گرمسار- فرمانده انتظامی گرمسار از کشف پنج هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: یک نفر در این ارتباط دستگیر شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: تا ساعت ۱۴ روز نخست از آغاز پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی ۵۲۰۰ نفر فرآیند خود را تکمیل کردند.
برای رتبه بندی ۵۰۰ شرکت برتر کشور ۳۳ شاخص لحاظ شده و صحت سنجی اطلاعات شرکت‌های بورسی این فهرست از طریق سایت کدال قابل انجام است.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: تا ساعت ۱۴ روز نخست از آغاز پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی ۵۲۰۰ نفر فرآیند خود را تکمیل کردند.
این خودرو، لقب یکی از زیباترین لکسوس‌های تاریخ را لقب می‌کشد. طراحی تهاجمی و فوق‌العاده منحصر به فرد آن، توجه هر فردی را به خود جلب می‌کند. سبک طراحی کابین خودرو، متمایل به راننده و لوکس است. نمایشگر ۱۰.۳ اینچی در کنار ساعت زیبای آنالوگ، جذابیت بسیاری دارند. این خودرو از پیشرانه ۵ لیتری ۸ سیلندر تنفس طبیعی استفاده می‌کند. خروجی این پیشرانه، ۴۷۱ اسب‌بخار قدرت و ۵۴۰ نیوتون‌متر گشتاور است. شتاب صفر تا صد لکسس LC ۵۰۰، حدود ۴.۴ ثانیه اعلام شده است. گران‌ترین نسخه این خودرو، نزدیک به ۱۰۲ هزار دلار قیمت می‌خورد.
یزد- رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یزد از کشف ۱۵ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان زارچ خبر داد.
یاسوج- رئیس جمهور گفت: ۵۰۰۰ واحد اقتصادی و تولیدی در کشور احیا و به چرخه تولید بازگشته اند که این واحدها برای ۱۱۸ هزار نفر اشتغال ایجاد کرده اند.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت و کشف ۵۵۰ عدد انواع مخازن حاوی ۳۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات مشترک انتظامی و دریابانی خبر داد.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت و کشف ۵۵۰ عدد انواع مخازن حاوی ۳۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات مشترک انتظامی و دریابانی خبر داد.
اصفهان- مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ۵۵۰ باب مدرسه در مناطق کم‌ برخوردار استان اصفهان در دستور کار ویژه طرح شهید عجمیان است و بهسازی و شاداب‌سازی خواهند شد.
وزیر میراث فرهنگی و گردشگری گفت: ۵۵۰ هزار گردشگر خارجی خرداد امسال وارد ایران شده اند.
اصفهان- رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های استان اصفهان از لایروبی ۵۰۰ دستگاه پل در سال جاری برای کنترل سیلاب‌های احتمالی خبر داد.
رادمان گفت:در اخبار شنیدم نماینده همدان درباره لیتیوم کشف شده در همدان رقم عجیبی را عنوان کردند که شایدبه اشتباه گفته شده است.ایران صاحب۲۰ درصد لیتیوم جهان نیست و نباید آمارغلط ارائه کرد.
یکی از دستگیرشدگان که مقدار ۶ هزار و ۵۰۰ لیتر از مشروبات الکلی مسموم در کارخانه او کشف شده مدعی است این مواد به عنوان محلول ضد عفونی کننده در میان فروشگاه‌ها توزیع شده و نباید به عنوان مشروبات الکلی مصرف می‌شده است.
مؤسسه اسرای فلسطین اعلام کرد که ۵۰۰۰ فلسطینی در اسارت رژیم صهیونیستی هستند که میان این اسرا نام ۳۱ زن و ۱۶۰ کودک فلسطینی به چشم می‌خورد.
تبریز- سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: از مجموع ۲۸۰۰ میلیارد تومان مصوب در نظر گرفته شده در دور اول سفر ریاست جمهوری به این استان، ۵۰۰ میلیارد تومان از آن پرداخت شده است.
آرادان- فرمانده انتظامی آرادان از کشف محموله چهار هزار و ۵۰۰ لیتری گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: دو نفر در این ارتباط دستگیر شدند.
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد: در حال حاضر بیش از ۵۵۰ مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده وابسته به وزارت ورزش و جوانان در سراسر کشور مشغول به فعالیت هستند.
رئیس پلیس فتا از ۵۰۰ اقدام عملیاتی پلیس در مقابله با بی‌حجابی خبر داد.
مصرف آب پایتخت‌نشینان در روزهای پایانی هفته در اسفندماه به مرز ۵۲ هزار و ۵۰۰ لیتر در ثانیه رسیده، این میزان مصرف هم‌اندازه اوج مصرف لحظه‌ای آب در روزهای گرم سال است.
مزدا آر اکس-۵۰۰ برابر با ۸۵۰ کیلوگرم وزن دارد که علت آن استفاده از پلاستیک سبک در قسمت‌های مختلف بدنه است. در بخش پیشرانه از نمونه وانکل ۱ لیتری (۹۸۲ سی سی) با روتور دوقلو استفاده شد که با محور عقب در ارتباط قرار داشت. این مجموعه با جعبه دنده ۴ سرعته دستی هماهنگ شد.
مشهد ـ فرمانده انتظامی بجستان گفت: ۷۱ هزار لیتر و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق با تلاش مأموران انتظامی در این شهرستان جنوبی خراسان رضوی کشف شد.
معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر گفت: پرونده بیمه حدود ۵۵۰۰ امدادگر در مرحله اول، تکمیل و بیمه این امدادگران برقرار شد.
سخنگوی پلیس از کشف ۴۶ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر انواع سوخت قاچاق و همچنین افزایش ۲۷ درصدی کشف قاچاق سلاح و مهمات در سال جاری خبر داد.
کلینیک‌های پزشکان بدون مرز در سراسر غزه سال گذشته بیش از ۵۵۰۰ بیمار سوختگی جدید را در غزه درمان کردند که بیش از یک سوم این بیماران زیر ۵ سال سن داشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ