اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیست و پنجم تیرماه متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از این مکان ۲۴۰ میلیارد ریال ارز و همچنین تعدادی مدارک هویتی جعلی کشف شد.
۱۳۲ نفر از مبلغان مذهبی که اتباع خارجی بودند و با اقامت غیرقانونی و هویت جعلی در مدرسه مکی زاهدان فعالیت می‌کردند، بازداشت شدند.
۱۳۲ نفر از مبلغان مذهبی که اتباع خارجی بودند و با اقامت غیرقانونی و هویت جعلی در مدرسه مکی زاهدان فعالیت می‌کردند، بازداشت شدند. بر اساس گزارش‌ها این مبلغان با رأفت اسلامی به کشورشان تحویل داده شدند.
۱۳۲ نفر از مبلغان مذهبی که اتباع خارجی بودند و با اقامت غیرقانونی و هویت جعلی در مدرسه مکی زاهدان فعالیت می‌کردند، بازداشت شدند.
۱۳۲ نفر از مبلغان مذهبی که اتباع خارجی بودند و با اقامت غیرقانونی و هویت جعلی در مدرسه مکی زاهدان فعالیت می‌کردند، بازداشت شدند.
قصه تلخ فرزند طلاق/ بازداشت مادر و پسر جوان به‌خاطر سرقت طلا‌های کودکان/ قتل پسر ۱۹ ساله با تبر و گلوله/ هویت جعلی قاتل فراری در زندان لو رفت/ قتل خونین دختر ۱۸ ساله در قرار عاشقانه/ کلاهبرداری‌های میلیاردی با رسید‌های جعلی!/ شلیک‌های مرگبار یک زن به شوهرش
سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه ای که با استفاده از لباس نظامی درجه سرهنگ دومی و مدارک هویتی جعلی از شهروندان سرقت می‌کرد، خبر داد.
رگولاتور فضای سایبری چین پس از تحقیقی ۲ ماهه درباره اخبار جعلی، سودجویی غیرقانونی، جعل هویت مقامات رسمی و مشکلات دیگر، ۱.۴ میلیون پست را در شبکه های اجتماعی حذف کرده است.
شهر به شهر می‌چرخیدم. با هویت جعلی کار می‌کردم. بعد متوجه شدم که عکس مرا در روزنامه‌ها منتشر کرده‌اند. از ترسم، قاچاقی به افغانستان رفتم. اما در آنجا هم نتوانستم بمانم. در این مدت حتی از همسرم هم خبر نداشتم. به همین دلیل چند وقت قبل به امید اینکه آب‌ها از آسیاب افتاده و دیگر پلیس دنبالم نیست، به تهران برگشتم و با هویت جعلی در یک جگرکی مشغول به‌کار بودم که دستگیر شدم.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای که با استفاده از لباس نظامی و مدارک هویتی جعلی از شهروندان سرقت می‌کرد، خبر داد.
معظمی گودرزی با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی گفت: مجرم در تحقیقات به‌عمل‌آمده به جعل هویت چند نفر از افراد مشهور و شناخته شده در شبکه اجتماعی اینستاگرام و دریافت وجه از بیش از ۲۰ نفر از شهروندان اعتراف و ابراز پشیمانی کرد.
با رصد انجام شده از سوی کارشناسان پلیس فتا مشخص شد که فردی با هویت نامعلوم در بستر شبکه‌های اجتماعی اقدام به فروش سوال تقلبی کنکور به بیش از ۱۰ نفر از داوطلبان کرده است که در همین راستا پرونده‌ای تشکیل شده و رسیدگی به موضوع به قید فوریت در دستورکار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری فردی که با جعل هویت یک خیر مدرسه‌ساز اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده بود و از کاربران فضای مجازی کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.
طبق تحقیقی که در فنلاند انجام شده احتمالا در ۵ سال آینده حملات سایبری مبتنی بر هوش مصنوعی گسترده تر می شوند و به طور حتم تکنیک های جعل هویت در حملات فیشینگ ارتقا می یابند.
«ایلان ماسک»، مدیرعامل توییتر می‌گوید هر کسی که در شبکه اجتماعی توییتر جعل هویت کند، یعنی خود را به‌جای شخص دیگری جا بزند و به روشنی اعلام نکند که دارد به عنوان یک حساب «پارودی» فعالیت می‌کند، با مسدودیت دائمی از این پلتفرم مواجه خواهد شد. به نظر می‌رسد که این اقدام یکی از پاسخ‌های مالک جدید توییتر به مشکل ارائه تیک آبی با سرویس بلو باشد.
در ادامه اخبار و حواشی این روزهای توئیتر و به دنبال اخراج گسترده کارکنان، این پلتفرم در اقدامی عجیب برای بازگشت به کار کارمندان اخراجی فراخوان داده است.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا با بیان آمار جعل فیزیکی این سند هویتی هم بسیار کم است، گفت: جعل، تقلب و دسیسه ممکن است انجام شود، اما مدت‌هاست که گزارشی در خصوص این کارت‌ها نداشتیم، ضمن اینکه اگر شکل فیزیکی این کارت‌ها نیز جعل شود، با توجه به هوشمندسازی انجام شده بلافاصله امکان استعلام آن وجود داشته و جعلی بودن این کارت‌ها مشخص می‌شود.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص شد دو کلاهبردار حرفه‌ای با شناسایی مالباختگان در یکی از سایت‌های آگهی فروش اجناس دست دوم به خانه آن‌ها مراجعه کرده و با پول جعلی اجناس مذکور را خریداری و از محل متواری شده‌اند، گفت:‌با توجه به کلاهبرداری‌های متعدد با این شگرد، کارآگاهان به صورت ویژه وارد عمل شدند و با تحقیقات میدانی هویت و مخفیگاه دو کلاهبردار حرفه‌ای را در مرکز تهران شناسایی کردند.
تجسس‌های مأموران پلیس تا ۲سال ادامه داشت تا اینکه در سال۸۶ آن‌ها به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد متهم با هویتی جعلی و به‌طور مخفیانه زندگی می‌کند. او در یک نانوایی به‌عنوان کارگر کار می‌کرد که پس از ۲سال فرار دستگیر شد و به قتل برادر همسرش اعتراف کرد؛ اما گفت قصد کشتن او را نداشته است.
رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری فردی که با جعل هویت یک شخص مشهور مجازی اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده بود و از کاربران فضای مجازی کلاهبرداری می‌کرد خبر داد.
مرد جوانی ادعا می‌کند پسر شکیراست و اصرار دارد که هویتش به رسمیت شناخته شود.
شامگاه اول تیر سال ۹۸ بود که خانواده مرد گچ‌کار گزارش ناپدید شدن وی را به پلیس اعلام کردند و از همان زمان تیمی از مأموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران مأمور رسیدگی به این پرونده شدند. از آنجا که مرد گمشده راننده اینترنتی بود، مأموران به ردیابی‌های ویژه دست زدند، اما ۲مسافر او با هویت جعلی درخواست خودرو کرده بودند و نام و نشانی از آن‌ها به‌دست نیامد.
رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که با جعل هویت یک فعال اجتماعی اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده بود.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکم انتصاب جبلی بر مواردی همچون «ارتقای سطح آگاهی و معرفت عمومی»، «هدایت فرهنگی»، «تقویت روحیه و احساس هویت ملی و انقلابی»، «پراکندن امید و نشاط» و «ترویج سبک زندگی اسلامی- ایرانی» به‌ عنوان اولویت‌های کاری رسانه ملی در دوره جدید تأکید کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ