و در دقیقه 95 توانست با یک ضربه کاشته تماشایی گل برتری پی اس جی را به لیل بزند. تنها چند ثانیه برای بهترین بازیکن دنیا کافی بود تا ورق مسابقه را برگرداند.
لایپزیش قصد دارد هفته آینده در دیدار مقابل سیتی در لیگ قهرمانان مراسم خداحافظی با رالف رانگنیک، سرمربی سابق خود را برگزار کند اما یوفا می‌گوید این باشگاه باید به مراسمی کوچک اکتفا کند.
«شش دقیقه رکاب‌زدن سریع تمام معیارهای BDNF را 4 تا 5 برابر بیشتر از رکاب‌زدن طولانی اما ملایم افزایش داد. ورزش شدید در مقایسه با یک روز روزه‌داری با یا بدون ورزش ملایم روش بسیار مؤثرتری برای افزایش BDNF در مغز است.»
محمد صلاح، مهاجم مصری لیورپول، در شروع دوباره لیگ برتر بعد از وقفه جام جهانی تنها به 5 دقیقه زمان نیاز داشت تا برای تیمش گلزنی کند.
رئیس هیئت کشتی استان لرستان تاکید کرد که درگیری ایجاد شده در مسابقه استانی، ربطی به مسابقه روی تشک نداشت و دو مربی روی سکو آغازکننده جنجال بودند.
گل اول فرانسه به مراکش توسط تئو هرناندز در دقیقه 5 را ببینید:
تیم فوتبال اتحاد کلباء با گلی که در ثانیه های پایانی دریافت کرد، برابر عجمان شکست خورد.
گاندوهای اصفهان با نمایشی تحسین‌برانگیز نیمه اول دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان را به سود خود به پایان بردند.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، پس از این پیروزی 5-0 تیمش مقابل فرایبورگ، تاکید کرد که تیمش در سراسر بازی نمایش خوبی ارائه داد.
دیدار امروز تیم های لیدز و آرسنال در دقیقه 5 متوقف شد.
سردار آزمون در دقیقه 58 به جای مهدی طارمی وارد زمین شد و در دقیقه 64 دروازه سنگال را باز کرد.
گل تماشایی کیلیان امباپه مقابل یوونتوس در دقیقه 5، می‌تواند یکی از نامزدهای گل فصل رقابت های این فصل چمپیونزلیگ باشد.
اینتر در اولین هفته از فصل جدید سری آ موفق شد با گل ثانیه‌های پایانی دنزل دامفرایس 2-1 در خانه لچه به پیروزی برسد.
تیم فوتبال سپاهان موفق شد با دو گل از یاسین سلمانی و رامین رضائیان در دقایق 52 و 57 استقلال را در وضعیت سختی قرار بدهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ