شکل بینی بز دمشقی سبب شده که لقب بولداگ دنیای بز‌ها را به این حیوان بدهند. شاید به نظر بسیاری قیافه بز دمشقی عجیب و حتی ترسناک باشد، اما برای بسیاری معنای زیبایی است. یک بز دمشقی سال ۲۰۰۸ در یک رقابت در ریاض عنوان «زیباترین بز» را از آن خود کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خاک مملو از ویروس‌های غول‌پیکری با عرض ۶۳۵ نانومتر است. این ویروس‌های عظیم، اگرچه از بزرگترین ویروسی که تا به حل کشف شده، (با عرض ۱۵۰۰ نانومتر) کوچک‌تر هستند، ولی به مراتب بزرگ‌تر از ویروس‌هایی هستند که انسان‌ها معمولا با آن‌ها روبرو می‌شوند (مثلا ویروس کووید ۱۹، بین ۵۰ تا ۱۴۰ نانومتر عرض دارد).
سپاهان پرمهره‌ترین تیم لیگ برتر ایران در بخش هجومی است.
زامبی‌ها به آن شکلی که ما می‌شناسیم شاید فقط در فیلم‌ها باشند؛ اما جانورانی در دنیای واقعی هستند که برخی از ویژگی‌هایشان بی‌شباهت به زامبی نیست. کرم استخوان یا کرم زامبی یکی از این جانوران است.
بر اساس گزارش ریانووستی ترکیب سیستم جنگال یا پاد اخلال‌گر خیبنی در این جنگنده با سامانه‌های جمینگ SAP-۱۴ و SAP-۵۱۸ سپر دفاعی قدرتمندی برای این جنگنده مقابل پدافند هوایی می‌سازد به شکلی که می‌توان ادعا کرد جنگنده از صفحه رادار دشمن ناپدید می‌شود.
ناسا پس از اینکه یکی از ماهواره‌هایش، آب گرم را در اقیانوس آرام مشاهده کرد که در ماه مارس و آوریل به سمت شرق به سمت سواحل غربی آمریکای جنوبی حرکت می‌کرد، نشانه‌های اولیه چرخه آب و هوایی ال نینو را از فضا شناسایی کرد.
از کشنده‌ترین عنکبوت‌ها (یا حداقل آن‌هایی که اغلب به عنوان عامل مرگ یا آسیب جدی به انسان‌ها شناخته می‌شوند) می‌توان به عنکبوت‌های تارقیفی (Atrax)، عنکبوت‌های پشت قرمز و بیوه سیاه (از خانواده Latrodectus)، عنکبوت‌های سرگردان موز (Phoneutria) و عنکبوت‌های منزوی (Loxosceles) اشاره کرد.
ویکتور اوسیمن، ستاره ناپولی، در جشن قهرمانی این تیم لحظات پر التهاب و ترسناکی را پشت سر گذاشت.
تصادف شدید مهاجم لاتزیو با ترامواچیرو ایموبیله، مهاجم لاتزیو، صبح امروز دچار یک سانحه رانندگی حضور شد.
بمب‌های هدایت دقیق KAB-۱۵۰۰ S-E از سیستم روسیه موقعیت‌یاب جهانی ماهواره‌ای گلوناس برای هدایت و رسیدن به هدف استفاده می‌کنند. این مهمات مخرب از سال ۲۰۱۹ به خدمت ارتش روسیه درآمده است.
این مومیایی که ظاهری شبیه به پری دریایی و میمون دارد، در مجموع دارای ۳۰ سانتی‌متر طول است و بدنش از یک تنه خزدار شبیه به پستانداران و یک دم ماهی فلس‌دار به اضافه دو دست انسان‌مانند و همین‌طور دندان‌های ریز و نوک‌تیز تشکیل شده است.
بریف آ ۵۰ که بر اساس هواپیمای ترابری ایلوشین این ۷۶ ساخته شده، سال ۱۹۸۴ به خدمت ارتش شوروی سابق درآمد و اکنون ده‌ها فروند از آن در اختیار ارتش روسیه است. این پرنده با برد هزار کیلومتر می‌تواند تا ۱۰ جنگنده پیشرفته روسیه را در ماموریت‌های هوا به هوا و هوا به زمین راهنمایی کند.
پهپاد انتحاری پرسه‌زن لنست محصول مشترک زالا و کلاشنیکف است که با سر جنگی سه کیلوگرمی حدود ۴۰ دقیقه مداومت پروازی دارد.
فرآیند بستن پا بسیار دردناک بود و اغلب منجر به مشکلات جدی سلامتی می‌شد. پا‌های دختران جوان با بانداژ محکم بسته شده بود، انگشتان پا خم شده بودند و پاشنه پا به زور به سمت کف پا کشیده شده بود. با بزرگ شدن دختر، پابند‌ها سفت شدند و باعث شکستن استخوان‌های پا و قوس آن شدند. این شکستگی منجر به تغییر شکل پا‌ها و به طور قابل توجهی کوچکتر شدن آن‌ها می‌شد، به طوری که کف پا اغلب فقط ۷ تا ۸ سانتی‌متر طول دارد.
رئیس جمهور آندرس مانوئل لوپز اوبرادور، تصویری عجیب را در رسانه‌های اجتماعی منتشر کرد که نشان می‌دهد ممکن است یک جن در باور‌های مایا باشد.
با گذشت نزدیک به ۷۲ ساعت از سانحه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش، همچنان جزییات و ویدیو‌های این اتفاق تلخ در صدر اخبار قرار دارد.
بر اساس پژوهشی که نتایجش در ژورنال عنکبوت‌شناسی منتشر شده است، بله برخی عنکبوت‌ها مار می‌خورند.
اشعه گاما برای بدن انسان مضر است. زیرا می‌تواند از طریق لباس و پوست به بدن ما نفوذ کرده، و یونیزه شود، یا الکترون از دست بدهد؛ که این امر به بافت بدن و DNA آسیب می‌زند.
میلیون‌ها سال پیش گونه‌ای از مار‌ها در جهان زندگی می‌کردند که دانشمندان نام تایتانوبوآ را برایشان انتخاب کرده‌اند.
بمب افکن‌های استراتژیک Tu-۲۲m۳ روسیه ظاهراً پنج فروند از این موشک‌ها را روی شهر دنیپرو رها کرده اند؛ و یکی از این موشک‌ها به یک آپارتمان ۹ طبقه برخورد کرده که باعث با خاک یکسان شدن کامل ساختمان و زیر آوار ماندن ساکنانش شده است. مقامات اوکراینی گفته اند که کشورشان هیچ سیستم دفاعی که بتواند موشک X-۲۲ را ساقط کند در اختیار ندارد.
این زن جایی در بیرون، در جهانی موازی، کمین کرده است. برای ظاهر کردنش، تنها کاری که باید بکنید این است که دستور‌های درست را در یک مبدل تصویر هوش مصنوعی، تایپ کنید. مانند یک طلسم دیجیتالی، کلمات، چهره وهم‌آلود زنی با نگاهی تهی و خالی از زندگی را در برابر چشمان شما ظاهر می‌کنند. نام زن خیالی در این تصویر دیجیتالی «Loab» است که یک هنرمند سوئدی که با نام کاربری «سوپرکامپوزیت» (Supercomposite) در توییتر شناخته می‌شود، کشفش کرده است.
شاید شکل‌های متمایزی که در این دهانه‌ها دیده می‌شود کمی گیج‌کننده باشد، اما گیسلر می‌گوید یک توضیح احتمالی در ارتباط با تصعید مواد یخی در مریخ وجود دارد که این شکل‌ها را توجیه می‌کند.
تصویر عجیب و ترسناک پیکره‌هایی در ساحل، چون بیگانگانی که انگار از دریا بیرون آمده‌اند، موجی از ترس و شایعه در فضای مجازی به راه انداخت. اما این تصاویر ترسناک ربطی به هیولا یا بیگانگان فضایی نداشت. آن‌ها چند بوته آلوئه ورا هستند که به عمد وارونه در ساحل قرار داده شده‌اند.
مجسمه سادیو مانه، اسطوره فوتبال سنگال، واکنش‌های گسترده‌ای را در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت.
یک پروژه پژوهشی هشدار می‌دهد که استفاده بیش از حد از فناوری می‌تواند ناهنجاری‌هایی در بدن ما ایجاد کند. پژوهشگران با یک طراح سه‌بعدی برای ساختن تصاویری از «انسان آینده» همکاری کردند که مشکلات مربوط به فناوری را در استفاده روزانه از آن نشان می‌دهد. پژوهشگران نام این مدل سه بعدی را میندی (Mindy) گذاشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ