حدود هفتاد هشتاد سال پیش مرز به معنای کنونی وجود نداشت. حد و مرز دو کشور نهایتا با سنگ‌چین مشخص می‌شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سه چرخه برقی لامپاگو از برخی جهات شباهتی به وسپا نمادین دارد. بدنی صاف و گرد مانند تخم مرغ و دو صندلی که پشت سر هم قرار گرفته اند. این تریک دارای دو چرخ در عقب و یکی در جلو مانند یک سه چرخه معمولی است.
این کشف اخیر به طور مستقل توسط وینسنت دی پیترو و گریگوری مولنار، دو مهندس کامپیوتر در مرکز پرواز فضایی گودارد ناسا انجام شد. دی پیترو و مولنار در حین جستجو در آرشیوهای ناسا، این دو تصویر را کشف کردند.
احتمالا این واقعیت را شنیده‌اید که حتی دو دانۀ برف هم شکل یکسانی ندارند و هر کدام از آن‌ها طرح منحصر به فرد خودش را دارد. اما احتمالا نمی‌دانید چه کسی اولین بار این موضوع را کشف کرد.
کیم کارداشیان هرگز ابایی از نمایش هر دو وجه خوب و بد زندگی شخصی خود نداشته است.
تصور ما از «گورستان» معمولا قطعه زمینی است که اجساد در آنجا زیر خاک دفن شده‌اند؛ اما همۀ گورستان‌ها چنین شکل و شمایلی ندارند؛ مردمان ساگا در فیلیپین بنا بر اعتقادات خاصی که دارند، در طی دو هزار سال، مردگانشان را در گورستان‌هایی کاملا متفاوت «آویزان» کرده‌اند!
رقابت جو بایدن و دونالد ترامپ در سیاست چیز تازه‌ای نیست، اما دیدن این دو در خیابان و در حال دوئلی عجیب کاری است که فقط در دنیای تصاویری ساخته شده با هوش مصنوعی ممکن است.
این دو مأمور امدادی در این تصویر، در ارتفاع حدود ۴ متری از کف جاده قرار دارند و این فاصله با گل‌ولای پوشیده شده است. این حادثه عجیب وقتی عیان‌تر خود را نشان می‌دهد که تصویر دهانه پاکسازی‌شده یکی از تونل‌های مسدودشده را کنار تصویر قبلی ببینید.
ترکیب دو طعم کاملا متفاوت ترش و شیرین، شاید کمی عجیب به نظر برسد. ترکیبی که به خلق مزه‌ای غیر منتظره و متمایز ختم می‌شود و برخلاف تصور عامه، نظرات بسیاری را نیز به خود جلب می‌کند. گوشفیل چرب و شیرین وقتی در کنار دوغ ترش و شور می‌نشیند، به انفجار مزه‌های مختلف در دهان منجر شده و تجربه‌ای خاص، دلچسب و غیرقابل‌پیش‌بینی را به ارمغان خواهد آورد.
محمد محبی و مهدی قایدی دو ستاره این فصل استقلال هستند که بنا بر قوانین جدید نقل و انتقالاتی فوتبال ایران کار دشوارتری برای ادامه همکاری با باشگاه خود دارند.
اپل ادعا می‌کند که بیتس استودیو بادز پلاس نسبت به نسل قبل تا دو برابر از نظر حالت صدای شفاف و ۱.۶ برابر از نظر عملکرد حذف نویز فعال بهبود یافته است. این گجت همچنین می‌تواند ایرادات صوتی ایجاد شده به‌خاطر استفاده از این دو حالت را هم تصحیح کند.
دیرینه شناسان قبلا معتقد بودند که دایناسورهای گوشتخوار آرواره های بدون لب دارند، همانطور که در دو تصویر بالا دیده می شود. اکنون، شواهد جدید حاکی از آن است که این حیوانات مانند مارمولک‌های امروزی، لب داشتند.
با وجود این اتفاقات شاید هیچ‌کدام به غافلگیری رخ‌داده در خراسان رضوی و به طور مشخص در گناباد نباشد. در یکی، دو روز گذشته ویدئویی از بازی فینال رقابت‌های فوتسال جام رمضان در این شهر منتشر شده که باعث شگفتی شده است. در بخشی از این تصاویر که همچنان ویدئوی آن دست به دست می‌شود، تماشاگران حاضر در سالن که ظاهرا قریب به سه هزار نفر هستند، شعار عجیبی علیه فلسطین سر می‌دهند و بعد هم که یکی داد می‌زند درود بر ... و....
در فاصله نه چندان دور از آتش روشن شده توسط معترضان به اصلاحات قانون بازنشستگی در شهر بوردو فرانسه، یک زوج که بر روی میز و صندلی‌های بیرون یک کافه نشسته و ضمن گفتگو با یکدیگر نوشیدنی می‌نوشند. انتشار این تصاویر خبرساز شده است. در حالی که اعتراض به افزایش دو سال سن بازنشستگی در فرانسه از ۶۲ به ۶۴ سال حتی با تصویب اصلاحات مدنظر دولت پایان نیافته، دولت خود را طرفدار مماشات نشان می‌دهد، اما در باطن قصدی برای انعطاف در برابر اعتراضات ندارد. فراخون دهمین روز بسیج عمومی علیه اصلاحات بازنشستگی در حالی برای امروز سه شنبه در فرانسه منتشر شده است که فضایی ملتهب بر این کشور حاکم بوده و به گفته رسانه‌ها نظارت شدید پلیس نیز وجود خواهد داشت.
افراد محلی برای آب کردن یخ و نگهداری خودرو از تکنیک خاصی استفاده می‌کنند که حدود دو ساعت طول می‌کشد. خودرویی که در تصویر می‌بینید یک یواز است که جزو سرسخت‌ترین خودرو‌های ساخت روسیه محسوب می‌شود.
تصویری عحیب از لحظه از بین بردن قندیل از بالای یک ساختمان که با خسارت همراه شد را ببینید./خبرفوری
جنگ میان روسیه و اوکراین در این فصل و در چنین روز‌های سردی به مرحله دشوار و حساسی رسیده است و علاوه بر دشمن، دمای هوا هم جان سربازان دو طرف را تهدید می‌کند.
از همان ابتدای معرفی تی-مد، آن را رقیب سایبرتراک تسلا معرفی کرده اند که البته این رقابت نه به دلیل شباهت بلکه به خاطر ظاهر متفاوت این دو محصول است.
کیلیان امباپه و اشرف حکیمی، دو ستاره پاری سن ژرمن، چند روز پیش از سرمربی‌شان مرخصی‌ای گرفتند تا یک هفته استراحت کرده و خستگی جام جهانی قطر را به فراموشی بسپارند. این دو دوست صمیمی بلافاصله راهی آمریکا شدند و امروز تصاویر جدیدی از آن‌ها منتشر شد که دو ستاره پی‌اس‌جی را در خیابان‌های نیویورک نشان می‌داد.
ناسا و آژانس فضایی اروپا به تازگی تصویر جدید هابل را از Arp-Madore ۴۱۷-۳۹۱ منتشر کرده که یک برخورد عجیب کهکشانی در فاصله ۶۷۰ میلیون سال نوری از زمین است.
در یک برنامه اکتشافی دریایی، دانشمندان استرالیایی موفق به کشف دو گونه جدید ماهی در اعماق بین اقیانوس آرام و هند شدند.
کاربران تصویری از مبارزه تینا آخوندتبار با قهرمان سابق بوکس زنان دو دوره المپیک منتشر کردند و بار دیگر به سجاد غریبی تاختند.
تصاویر منتشرشده از وضعیت دو نامزد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال در استودیو فوتبال برتر بیانگر نکات مهمی است.
معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور امور خارجه در دیدار با وزیر حمل و نقل ونزوئلا بر عدم وجود محدودیت در توسعه مناسبات با کشور ونزوئلا، بر لزوم افزایش مناسبات تاکید کرد.
استایل ایستادن دو فوق ستاره برزیلی و آرژانتینی تیم پاری‌سن‌ژرمن، سوژه رسانه‌ها شده است. این زوج در بارسلونا و پاریس هم‌تیمی شدند و بارها پشت ضربات ایستگاهی ایستادند اما عادت شان این سه تصویر مشابه را ثبت کرده

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ