معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد: در حال حاضر بیش از ۵۵۰ مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده وابسته به وزارت ورزش و جوانان در سراسر کشور مشغول به فعالیت هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته شاهد اقامت ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار نفرشب مسافر در مراکز اقامتی استان بودیم.
اصفهان- مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ۵۵۰ باب مدرسه در مناطق کم‌ برخوردار استان اصفهان در دستور کار ویژه طرح شهید عجمیان است و بهسازی و شاداب‌سازی خواهند شد.
وزیر میراث فرهنگی و گردشگری گفت: ۵۵۰ هزار گردشگر خارجی خرداد امسال وارد ایران شده اند.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از رفع فوری یک‌هزار و ۳۳۲ فقره تعرض به مساحت حدود ۵۵۰ هکتار زمین دولتی توسط یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در سه ماه ابتدایی امسال خبر داد.
اهواز - فرمانده مرزبانی خوزستان از توقیف پنج فروند شناور باری فعال و کشف ۵۵۰ دستگاه کولر گازی اسپلیت در آب‌های شمالی خلیج فارس خبر داد.
اصفهان-مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان از شناسایی مخفیگاه ۳ باند تکدی‌گری در این شهر خبرداد و گفت: این افراد با دستورات قضایی از طریق اداره کل اتباع، از مرز ایران خارج شدند.
شمار دانش‌ بنیان‌های نفتی به ۵۵۰ شرکت رسیده و هم اکنون ۷۰ درصد قطعات راهبردی تجهیزات صنعت حفاری ساخت داخل شود.
وزیر راه وشهرسازی گفت: وام خرید مسکن به ۵۵۰ میلیون تومام خواهد رسید.
اهواز- نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس، خوزستان را قطب کشاورزی ایران دانست و گفت: خواسته خوزستانی‌ها این است که فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری برای این استان اجرایی شود.
اهواز- نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس، خوزستان را قطب کشاورزی ایران دانست و گفت: خواسته خوزستانی‌ها این است که فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری برای این استان اجرایی شود.
مدیرکل دفتر امور میوه‌های سردسیری و خشک وزارت جهاد کشاورزی گفت: حدود ۵۵۰ هزار تن سیب درختی به ارزش ۱۷۲ میلیون دلار در ۱۱ ماهه سال گذشته از کشور صادر شد.
ری- وزیر آموزش و پرورش گفت: در مرحله دوم طرح شهید سلیمانی ۵۵۰ فضای ورزشی دانش آموزی امروز در کشور افتتاح شد.
معاون وزیر صمت با بیان اینکه محموله اولیه خودروهای وارداتی قیمت بالاتری نسبت به انتظار مشتری دارند، گفت: قیمت ها در ۳ ماه اول ۱۴۰۲ به تعادل می رسد.
چندین سال پیش، مارگارت لمون، دانشمند جوشناسی در مرکز ملی تحقیقات جوشناسی در بولدر، کلرودا، درباره وزن آب در یک ابر کومولوس (ابر کومه‌ای) متوسط متعجب شد؛ بنابراین او شروع به حساب کردن کرد. ابتدا اندازه سایه را اندازه‌گیری کرد و با فرض مکعب بودن شکل آن، ارتفاع آن را نیز تخمین زد. ابر‌ها عموما به شکل مکعب نیستند، اما ارتفاع ابر‌های کومولوس اغلب به اندازه پهنایشان است، در نتیجه، این فرض به محاسبه حجم آن‌ها کمک کرد. سپس او بر اساس تحقیقات قبلی، چگالی قطرات آب را حدود نیم گرم بر متر مکعب تخمین زد. لمون می‌گوید: «من به عددی در حدود ۵۵۰ تن آب رسیدم»
سرپرست مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با اشاره به اینکه مطابق روش‌های آماری تخمین زده می‌شود که ۵۲هزار و ۷۱۴ نفر در کشور مبتلا به HIV هستند، گفت: کل موارد ثبت شده از ابتدا تا کنون ۴۴هزار و ۷۶۲ نفر بوده است که مرگ ۲۱هزار و ۵۵۰ نفر آن‌ها ثبت شده است و ۵هزار و ۶۹۵ نفر نیز در یکسال گذشته برای دریافت خدمات به مراکز ارائه دهنده خدمت مراجعه نکرده‌اند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از روند پیشرفت پروژه ساختمان جدید بیمارستان ۵۵۰ تختخوابی شهید فیاض بخش، بازدید کرد.
محمدنژاد سیگارودی شرایط واگذاری و نرخ خرید تضمینی احداث ۵۵۰ هزار نیروگاه خورشیدی ۵کیلوواتی برای حمایت از خانوارهای مناطق محروم کشور را اعلام کرد.
دامغان- وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه ۵۵۰ هزار هکتار باغ پسته در کشور وجود دارد، گفت: به دلیل ارزآوری و اهمیت پسته، کشت و صادرات آن در اولویت وزارتخانه قرار دارد.
بندرعباس - مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور گفت: نیاز امروز کشور ۵۵۰ فروند هواپیما هست و ما تنها یک سوم این مقدار را داریم.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته در محورهای مختلف بیش از ۵۵۰ نظامی ارتش اوکراین کشته شده و تسلیحات نظامی آنها نیز منهدم شده است.
عضو شورای شهر تهران گفت:در همین ماه شاهد نوسازی ۵۵۰ دستگاه اتوبوس خواهیم بود.
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت:۲۲۰ میلیارد تومان برای تعمیر ۵۵۰ دستگاه به شبکه تزریق شده و تا پیش از آغاز مدارس این اتوبوس‌ها وارد مدار خواهند شد.
مقامات ارشد دولت آمریکا، همتایان اوکراینی خود را در جریان بسته امنیتی جدید حمایتی واشنگتن از کی یف قرار دادند.
مقامات ارشد دولت آمریکا، همتایان اوکراینی خود را در جریان بسته امنیتی جدید حمایتی واشنگتن از کی یف قرار دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ