سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت که واشنگتن پس از پایان رایزنی با شرکای خود، جواب پاسخ ایران به پیشنهادات اروپا را خواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از اینکه بیش از نیمی از بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان آمریکا از خواندن سرود ملی این کشور قبل از بازی گروهی جام جهانی مقابل هلند خودداری کردند، بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی این کار را شرم‌آور توصیف کردند. این اعتراض خاموش توسط کاربران بی احترامی خوانده شده و همچنین انتقادات شدیدی را به دنبال داشت و برخی اعضای تیم زنان ایالات متحده را متهم کردند که در صحنه جهانی به اندازه کافی میهن پرست نیستند. مسابقات جام جهانی زنان در استرالیا و نیوزیلند در حال برگزاری است و دیدار دو تیم فینالیست دور قبل یعنی آمریکا و هلند به تساوی ۱-۱ به پایان رسید.
رئیس جمهور سابق آمریکا پس از بارها ادعای توانمندی در پایان بخشیدن به جنگ اوکراین ظرف ۲۴ ساعت، سرانجام جزئیات طرح به اصطلاح صلح خود را ارائه داد!
رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی عجیب یک روز پس از پایان سفر وزیر خارجه این کشور به پکن، رئیس جمهور چین را به یک «دیکتاتور» تشبیه کرد!
رئیس‌جمهور آمریکا که اخیراً حرکات عجیب و غریبش بیشتر شده پس از پایان سخنرانی‌اش برای ملکه فوت‌شده انلگیس آرزوی سلامتی کرد.
ناوگروه ۸۶ نداجا درحالی مأموریتش را پس از طی هزاران کیلومتر دریانوردی به پایان برد که کارشناسان آمریکایی مدعی بودند ایران از نظر فنی هرگز توان انجام چنین مأموریتی را ندارد.
ناو «یواس‌اس میلیوس» متعلق به آمریکا پس از پایان رزمایش نظامی چین در اطراف جزیره تایوان، از تنگه تایوان عبور کرد.
مدافع چپ تیم ملی ایران با پایان دوران مصدومیت دوباره فهرست تیم فوتبال آ. ا. ک بازگشت.
دوران نظم جهانی تک قطبی که پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی بر پایه هژمونی آمریکا بنا شده بود، به پایان رسیده و جنگ اوکراین یکی از نتایج فروپاشی نظم جهانی است که پس از جنگ سرد برقرار شد.
رئیس جمهور اوکراین گفته بود که این کشور پس از پایان جنگ با روسیه، به یک «اسرائیل بزرگ» تبدیل می‌شود اما به نظر می‌رسد که حتی اسرائیل هم برای «اسرائیل ماندن» در تقلا است!
طارمی پس از پایان کار تیم ملی ایران در جام جهانی به پرتغال بازگشت و ۹ روز پس از دیدار مقابل آمریکا، در مسابقه هفته دوم مرحله گروهی لیگ‌کاپ از دقیقه ۸۳ بازی با چاوز به زمین رفت که در این حضور کوتاه مدت فرصتی برای گلزنی به دست نیاورد، ولی شب گذشته او یک نیمه درخشان در جدال با ویزلا داشت.
اتحادیه جهانی کشتی پس از پایان رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد در آمریکا به شکست جردن باروز از ملی پوش ایرانی واکنش نشان داد.
اتحادیه جهانی کشتی پس از پایان رقابتهای جام جهانی کشتی آزاد در آمریکا به شکست جردن باروز از ملی پوش ایرانی واکنش نشان داد.
پس از پایان کار تیم ملی ایران در جام جهانی با شکست برابر آمریکا دیوارنگاره میدان ولیعصر هم تغییر کرد.
پس از پایان کار تیم ملی ایران در جام جهانی با شکست برابر آمریکا دیوارنگاره میدان ولیعصر هم تغییر کرد.
کاپیتان سابق استقلال پس از پایان دوران بازداشت خود به بازی ایران با آمریکا واکنش نشان داد.
کاپیتان سابق استقلال پس از پایان دوران بازداشت خود به بازی ایران با آمریکا واکنش نشان داد.
مهاجم تیم ملی ایران پس از پایان دیدار مقابل آمریکا هم‌بازی‌هایش را در آغوش گرفت.
در گروه دوم رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تیم‌های ایران و آمریکا از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه الثمامه به مصاف هم رفتند و در پایان آمریکا موفق شد با یک گل ایران را شکست دهد. پس از سوت پایان بازی اشک‌های چند بازیکن ایران جاری شد و در مقابل بازیکنان آمریکا آن‌ها را دلداری دادند.
مصاف تیم‌های ملی ایران و آمریکا در چارچوب هفته سوم گروه B رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با پیروزی یک بر صفر آمریکا به پایان رسید و ایران از دور رقابت‌ها کنار رفت.
کاپیتان سابق استقلال پس از پایان دوران بازداشت خود به بازی ایران با آمریکا واکنش نشان داد.
در مورد ایران، توافق هسته‌ای و مذاکره بر سر آن پایان یافته قلمداد می‌شود. نماینده ارشد بایدن در ایران چند روز پیش گفته بود که ما در حال حاضر وقت خود را برای توافق هسته‌ای تلف نمی‌کنیم. جمهوری‌خواهان همواره از موضوع ایران به عنوان اهرمی برای ضربه زدن به بایدن استفاده می‌کنند و می‌گویند او نسبت به ایران رویکردی بسیار نرم و ملایم داشته است.
مانور قدرت ۷۲ساعته چین احتمال نبرد نظامی پکن و واشنگتن را بر سر جزیره تایوان به‌شدت افزایش داده است. به باور نیویورک‌تایمز، این مانور نظامی جذابیت مشوق‌های اقتصادی در سیاست چین و تایوان را اکنون به پایین‌ترین حد خود پس از پایان جنگ سرد رسانده است. برخی کارشناسان هشدار می‌دهند تنش‌های کنونی می‌تواند در نهایت، پکن و واشنگتن را وارد درگیری همه‌جانبه کند.
یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا پس از پایان دور جدید مذاکرات وین و چند روز مذاکره فشرده، همچنان توپ بازگشت به برجام را به زمین ایران انداخت و مدعی شد واشنگتن آماده امضای سریع توافق است.
برخی رسانه‌ها اعلام کردند رئیس مجلس نمایندگان آمریکا پس از سفر جنجالی و تحریک‌آمیز خود به تایوان، دقایقی پیش این منطقه را به مقصد کره جنوبی و ژاپن ترک کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ