فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام قدردانی از وابستگان سپاه، گفت: خدمت در راه انقلاب بازنشستگی ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه استقلال برای به خدمت گرفتن یک بازیکن اسپانیایی که سابقه بازی در ایران را دارد به توافق رسید.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به لزوم هم افزایی دولت و مجلس و اتحاد نیروهای انقلاب، گفت: ما باید همه تلاش مان برای را حل مشکلات مردم و نشان دادن عملکرد صحیح نیروهای انقلابی انجام بدهیم و با کمک به هم افزایی سه قوه وظیفه خودمان را در راه خدمت رسانی به مردم به درستی انجام دهیم.
مدیرعامل بانک صادرات ایران از برنامه این بانک برای افزایش سرمایه از دو طریق تجدید ارزیابی دارایی‌ها و همچنین سلب حق تقدم سهام در سال 1402 خبر داد و تاکید کرد: بانک صادرات ایران با توان بیشتری نقش مؤثر خود را در خدمت به مردم و اقتصاد کشور ایفا خواهد کرد.
یک رسانه انگلیسی می‌گوید جدایی ناگهانی کریم بنزما در برنامه‌ رئال مادرید برای جذب مهاجم تغییر مهمی ایجاد کرده و باشگاه اسپانیایی حالا به دنبال به خدمت گرفتن هری کین است.
ارتش رژیم صهیونیستی به تازگی در راستای رصد تحرکات مرزی و همچنین جاسوسی از عمق اراضی سوریه، لبنان و اردن، یک بالن بزرگ جاسوسی را به خدمت گرفته است.
اگر دولت می‌خواهد تورم را مهار کند، این امر با شعار محقق نخواهد شد و باید سه راهکار را درپیش بگیرد. اول اصلاح سیاست خارجی؛ سیاست خارجی باید در خدمت رشد و توسعه اقتصادی داخلی باشد و نه برعکس
فرمانده کل ارتش گفت: امروز ارتش با تکیه بر بصیرت، پای در راه خدمت و جهاد و دست بر ماشه آتش دارد.
وزیر راه و شهرسازی در شورای هماهنگی مدیران این وزارتخانه در فرودگاه مشهدگفت : باید مرتب به فکر ابتکار در خدمت رسانی‌های جدید، نوین و فناورانه بود.
وزیر راه شهرسازی گفت: از امروز برای خدمت رسانی بهتر به روستاییان در وزارت راه وشهرسازی قرار گاه راه روستایی راه اندازی می‌شود
وزیر راه و شهرسازی گفت: شاید ما بهتر می‌توانستیم ارائه خدمت کنیم، باید با برنامه‌ریزی بهتر مشکلات را به حداقل می‌رساندیم اما باز هم این اتفاق افتاد.
سردار رادان از آن زمان که مرکز علمی پژوهشی را برای خدمت انتخاب کرد تلاش کرد تا علم را به خدمت عمل در آورد و برای چنین روزهایی دغدغه مند باشد. او را امروز باید «مرد علم و عمل» خواند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه راه اعتراض بسته نیست، گفت: مسئولان انتخاب می‌شوند تا در خدمت مردم باشند نه آنکه بر آن‌ها فخر بفروشند و ریاست کنند.
شهردار منطقه ۲۲ از اجرای عملیات خط کشی معابر این منطقه در قالب طرح راه خدمت خبر داد و گفت: در مدت زمان یک هفته ۲۱ کیلومتر از معابر مورد رنگ آمیزی محوری قرار گرفته است.
رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به راه اندازی چک دیجیتال در ۳ بانک تجارت، پارسیان و صادرات از امروز، تصریح کرد: شرایط دریافت چک دیجیتال هیچ تفاوتی با چک‌های کاغذی ندارد
شهردار منطقه ۲۲ از اجرای طرح راه خدمت در بزرگراه آزادگان با هدف ایمن‌سازی تردد خودروها خبر داد.
وزیر امور خارجه کشورمان با سرپرست و اعضا دفتر حفاظت منافع ایران در واشنگتن دیدار کرد و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت خدمت رسانی به هم وطنان مقیم آمریکا قرار گرفت.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: امروز بیمارستان ۶۴ تخت خوابی هلال احمر برای خدمت رسانی به زائران راه اندازی میشود.
مشهد ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: از ابتدای راه اندازی موکب امام رضا (ع) در کربلای معلی تاکنون به ۴۱ هزار و ۸۰۰ زائر اربعین خدمت رسانی شده است.
مشهد ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: از ابتدای راه اندازی موکب امام رضا (ع) در کربلای معلی تاکنون به ۴۱ هزار و ۸۰۰ زائر اربعین خدمت رسانی شده است.
طبق اعلام جمعیت هلال احمر ۵ اردوگاه اسکان برای زائران در مناطق مرزی راه اندازی شده و به بیش از ۲۳ هزار زائر در روزهای اخیر خدمت داده شد.
دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به این که ۳ اردوگاه اسکان موقت برای زائران در مناطق مرزی راه اندازی شده است، از خدمت رسانی به بیش از ۸ هزار و ۷۰۰ زائر در روزهای اخیر خبر داد.
دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به این که ۳ اردوگاه اسکان موقت برای زائران در مناطق مرزی راه اندازی شده است، از خدمت رسانی به بیش از ۸ هزار و ۷۰۰ زائر در روزهای اخیر خبر داد.
شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به تداوم طرح راه خدمت در منطقه و اقدامات صورت گرفته توسط معاونت حمل و نقل ترافیک گفت: با اجرای این طرح بخشی از نیازهای ترافیکی محدوده تأمین شد.
به باشگاه رئال مادرید پیشنهاد شده تا تیمو ورنر، مهاجم آلمانی و جوان تیم چلسی را در پنجره تابستانی امسال به خدمت بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ