پیش از این عنوان شده بود که قرارداد امیر قلعه‌نویی با فدراسیون فوتبال ایران تا پایان جام ملت‌های آسیا خواهد بود و در صورت رضایت فدراسیون فوتبال از عملکرد این مربی، آن‌وقت امکان تمدید قرارداد تا جام جهانی برایش وجود خواهد داشت. قلعه‌نویی، ولی حالا چنین موضوعی را رد کرده و خواسته تا قراردادش تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ باشد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زمان بازگشت مانوئل نویر بارها عقب افتاده است و به طور دقیق معلوم نیست که دلیل این روند طولانی درمان چیست.
درخواست عجیب عربستان از اتباع سعودی برای ترک فوری لبنان و افزایش تجاوزات شهرک نشینان صهیونیست علیه فلسطینی‌ها از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
این روستا نخستین بار در دهه‌ی ۱۹۶۰ در جریان یک پروژه‌ی ساخت و ساز شناسایی شد، اما در حفاری‌های اخیر، عناصر معماری، ردیف‌های سنگی، حفره‌های دیرک، سه گور انسانی با نذورات تدفین و توده‌ی بزرگی سرامیک کشف شده است.
مهرداد محمدی که با سر و صدای زیاد راهی استقلال شد،‌چند روزی است دست از تمرین کشیده و در بازی دوستانه روز گذشته هم به میدان نرفت.
درحالی‌که نسخه کوپه بر اساس پلتفرمی مشترک با ۷۱۸ کیمن GT ۴ RS ساخته شده، نسخه اسپیدستر در مدل ۷۱۸ GT ۴ e-Performance ریشه دارد و از شاسی مشترک با آن بهره می‌برد. موتور‌ها و باتری موجود در این کانسپت برقی به مفهومی Mission R تعلق دارند.
یک نوع بندپای باستانی که ۲۵۰ میلیون سال قبل منقرض شده است، چشم‌هایی عجیب داشته که درک ساختار و کارکرد آن‌ها هنوز برای دانشمندان یک معمای حل نشده است.
شکل بینی بز دمشقی سبب شده که لقب بولداگ دنیای بز‌ها را به این حیوان بدهند. شاید به نظر بسیاری قیافه بز دمشقی عجیب و حتی ترسناک باشد، اما برای بسیاری معنای زیبایی است. یک بز دمشقی سال ۲۰۰۸ در یک رقابت در ریاض عنوان «زیباترین بز» را از آن خود کرد.
ماداگاسکاروفیس لولو بومی ماداگاسکار است و واژه «لولو»‌ در نامش از زبان مالاگاسی به معنای شبح یا روح گرفته شده است.
حدود هفتاد هشتاد سال پیش مرز به معنای کنونی وجود نداشت. حد و مرز دو کشور نهایتا با سنگ‌چین مشخص می‌شد.
طلاق خانم دکتر از وحشت شکنجه‌های آقای پزشک/ راز سیاه عروس با داماد و مادرشوهرش در بی‌ام و لوکس/ دستگیری سارقان موتورسیکلت با شلیک دقیق ماموران/ قهر مرگبار عروس از تازه داماد/ کلاهبرداری عجیب!/ شکار ۴۰ میلیارد تومانی ۴ مرد هزار چهره/ معمای جنایی در مسافرپذیر شخصی/ دزدی میلیاردی در ولنجک تهران
معماری بروتالیستی شاید عجیب و زمخت به نظر برسد، اما با احساس استحکام و قدرتی که به بیننده منتقل می‌کند، جذابیت خاص خودش را هم دارد.
جامعه‌ای در اوموجا (Umoja به معنای وحدت)، یوآسو کنیا وجود دارد که به طور کامل توسط زنان اداره می‌شود. زندگی کردن مرد‌ها در آنجا ممنوع است مگر اینکه در همانجا بزرگ شوند.
ای کاش مهندس و معمار و سازنده این پله‌های فرار، سازنده ساختمان‌ها می‌بود، زیرا ساختمان کاملا ویران شده، اما پله‌های فرار ساختمان همچنان پابرجاست. این زلزله نیست که می‌کُشد؛ بلکه بی تدبیری و خیانت سازندگان ساختمان هاست که خرابی و مرگ می‌آورد.
تحقیقات انجام شده در دانشگاه شیکاگو، به بررسی تفاوت‌های طوفان‌ها پرداخته و در اولین توضیحات دراین باره به این نکته اشاره کرده که طوفان‌ها با گذر زمان شدیدتر می‌شوند.
کل فضای داخلی «کراس کابین» بیشتر شبیه آثار هنری مجسمه‌سازی است تا فضای داخلی داخلی یک کاروان. آلپاین به جای مبلمان با لبه‌های دقیق، کابین ۶۷۰ سانتی‌متری) فورد ترانزیت را با مجموعه‌ای از دنده‌های بامبو می‌سازد و طراحی ایجاد می‌کند که شکاف بین مبلمان ساختاری و تزئینات زیبایی را از بین می‌برد.
محسن برهانی حقوقدان و استاد دانشگاه می‌گوید نامه مخالفت با عضویتش در هیأت علمی دانشگاه تهران را در مانند سایرین اولین بار خبرگزاری‌ها دیده است.
با وجود تحقیقات و کاوش‌های بسیار، هنوز معما‌های زیادی پیرامون هرم بزرگ حل نشده باقی مانده است. یکی از بزرگترین این معماها، اتاق‌های مخفی درون دیوار‌های این بنا است که هنوز کشف نشده‌اند. معلوم نیست که در دل این اتاقک‌های پنهان، چه چیز‌هایی وجود دارد، اما به طور بالقوه این احتمال مطرح است که گنجینه‌ها و مصنوعات مصر باستان در این اتاق‌ها مخفی شده‌اند.
آرتمیس ۲ دومین هواپیمایی است که شرکت Leidos برای اهداف جاسوسی می‌سازد. اصلاحاتی که در داخل این هواپیما صورت گرفته‌اند، به‌همراه معماری جدید تجهیزات پردازش سیگنال، استفاده از آنتن‌های ماژولار و ارتباطات هوا به زمین به آرتمیس ۲ اجازه می‌دهند تا هرگونه ارتباط بین نیرو‌های دشمن را از فواصل دور رصد و رمزگشایی کند.
ستاره‌شناسان ادعا می‌کنند که یک معمای دیرینه در مورد چگونگی تکامل کیهان را حل کرده‌اند و آن، توزیع فضایی کهکشان‌های ماهواره‌ای ضعیف در اطراف کهکشان راه شیری است. آرایش عجیب این کهکشان‌های ماهواره‌ای که گاهی به عنوان صفحه ماهواره‌ها نیز شناخته می‌شوند، باعث می‌شود که به نظر برسند که در یک صفحه پهن، باریک و در حال چرخش قرار گرفته‌اند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ کینه عجیب کودک آزار!/ معمای خودکشی مرد جوان بعد از دستگیری/ آدم‌کشی مردان کینه جو در بروجرد/ شکستن طلسم سیاه شگرد مرد رمال برای سرقت میلیاردی/ رهایی گروگان جوان از چنگال آدم ربایان خشن/ فکر کردم پدرزنم می‌خواهد مرا با سنگ بزند/ زهر چشم مرگبار زیر نور مهتاب!/ تیزهوشی مرد صراف گروگانگیران را به دام انداخت
مشاور ارشد رئیس جمهور اوکراین تلاش غرب برای متقاعد کردن کی‌یف به‌منظور مذاکره با مسکو را «عجیب» توصیف کرد و مدعی شد که این کار به معنای تسلیم شدن است!
مهدی عباسی، رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با اشاره به آخرین وضعیت ساخت‌وساز غیرمجاز در منطقه ١٩ شهرداری تهران می‌گوید: «اولین اقدام آگاه‌سازی جامعه نسبت به زمین‌خواران و افرادی است که زمین‌ها را تصرف می‌کنند و ساخت‌وساز غیرمجاز انجام می‌دهند. ساخت‌وساز‌هایی که ناایمن هستند و به مردم با کلاهبرداری فروخته می‌شوند و مردم را دچار مشکل حقوقی می‌کنند.»
صراحت سروش رفیعی در دفاع از بازیکنان فوتبال فقط بخشی از معمای موجود درباره شرایط باشگاه پرسپولیس و حال روحی بازیکنان این تیم را حل کرد. چون به غیر از این مورد، هم یحیی و هم سروش رفیعی، کد‌هایی دادند که مشخص شد برای تعدادی از بازیکنان پرسپولیس قبل از دیدار با تراکتور، اتفاق عجیبی رخ داده است.
استقلال امروز یکبار دیگر مقابل امیر قلعه‌نویی صف آرایی می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ