رئیس جمهور پس از سفر فشرده و پرکار ۵ روزه به آمریکای لاتین که به دعوت رسمی رؤسای جمهور «ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا» صورت گرفت، عصر امروز جمعه به تهران بازگشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیدابراهیم رئیسی با استقبال معاون اول به تهران بازگشت.
دماوند- رئیس پلیس راه شرق استان تهران از آغاز بازگشت مسافران به تهران خبر داد و گفت: در حال حاضر شاهد ترافیک سنگین در ورودی های شرقی پایتخت هستیم.
آیت الله سید ابراهیم رییسی، رئیس جمهور، پس از سفر ۵ روزه به کشورهای ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا، عصر جمعه به تهران بازگشت.
آیت الله سید ابراهیم رییسی، رئیس جمهور، پس از سفر ۵ روزه به کشورهای ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا، عصر جمعه به تهران بازگشت.
رئیس جمهور پس از سفر فشرده و پرکار ۵ روزه به آمریکای لاتین که به دعوت رسمی رؤسای جمهور «ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا» صورت گرفت، عصر امروز جمعه به تهران بازگشت.
رئیس جمهور پس از بازگشت به تهران از سفر به اندونزی گفت: بیش از ۱۷ سال بود که تعدیل تعرفه ترجیحی در حوزه تجارت بین ایران و اندونزی به نتیجه نرسیده بود که در این سفر به توافق رسیدیم.
رئیس جمهور که به دعوت رسمی «جوکو ویدودو» رئیس جمهور اندونزی به این کشور سفر کرده بود، دقایقی پیش به تهران بازگشت.
این روزنامه صهیونیستی آورده است که ایران اکنون به دنبال بازگشایی سفارتخانه های دو کشور سپس دیدار وزرای خارجه و بعد از آن دیدار سید ابراهیم رئیسی با عبدالفتاح سیسی است.
عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال پس از حضور در کارگاه فیفا مبنی بر بررسی جام جهانی ۲۰۲۲ به تهران بازگشت.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از فعال‌سازی ۹۵ واحد نیمه تمام، نیمه فعال و راکد بخش کشاورزی این استان درسال گذشته خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان تهران از رفع تصرف دو هزار و ۷۰۰ هکتار از اراضی دولتی شهرستان فیروزکوه و اعاده این اراضی به بیت‌المال با ورود دستگاه قضا خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: ۲۷ نفر از محکومان به قصاص با تلاش شوراهای حل اختلاف استان تهران و اخذ رضایت اولیای دم طی ۱۰ ماهه ابتدایی سال جاری به زندگی بازگشتند.
ئیس جمهوری اسلامی ایران که برای دیدار رسمی به چین سفر کرده بود، با استقبال رسمی معاون اول رئیس جمهور و با حضور معاون بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد.
تیم ملی هاکی روی یخ کشورمان پس از حضور در بازی‌های زمستانی کشورهای اسلامی، با ترکیبی ناقص و بدون رئیس فدراسیون اسکی به تهران بازگشت.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: ۳۲ نفر از کارکنان یک شرکت صنایع غذایی با اقدامات دادگستری استان تهران مجددا به کار برگشتند.
کمال خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران در سومین مجمع گفت‌وگوی تهران که روز گذشته در مرکز مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت خارجه برگزار شد، از آمادگی تهران برای بازگشت به تعهدات هسته‌ای خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان تهران از احیا و راه‌اندازی یک واحد تولیدی در زمینه تولید منسوجات با حمایت‌ها و پیگیری‌های قضایی خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان تهران از بازگشت به کار یک واحد تولیدی پس از سوختن در آتش با حمایت‌های قضایی خبر داد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: پارکینگ امیرکبیر تقریباً آماده است و می‌تواند خودروهای زیادی را پذیرش کند.
رئیس شورای شهر تهران گفت: امسال ترافیک شدیدی را با بازگشایی مدارس شاهد هستیم چرا که بعد از دو سال از محدودیت‌های کرونایی مدارس قرار است به صورت حضوری بازگشایی شود و این سبب می‌شود که هم استفاده مردم از حمل و نقل عمومی و هم حمل و نقل شخصی افزایش یابد.
اراک- رئیس پلیس راه استان مرکزی گفت: در محورهای ساوه-همدان، اراک-سلفچکان، اراک-توره و ساوه-تهران به علت موج بازگشت زائران اربعین حسینی شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم.
مهدی محمدنبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: دستیاران سرمربی تیم ملی فوتبال طی روزهای دوشنبه و سه شنبه و کی روش بامداد چهارشنبه وارد تهران می‌شوند.
مدتی پیش هم مهدی بابایی، رئیس کمیته حفظ و گسترش فضای سبز و باغات شورای ششم شهر تهران، با اشاره به اینکه رویکرد صددرصد سلبی درخصوص حفاظت از قطع درختان را متوقف نمی‌کند، به انتقاد از مصوبه شورای پنجم در جهت حفظ باغات تهران پرداخته و گفته بود نگاهی را که رئیس شورای شهر تهران درخصوص خانه‌باغ‌ها و ساخت‌وساز در این حوزه دارند، قبول دارم؛ چون رویکرد صددرصد سلبی که دوره پنجم در حوزه حفاظت از درختان پیش گرفت، موفق نبوده است.
رئیس جمعیت هلال احمر در بازدید از مناطق سیل زده تهران اعلام کرد: حضور نیروهای هلال احمر در مناطق متأثر از سیل تا زمان بازگشت آرامش ادامه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ