آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ کینه عجیب کودک آزار!/ معمای خودکشی مرد جوان بعد از دستگیری/ آدم‌کشی مردان کینه جو در بروجرد/ شکستن طلسم سیاه شگرد مرد رمال برای سرقت میلیاردی/ رهایی گروگان جوان از چنگال آدم ربایان خشن/ فکر کردم پدرزنم می‌خواهد مرا با سنگ بزند/ زهر چشم مرگبار زیر نور مهتاب!/ تیزهوشی مرد صراف گروگانگیران را به دام انداخت
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران در یک بازی دوستانه برابر حریف اصلی خود در راه قهرمانی آسیا به پیروزی رسید.
کریستیانو رونالدو با اینکه با شرکت نایکی قرارداد دارد اما در بازی دوستانه اخیر النصر با ساق‌بندهایی به میدان رفت که آرم آدیداس روی آنها دیده می‌شد.
رابینسون گفت: «ما نشان داده‌ایم که این سم مورچه‌ها سلول‌های عصبی ارسال کننده سیگنال‌های درد را هدف قرار می‌دهند. به طور معمول، کانال‌های سدیم در پاسخ به یک محرک فقط برای مدت کوتاهی باز می‌شوند. ما کشف کردیم که سموم مورچه‌ها به کانال‌های سدیم متصل شده و باعث می‌شوند آن‌ها راحت‌تر باز و فعال بمانند، که باعث درد طولانی می‌شود.»
پس از گل بابک مرادی پرسپولیسی‌ها چند دقیقه نفس‌گیر را در ورزشگاه اکباتان تجربه کردند.
زهر زنبور عسل یک مایع بی رنگ، بی بو، تلخ و اسیدی است که حاوی چندین مولکول فعال است. این ترکیب دارای خواص ضد التهابی و ضد میکروبی است و برای بسیاری از بیماری‌ها از سرطان و آرتریت روماتوئید گرفته تا آلزایمر استفاده می‌شود.
محققان با قرار دادن زهر زنبور عسل درون نانوذرات، ترکیبی ساختند که روی موش‌ها اثرات درمانی مشابه با آنتی‌بیوتیک دارد.
براساس یافته‌های محققان ایرانی، زهر زنبور عسل، دارای فعال‌ترین مواد آنتی‌بیوتیک است. تجزیه شیمیایی زهر زنبور عسل نشان داده است که در این زهر، اسید فرمیک، اسید کلریدریک، اسید آرتوفسفریک، هیستامین کولین تریپتوفن و گوگرد فراوان یافت می‌شود.
تصمیم باشگاه پاری سن ژرمن برای محرومیت لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، جنجال بسیاری را برای این تیم به همراه داشته است.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به پیروزی این تیم مقابل مس کرمان گفت: گلزنی پرسپولیس جذاب است اما به نظرم خط حمله این تیم زهر لازم را ندارد.
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) گفت: بیش از ۴۵۰ هزار نفر در مراسم دومین شب قدر در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) احیا کردند.
ویژه برنام کدام برجام؟ جام زهر یا طلا؟ عصر امروز با حضور مهدی نصیری، سردبیر و مدیر مسئول سابق هفته‌نامه صبح و روزنامه کیهان و مهدی خانعلی‌زاده، دکترای روابط بین‌الملل دانشگاه علامه طباطبایی در سالن آمفی تئاتر بهمن برگزار شد.
نصیری گفت: این از عجایب است که می‌گویند ظریف برجام را نخوانده و متخصص نیست و آقای باقری با تحصیلات غیرمرتبط برجام را خوانده است. ما باید به قلدری آمریکا تن دهیم وگرنه بیچاره می‌شویم؛ ولو اینکه با این سیاست خارجی مردم را بیچاره کرده اند. هر چه دیرتر جام زهر را بنوشیم مردم بیشتر خسارت می‌بینند. فرزند دبیر شورای امنیت صادر کننده نفت است این سیاست خارجی برای آقازاده‌ها سرشار از نعمت بوده است. وقتی سیاست ایدئولوژیک می‌شود و از مدار عقلانیت خارج می‌شود وضع می‌شود آنچه که امروز می‌بینیم.
تنها 9 دقیقه پس ازشروع ال کلاسیکو رئال مادرید با گل به خودی رونالد آرائوخو از بارسلونا پیش افتاد.
صبح روز حادثه، در پارک نزدیکی محل قتل در حال قدم زدن بودم که با مرد جوانی آشنا شدم. او اسلحه‌ای داشت که ۵۰۰ هزار تومان می‌فروخت. بعد از کلی چانه زدن، ۲۵۰ هزار تومان در ازای اسلحه و فشنگ‌هایش دادم و اسلحه را خریدم. من ساعت رفت و آمد‌های پدرخوانده‌ام را می‌دانستم شب منتظرش ایستادم، قصدم کشتن او نبود فقط می‌خواستم زهرچشم بگیرم تا حقوقم را بالا ببرد. وقتی او را دیدم یک تیر شلیک کردم که از شانس بدم کشته شد.
تمرین روز گذشته استقلال را می‌شد از جهاتی به یک مانور فوتبالی جهت گرفتن زهرچشم از رقبا تشبیه کرد
شکست تراکتور مقابل استقلال در یکی از تاکتیکی‌ترین بازیهای چند وقت اخیر فوتبال ایران رقم خورد.
مرد متهم گفت: مرد جوان تاجری ثروتمند و در کار واردات پوشاک است و وضع مالی خوبی دارد. او خانه‌ای در ترکیه دارد و به خاطر کارش مدام در حال رفت و آمد به ترکیه است. سردسته باند هم از ترکیه به ما دستور داد که از مرد بنزسوار زهرچشم بگیریم.
غیرممکن‌ترین اتفاق در جام‌جهانی غیرممکن‌ها؛ این تعبیر مورد استفاده تحلیل‌گر ژاپنی در توصیف پیروزی سامورایی بر اسپانیا است.
زهر چشم مرگبار زیر نور مهتاب!
محمد محبی، صالح حردانی و مهدی مهدی‌پور جزو غایبان سرشناس تمرین امروز تیم ملی بودند.
دو تیمی که مدعی قهرمانی در بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر هستند تا پایان هفته یازدهم یک ضعف مشترک دارند که باعث شده است از نظر آماری پایین‌تر از رقیبان دیگر خود قرار بگیرند.
«امیر» با دیدن پیامک‌ها سخت برآشفت و در جست وجوی فردی برآمد که پیامک‌های مزاحمت گونه را برای خواهرش ارسال کرده بود. خشم و عصبانیت در چهره اش موج می‌زد و به هر شیوه‌ای برای پیداکردن مالک شماره تلفن متوسل می‌شد تا این که به نزد یکی از دوستانش رفت و شماره تلفن فرد مزاحم را در گوشی او ثبت کرد، اما ناگهان چشمانش از تعجب گرد شد و چشم به نامی دوخت که بر صفحه گوشی تلفن دوستش نمایان شده بود. او را می‌شناخت!
مهاجم ایرانی پورتو با ارسالی زیبا، گل اول تیمش مقابل لورکوزن را ساخت.
روزنامه رسالت در سرمقاله خود به شدت از میرحسین موسوی به خاطر بیانیه اخیرش انتقاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ