معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر گفت: پرونده بیمه حدود ۵۵۰۰ امدادگر در مرحله اول، تکمیل و بیمه این امدادگران برقرار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر نقل و انقالات سازمان لیگ فوتبال گفت: در صورت عدم تکمیل پرونده باشگاه برای بازیکنان جدید خود آنها نمی‌توانند در هفته اول بازی کنند.
زاهدان- مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان گفت: پرونده ثبت معنوی قیام مردم سیستان به‌عنوان نخستین خون‌خواهان امام حسین(ع) توسط کارشناسان میراث‌فرهنگی در حال تکمیل است.
بازگشت رافائل سیلوا به استقلال منتفی شده و مدیران استقلال به دنبال تکمیل خط دفاعی با نفرات داخلی هستند.
مدیریت مترو تهران با ارسال پیامکی به کارکنان قراردادی از آنان خواسته است برای "به روزرسانی و تکمیل پرونده های گزینش " "اصل و کپی صفحه انتخابات شناسنامه" خود را ارائه کنند.
کیهان: رسانه‌های مدعی اصلاحات که در اغتشاشات سال گذشته با ایجاد التهاب، تنش‌آفرینی و انتشار اخبار کذب یا ضعیف نقش موثری در تکمیل پازل جنگ ترکیبی دشمنان علیه ملت ایران ایفا کردند، در پی بازداشت دو خبرنگارشان نیز به دنبال جنجال‌آفرینی هستند. این رسانه‌ها تاکنون با لحنی تند و تیز مطالبه تسریع برگزاری دادگاه برای رسیدگی به اتهامات «نیلوفر حامدی» و «الهه محمدی» را داشتند، در حالی که قوه قضائیه به دنبال آن بود تا فرصت کافی برای مطالعه پرونده و تدارک دفاع را در اختیار وکلای این دو متهم قرار دهد.
ستایشی در ارتباط با پرونده بورس گفت: پرونده ای در این رابطه تشکیل شده و در حال تکمیل تحقیقات است. افراد مختلفی احضار و تفهیم اتهام شده‌اند.
کمیته اخلاق و حراست فدراسیون فوتبال پرونده تبانی احتمالی در تعیین جایگاه تیم‌ها در هفته پایانی لیگ برتر را تکمیل خواهند کرد. حساسیت ویژه هم روی دو دیدار تعیین کننده قهرمان است.
کمیته اخلاق و حراست فدراسیون فوتبال پرونده تبانی احتمالی در تعیین جایگاه تیم ها در هفته پایانی لیگ برتر را تکمیل خواهند کرد. حساسیت ویژه هم روی دو دیدار تعیین کننده قهرمان است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران بیان کرد: هرگونه حرکتی که برخلاف قواعد محیط زیستی در رابطه با درناهای سیبری در توقفگاه‌های احتمالی دیده شد، مردم عزیز بلافاصله به نزدیک‌ترین اداره یا واحد محیط‌بانی شهرستان اطلاع‌رسانی کنند تا در تکمیل پرونده با توجه به اینکه برنامه مدونی داریم، اقدامات لازم صورت بگیرد.
با توجه به تعدد ادعا‌های بدون سند اذر منصوری و صادق زیباکلام و اینکه تا کنون در مورد مطالب و ادعا‌های مطروحه در مواجهه با مقام قضایی هیچ دلیل و سندی ارائه نداده اند و همچنین ادامه رویه افراد مورد اشاره در اعلام ادعا‌های بدون سند روز گذشته ضمن اعلام جرم از سوی دادستانی تهران پرونده این افراد جهت تکمیل سیر قضایی به مرجع قضایی ارجاع شد.
با اعتراف زن میانسال، متهمان دیگر پرونده نیز بازداشت شده و با تکمیل تحقیقات به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران، کیفرخواست پرونده صادر شد و متهمان بزودی در دادگاه کیفری پای میز محاکمه خواهند رفت.
غلامعباس ترکی با اشاره به اینکه پرونده آلودگی هوا در مرحله جمع آوری تحقیقات تکمیلی است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر متهمان پرونده آلودگی هوا احضار شده‌اند و تحقیقاتی صورت گرفته، اما در مرحله تکمیل تحقیقات است. تاکنون حداقل نام ۴ دستگاه از سازمان‌ها و نهاد‌ها که موظف به اجرای قانون هوای پاک بودند، تحت عنوان ترک فعل در این پرونده گزارش شده است.
پرونده رسیدگی به تخلف آزادکار تیم کشتی امید ایران در رقابتهای جهانی اسپانیا هفته آینده با تکمیل شدن مدارک و برگزاری دومین نشست انضباطی بسته خواهد شد.
پرونده رسیدگی به تخلف آزادکار تیم کشتی امید ایران در رقابتهای جهانی اسپانیا هفته آینده با تکمیل شدن مدارک و برگزاری دومین نشست انضباطی بسته خواهد شد.
نماینده مردم مشهد گفت:‌ آنچه جمهوری اسلامی می‌خواهد، موضوع تضمین است. پیام‌هایی در پرونده ایران در موضوع آژانس رسیده که پیام‌های مثبتی است؛ یکی از بحث‌های مهم تضمین سرمایه‌گذارانی است که بعد از توافق وارد ایران خواهند شد و سرمایه‌گذاری می‌کنند و اگر یک میلیارد یا دو میلیارد سرمایه‌گذاری کردند و اگر دوباره آمریکا زیر میز توافق زد آن سرمایه‌گذار تا دو سال یا حتی بیشتر فرصت داشته باشد که آن پروژه را تکمیل کند، سود را بگیرد و بعد برود.
حجت الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه‌قضاییه گفت: پرونده عناصر اصلی ناامنی که وابسته به خارج از کشور و ضد انقلاب هستند هر چه سریعتر تکمیل و به دادگاه ارسال شود.
رئیس قوه قضائیه با تشریح مسئولیت‌ رؤسای دادگستری‌ها و دادستان‌ها در مساعدت به مظلومان، گفت: امروز یکی از مسائل مهمی که مردم از ما انتظار دارند رفتار خوب، بیان خوب و تصمیم خوب است.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: وزیر اطلاعات گزارش کاملی از حوادث اخیر کشور و دستگیرشدگان اغتشاشات ارائه و نقش عناصر گروه های مختلف معاند را در این حوادث تشریح کرد.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: کمیته حقیقت‌یاب مجلس به اطلاعات خوبی در خصوص ابعاد پرونده پزشکی و فوت مهسا امینی دست یافته است اما هنوز گزارش پزشکی قانونی تکمیل نشده و منتظر دریافت گزارش نهایی پزشکی قانونی پس از روشن شدن نتایج آزمایش سم شناسی و پاتولوژی هستیم.
رئیس کل دادگستری استان فارس در سفر به شهرستان زرین دشت شخصاً روند تکمیل تحقیقات و اقدامات قضایی پرونده نوجوان زرین دشتی را بررسی کرد.
رئیس کل دادگستری استان فارس در سفر به شهرستان زرین دشت شخصاً روند تکمیل تحقیقات و اقدامات قضایی پرونده نوجوان زرین دشتی را بررسی کرد.
بالاخره پس از ماه‌ها انتظار و وقفه به دلیل نقص در پرونده و تکمیل نظریه کارشناسی، پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی در شرف بررسی مجدد ظرف چند روز آینده در دادگاه است.
در همان روزهایى که تحویل سند قطعى ساختمان فدراسیون به نام شستا بابت بدهی ارزی ویلموتس نهایى مى شد، واحدهاى مجلل ۳۰۰ و ۳۸۰متری متهم پرونده ویلموتس در برج لاکچرى نیاوران به مرحله تکمیل رسید. آیا باز هم باید غرامت قرارداد مرد بلژیکی را مردم بدهند؟
با هدف ایجاد ثبات و آرامش در بازار روغن‌موتور و همچنین کمک به ناوگان حمل و نقل جاده‌ای کشور، عرضه مستقیم روغن‌موتورهای پرمصرف دیزلی در شهرهای مختلف کشور در حال انجام است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ