رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند که این کشور پس از ۵ سال دوباره به صورت رسمی به سازمان آموزشی، علمی، و فرهنگی سازمان ملل متحد (یونسکو) ب برگشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس قوه قضاییه در گفت‌وگو با شبکه المیادین، گفت: دست جنایتکارانه آمریکا و رژیم صهیونیستی در بسیاری از ترورها، جنایت‌ها و تخریب‌ها که در سطح کشورهای منطقه ما به وقوع می‌پیوندد، آشکار است.
تیم زنان سوئد با پیروزی برابر ژاپن راهی نیمه نهایی جام جهانی زنان شد و در این مرحله باید به مصاف اسپانیا برود.
برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی، کای هاورتز، بازیکن آلمانی جدید آرسنال را پس از اینکه او در کمپ این تیم در آمریکا گلی به ثمر نرساند، به سخره گرفتند. این بازیکن در ازای ۷۰ میلیون یورو به مدت ۵ سال از چلسی به آرسنال منتقل شده، اما به دلیل عدم گلزنی با انتقاداتی مواجه شد.
آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا بامداد گذشته در سفری نادر پس از پنج سال وارد پکن شد.
نشریه بلومبرگ با استناد به موسسات و کارشناسان انرژی اعلام کرد که میزان صادرات نفت ایران در پنج سال گذشته، یعنی پس از خروج آمریکا از برجام و برگشت مجدد تحریم‌ها به بالاترین حد خود رسیده است.
آیت الله سید ابراهیم رییسی، رئیس جمهور، پس از سفر ۵ روزه به کشورهای ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا، عصر جمعه به تهران بازگشت.
رئیس جمهور پس از سفر فشرده و پرکار ۵ روزه به آمریکای لاتین که به دعوت رسمی رؤسای جمهور «ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا» صورت گرفت، عصر امروز جمعه به تهران بازگشت.
رئیس جمهور پس از سفر فشرده و پرکار ۵ روزه به آمریکای لاتین که به دعوت رسمی رؤسای جمهور «ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا» صورت گرفت، عصر امروز جمعه به تهران بازگشت.
۵ اردیبهشت سال ۱۳۵۹ سربازان نیروی دلتای آمریکا با هدف نجات گروگان‌های آمریکایی وارد صحرای طبس شدند؛ غافل از اینکه شن‌ها در تاریکی شب منتظر نابود کردن آن‌ها بودند. چند روز پس از این واقعه بزرگ، آیت الله خامنه‌ای امام جمعه تهران و نماینده امام خمینی (ره) در وزارت دفاع به همراه آیت الله هاشمی رفسنجانی و شهید چمران از محل این اتفاق بازدید کردند. تصاویر این بازدید تاریخی را ببینید.
عملیات طبس در روز‌های ۴ و ۵ اردیبهشت ۱۳۵۹ انجام شد. پس از آن‌که نیرو‌های آمریکایی در سفارتخانه آمریکا به اتهام جاسوسی دستگیر شدند، آمریکا از هر فرصتی برای آزادی آن‌ها استفاده می‌کرد تا اینکه به این بهانه عملیات طبس را طراحی کرد. ۹۵ نیروی کماندوی آموزش‌دیده با تجهیزات نظامی بسیار قوی ۵ اردیبهشت همراه ۱۴ بالگرد و هواپیما در صحرای طبس فرود آمدند که ناگهان طوفانی از شن به هوا برخاست و دید خلبانان را به حدی ضعیف کرد که ۲ بالگرد با یکدیگر برخورد کردند و آتشی مهیب در صحرای طبس برپا شد.
وزیر دفاع آمریکا با همتای کره جنوبی خود درباره افشای اسناد محرمانه پنتاگون گفتگو کرد.
اتهام‌های کیفری وارد شده به ترامپ ۷۶ ساله، در تاریخ آمریکا بی سابقه بوده جایی که پیش از این هیچ یک از روسای جمهوری این کشور چه در زمان تصدی منصب و چه پس از ترک کاخ سفید، هرگز به طور رسمی مورد اتهام قرار نگرفته بودند، با این حال پرونده‌های زیادی در جهان بوده که باعث شده برخی رهبران رسوا شوند یا این که منصب خود را ترک کنند.
پنج فضانورد کپسول اندیورنس (endurance/ پایداری) پس از ۵ ماه اقامت در ایستگاه فضایی بین‌المللی بامداد یکشنبه ۱۲ مارس (۲۱ اسفند) به زمین بازگشتند. کپسول ماموریت Crew-۵ حدود ساعت ۹ شب شنبه به وقت محلی در آب‌های سواحل فلوریدای ایالات متحده آمریکا در دریا فرود آمد. این سفینه فضایی اکتبر سال گذشته با یک موشک اسپیس ایکس به آسمان پرتاب شد و کوییچی واکاتا، آنا کیکنا، نیکول مان و جوش کاسادا، فضانوردان ژاپنی، روس و آمریکایی را به ایستگاه فضایی بین‌المللی برده بود.
آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا روز جمعه گفت که واشنگتن یک شرکت اصلی تولید کننده پهپاد ایرانی را به دلیل عرضه ادعایی پهپاد به روسیه تحریم کرده است.
وقتی ولادیمیر پوتین در ویدیویی شبیه سازی شده که نشان می‌دهد موشک هایپرسونیک این کشور، سواحل فلوریدا را هدف قرار می‌دهد از موشک Kh-۴۷M۲ Kinzhal رونمایی کرد. اگر چه این ویدیو به اندازه ویدیو رونمایی آیفون‌های جدید باشکوه و پرزرق و برق نبود، اما پیام آن کاملاً واضح بود: دوره سلاح‌های هایپرسونیک یا مافوق صوت فرا رسیده است.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: آمریکایی‌ها خیلی زودتر از کشور اروپا فهمیدند در پس اغتشاشات ایران خبری نیست و زودتر پیام دادند و تاکید و اصرار برای بازگشت به برجام دارند.
اعتراضات خیابانی در واکنش به قتل یک فعال محیط زیست به دست پلیس آمریکا، به خشونت کشیده شد!
تیراندازی یک کودک ۶ ساله به سوی معلمش در مدرسه ای در ایالت ویرجینیا، مقامات پلیس آمریکا را شوکه کرده است.
شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان در گزارشی اعلام کرد که پنتاگون قصد دارد تا پس از دستکاری در پهپادهای پیشرفته «گری‌ایگل» و حذف قطعات حساس آن، این پهپادها را در اختیار اوکراین قرار دهد.
براساس تایید سخنگوی طالبان، آمریکا بعد از دو دهه یکی از اعضای ارشد طالبان را از زندان گوانتانامو آزاد کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت که واشنگتن پس از پایان رایزنی با شرکای خود، جواب پاسخ ایران به پیشنهادات اروپا را خواهد داد.
نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد که در نتیجه جنگ اتمی احتمالی بین آمریکا و روسیه، بیش از پنج میلیارد نفر به دلیل قحطی جان خود را از دست خواهند داد.
آمریکا، کره جنوبی و ژاپن پس از ۵ سال و به منظور مقابله با تهدیدات کره شمالی و چین، رزمایش مشترک دفاع در برابر حملات موشک‌های بالستیک، برگزار کردند.
روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از مقامات سابق و فعلی آمریکا نوشت که وضعیت آماده باش امنیتی در آمریکا پس از ترور شهید سلیمانی مخفی نگه داشته شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ