آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا روز جمعه گفت که واشنگتن یک شرکت اصلی تولید کننده پهپاد ایرانی را به دلیل عرضه ادعایی پهپاد به روسیه تحریم کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون فوتبال آلمان بیانیه عجیبی را منتشر کرده که کنجکاوی هوادارانش را برانگیخته است.
اظهارات اخیر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس واکنش باشگاه استقلال در قالب انتشار بیانیه‌ای را به دنبال داشت.
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای تحلیلی به جزئیات بیشتری از پشت پرده حوادث روز‌های اخیر در برخی نقاط کشورپرداخت.
بیانیه اسنپ در خصوص پرونده اختلاف دو تاکسی اینترنتی
کمیته ویژه منتخب رئیس‌جمهور در بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ بیانیه‌ای را منتشر کرد و از راه‌اندازی یک سامانه اینترنتی جهت دسترسی آسان شهروندان برای ثبت هر گونه شکایت خبر داد.
وزیر خارجه تایوان با استقبال از بیانیه پایانی ناتو در اجلاس لیتوانی، گفت که تایپه با ارزیابی آمریکا درباره تصمیم چین به منظور حمله به این جزیره موافق است و جنگ را قابل اجتناب می‌داند.
وزیرخارجه روسیه و اعضای شورای همکاری خلیج فارس در بیانیه پایانی خود در مسکو از گسترش همکاری ها با ایران استقبال کردند.
حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه ایران در توییتی به بیانیه طالبان در مورد اظهارات ابراهیم رئیسی پیرامون حقابه ایران از هیرمند پاسخ داده است.
طبق بیانیه دولت کانادا، «ملانی جولی» وزیر خارجه این کشور امروز (چهارشنبه، سوم مه) تحریم‌های جدیدی را تحت مقررات اقدامات ویژه اقتصادی علیه ایران اعمال کرد.
وزارت خارجه ژاپن با صدور بیانیه ای از سفر وزیرخارجه این کشور به پکن در روزهای آتی خبر داد.
یک روز پس از سخنرانی وزیر خارجه ایران و دفاع از کارنامه حقوق بشری جمهوری اسلامی ایران، ۵۴ کشور با صدور بیانیه مشترکی مدعی نقض حقوق بشر در ایران شدند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای به سفر وزیرخارجه آمریکا به اراضی اشغالی واکنش نشان داد.
وزارت خارجه عراق با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن اقدام یک فرد افراطی در سوزندان یک نسخه از قرآن کریم، آنرا موجب شعله ور کردن احساس مسلمانان دنیا دانست.
وزارت خارجه قطر با صدور بیانیه ای به جنجال سازی اخیر رسانه های اروپایی درباره پوشیدن لباس سنتی عرب ها از سوی لیونل مسی در مراسم اختتامیه جام جهانی ۲۰۲۲، واکنش نشان داد.
وزارت خارجه روسیه امروز با صدور بیانیه ای به تشریح محورهای رایزنی «لاوروف» و وزیر خارجه مصر پرداخت.
بر اساس بیانیه وزارت خارجه پاکستان، قرار است هیئت پاکستانی به رهبری حنا ربانی کهر، نگرانی‌های پاکستان را در مورد تشدید حملات تروریستی علیه نیرو‌های امنیتی پاکستان از منشا افغانستان را به مقام‌های طالبان منتقل کنند.
در بیانیه وزارت خارجه لهستان آمده است: زبیگنیو راو، وزیر خارجه لهستان سرگئی آندریف، سفیر روسیه را به وزارت خارجه احضار و خواستار توضیحات فوری شد.
دیوان پادشاهی سعودی با صدور بیانیه ای از تعیین وزیر خارجه این کشور به عنوان رئیس هیات اعزامی به الجزایر برای شرکت در اجلاس سران اتحادیه عرب خبر داد.
بلینکن در بیانیه‌ای مطرح کرد: باقر نمازی پس از ترک ایران به مقصد مسقط، در حال حاضر در ابوظبی است، با خانواده‌اش دیدار کرده و به زودی خدمات ضروری درمانی و پزشکی دریافت می‌کند.
وزارت امور خارجه عراق در بیانیه ای از رایزنی وزیر خارجه این کشور با همتای سعودی خود پیرامون موضوعات مختلف از جمله کاهش تنش ها بین ریاض و تهران خبر داد.
وزارت خارجه روسیه با صدور بیانیه ای از دیدار روز چهارشنبه «حسین امیرعبداللهیان» وزیر خارجه ایران با «سرگئی لاوروف» همتای روس خود در مسکو خبر داد.
وزارت خارجه روسیه با صدور بیانیه ای از دیدار روز چهارشنبه «حسین امیرعبداللهیان» وزیر خارجه ایران با سرگئی لاوروف همتای روس خود در مسکو خبر داد.
احمد الصحاف سخنگوی وزارت خارجه عراق در بیانیه کوتاهی اعلام کرد: فواد حسین وزیر خارجه عراق قصد دارد که امروز دوشنبه به تهران سفر کرده و با مقامات بلندپایه جمهوری اسلامی ایران دیدار کند.
وزیر خارجه آمریکا امروز در بیانیه ای از وضع تحریم هایی در ارتباط با صدور روادید علیه ۱۰۰ مقام دولت بلاروس خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ