رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به راه اندازی چک دیجیتال در ۳ بانک تجارت، پارسیان و صادرات از امروز، تصریح کرد: شرایط دریافت چک دیجیتال هیچ تفاوتی با چک‌های کاغذی ندارد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به ارائه خدمات در پوشش مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) تا ساعت ۱۷ امروز، از خدمات‌رسانی به بیش از ۶ هزار نفر خبر داد.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: بنای ما در دوره جدید فعالیت صندوق نوآوری تمرکز بیشتر بر توسعه خدمت گرنت است، چرا که شرکت‌های دانش‌بنیان از ظرفیت‌ خوبی در زمینه تحقیق و توسعه برخوردارند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به حجاج ایرانی در ایام حج تمتع گفت: در مجموع بیش از ۶۳۸ هزار خدمت بهداشتی و درمانی به حجاج ارائه شده است.
ارائه خدمت به مشتریان از طریق پنجره واحد خدمات دولت هوشمند توسط بانک سپه
رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به حجاج ایرانی در ایام حج تمتع گفت: در مجموع بیش از ۵۰۸ هزار خدمت بهداشتی و درمانی به حجاج ارائه شده است.
رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه ۴۷۰ هزار خدمت بهداشتی و درمانی به حجاج ایرانی ارائه شده است، گفت:همه زائران با سلامت کامل حج را انجام داده‌اند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر از ارائه ۲۸۱ هزار خدمت بهداشتی، درمانی و امدادی به زائران ایرانی در مکه، مدینه و مشاعر تا امروز خبر داد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر از ارائه ۲۳۰ هزار و ۳۸۵ خدمت بهداشتی، درمانی و امدادی به زائران ایرانی در مکه و مدینه خبر داد.
مرکز ملی تبادل اطلاعات، آخرین وضعیت گذرگاه خدمات دولت در ماه‌های فروردین و اردیبهشت را منتشر کرد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از ارائه بیش از ۴۴ هزار خدمت درمانی و امدادی به حجاج ایرانی در مکه و مدینه در ۱۹ روز گذشته خبر داد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر، از ارائه بیش از ۹ هزار خدمت درمانی و امدادی به زئاران ایرانی در مکه و مدینه خبر داد.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران، از ارائه خدمات امدادی در مراسم ارتحال امام (ره) خبر داد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر، از ارائه ۳۸۰۰ خدمت درمانی به زائران ایرانی در مدینه و در ۷ روز گذشته خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از ارائه ۹۵۰۵ خدمت امدادونجات در سوانح جوی و اقلیمی، در طرح نوروزی ۱۴۰۲ خبر داد.
بانک شهر با هدف افزایش رضایتمندی شهروندان و مشتریان شبکه بانکی از خدمات این بانک، امکان ارائه خدمت حساب وکالتی برای خرید خودروهای وارداتی را فراهم کرده است.
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی اعلام کرد چک های قدیمی کمافی‌سابق در تمام شعب بانک های سراسر کشور پذیرفته می‌شوند و محدودیتی در ارایه خدمات وجود ندارد.
مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اعلام کرد: کلیه واحدهای شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در پی بارش برف سنگین در تهران تلاش برای ارائه خدمت رسانی هرچه بهتر به مسافران ادامه دارد.
معاون بهداشت، درمان و توان‌بخشی جمعیت هلال‌احمر از ارائه ۵۲۰ هزار خدمت درمانی به مردم توسط هلال‌احمر طی ۶ ماه نخست سال جاری خبر داد.
رئیس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار از ارائه ۱۰ هزار خدمت رایگان توانبخشی به کودکان کم‌توان در این بیمارستان خبر داد.
رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)، گفت: ارائه خدمت به بیمار اورژانسی به هر دلیلی دچار اختلال شود، جرم است و مطابق قانون برخورد خواهد شد.
​بانک صادرات ایران برای تسهیل داد و ستد، کاهش هزینه مبادلات، ارتقای سرعت معاملات در فضای کسب و کار و افزایش کارایی چک، «چک امن دیجیتال» را به عنوان خدمتی نوین ارائه کرد.
در حالی که معاون اول رئیس جمهور دستور داده بود تا خدمات اقتصادی-اجتماعی دستگاه های خدمات رسان بدون استعلام کد سامانه املاک و اسکان ارائه نشود، اما بررسی ها حاکی است این دستور مخبر اجرای نشد.
دبیرخانه ستاد اربعین معاونت علمی و فناوری، شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و سایر فعالان زیست‌بوم فناوری و نوآوری را برای ارائه ایده‌های تسهیل خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی دعوت می کند.
مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان تهران از ارائه ۲۶۳۰ خدمت مسکن به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان تهران در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ