براساس تایید سخنگوی طالبان، آمریکا بعد از دو دهه یکی از اعضای ارشد طالبان را از زندان گوانتانامو آزاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک عضو ارشد چارچوب هماهنگی شیعیان عراق حضور قدرتمند حشد شعبی، تضعیف جایگاه آمریکا در تحولات بین المللی و مشکلات داخلی این کشور را سه مانع ماجراجویی نظامی واشنگتن در عراق برشمرد.
یک عضو ارشد چارچوب هماهنگی شیعیان عراق حضور قدرتمند حشد شعبی، تضعیف جایگاه آمریکا در تحولات بین المللی و مشکلات داخلی این کشور را سه مانع ماجراجویی نظامی واشنگتن در عراق برشمرد.
یک عضو ارشد ائتلاف فتح ضمن هشدار درباره تحرکات نظامی و امنیتی آمریکا در مثلث مرزی عراق، سوریه و اردن، به دولت بغداد توصیه کرد که تدابیر احتیاطی فوری را برای مقابله با این تحرکات اتخاذ کند.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: هر جایی که اقدام تروریستی و ضد بشری صورت گرفته است، آمریکایی‌ها با آن همکاری داشته‌اند.
عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با بیان اینکه توطئه دشمنان برای سقوط ۲۱ روزه صنعا مانند بغداد شکست خورد، گفت آمریکا برای توجیه حضور نظامی خود در یمن از القاعده و داعش حمایت می‌کند.
وزارت دفاع امارات امروز از برگزاری رزمایشی با آمریکا خبر داد و به اهداف آن اشاره کرد.
راجرز با اشاره به ادعا‌های بی‌اساس مقام‌های دفاعی آمریکا مبنی بر این‌که ایران تا دست‌یابی به مواد غنی‌سازی‌شده کافی برای ساخت بمب هسته‌ای تنها ۱۲ روز فاصله دارد، مدعی شد: «مطلقاً اجازه وقوع چنین اتفاقی را نخواهیم داد».
عضو حقوقدان شورای نگهبان،‌ در توییتی به زبان انگلیسی نوشت: آمریکا باید طبق کنوانسیون ۱۹۷۳ متهمان ترور سردار سلیمانی را به ایران مسترد کند.
پلیس شهر «اینوک» در ایالت یوتا واقع در غرب آمریکا از کشته شدن هشت عضو یک خانواده از جمله پنج کودک و سه بزرگسال به ضرب گلوله خبر داد.
پلیس شهر «اینوک» در ایالت یوتا واقع در غرب آمریکا از کشته شدن هشت عضو یک خانواده از جمله پنج کودک و سه بزرگسال به ضرب گلوله خبر داد.
ویزای چند نفر از اعضای تیم ملی کشتی آزاد ایران برای حضور در جام جهانی آمریکا صادر نشد.
ویزای چند نفر از اعضای تیم ملی کشتی آزاد ایران برای حضور در جام جهانی آمریکا صادر نشد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس گفت: آمریکا می‌داند ایران به عنوان مقتدرترین قدرت منطقه لنگر ثبات جنوب غرب آسیا را حفظ کرده و بدون جمهوری اسلامی هیچ ثباتی در منطقه وجود نخواهد داشت.
جیمز لاپورتا خبرنگار خبرگزاری آسوشیتدپرس ظاهرا با استناد به تنها یک منبع اطلاعاتی و بدون اینکه دقیقا مشخص شود موشک از چه منبعی شلیک شده است، مسئولیت این امر را به گردن روسیه انداخته و در گزارشی نوشته بود: «یک مقام ارشد اطلاعاتی آمریکا می‌گوید «موشک‌های روسی» به لهستان - که عضو ناتو است - برخورد کرده و دو تن را به کام مرگ کشانده‌اند».
عضو شورای مرکزی جنبش حزب الله لبنان دخالت های سفارتخانه های آمریکا و عربستان را موجب پیچیده تر شدن روند انتخاب رئیس جمهور جدید لبنان برشمرد.
فؤاد حسین در دیدار با عضو شورای امنیت ملی آمریکا در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل، با او درباره تحولات عراق و منطقه گفتگو کرد.
عضو شورای مرکزی حزب الله تاکید کرد که آمریکا در روند انتخابات ریاست جمهوری لبنان دخالت و روند آن را پیچیده می کند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: با نزدیک شدن به فصل سرما و تیره شدن روابط غرب با روسیه به دلیل جنگ با اوکراین، آمریکا می‌خواهد پرونده اتمی ایران را با توافق ببنند تا تمرکز خود را بر جنگ روسیه و اوکراین معطوف کند.
عضو حزب موتلفه اسلامی با اشاره به نگرانی صهیونیست‌ها نسبت به توافق، گفت: صهیونیست‌ها فکر می‌کنند که توافق نمی‌تواند ایران را در بعد هسته‌ای به گونه‌ای محدود کند که دیگر نگرانی و دغدغه‌ای وجود نداشته باشد.
«لورن بویبرت» نماینده جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا از ایالت کلورادو در پیامی توییتری به تصمیم دولت «جو بایدن» برای کمک‌های نظامی بیشتر به اوکراین به شدت انتقاد کرد.
عضو کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در نامه ای که به امضای ۵ همکار وی رسیده است، از مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خواسته است تا پرونده پادمانی واهی علیه ایران را مختومه نکند.
یک عضو ارشد کنگره آمریکا طی نامه‌ای به رئیس‌جمهور این کشور از او بابت عدم ارائه اطلاعات کافی به نهاد قانونگذار درباره مذاکرات رفع تحریم‌های ایران انتقاد کرده است.
عضو ارشد شورای مرکزی حزب الله با اشاره به تعلل آمریکا در پرونده ترسیم مرزها تأکید کرد: قدرت تقابل مقاومت، راه را به روی وقت کشی آمریکا بست و به تضییع حقوق و کرامت لبنان پایان داد.
عضو دفتر سیاسی جنبش مردمی اردن گفت که آمریکا و متحدانش در کشورهای حاشیه خلیج فارس سعی دارند،بحران کنونی عراق را تشدید نمایند و به نزاع های فرقه ای در این کشور دامن بزنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ