وزیر امور خارجه کشورمان با سرپرست و اعضا دفتر حفاظت منافع ایران در واشنگتن دیدار کرد و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت خدمت رسانی به هم وطنان مقیم آمریکا قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: با راه اندازی فاز ۱۱ پارس جنوبی دیگر مشکل ناترازی در بخش گاز نخواهیم داشت.
شرکت سی‌دی بیوپارتیکلز با سال‌ها تجربه در بخش داروسازی و علوم زیستی، خط تولید سیستم‌های رهایش دارویی مبتنی بر PLGA را برای استفاده در آزمایشگاه به صورت برون‌تنی و درون تنی راه‌اندازی کرد.
چن که‌فنگ مدیرعامل شرکت Anext از راه‌اندازی یک دفتر تخصصی در گروه Anext برای ایران به نام یوریکا خبر داد و گفت که این بخش، مسئول کار با ایران است.
مراغه- سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: راه اندازی و رونق صنایع تبدیلی می تواند موجب کاهش ضایعات محصولات کشاورزی، اشتغالزایی و افزایش درآمد در بخش کشاورزی شود.
رشت- مدیرکل شیلات گیلان از راه اندازی ۳۵ تعاونی استخر شنی در استان خبر داد و گفت: گیلان در بخش تولید بچه ماهی و رها سازی در خزر مقام نخست کشور را دارد.
جنجالی تین مناظره روزهای اخیر مربوط به یک مناظره اقتصادی است که اخیرا از تلویزیون پخش شده است. مناظره میان دو چهره شناخته شده یکی موسی غنی نژاد اقتصاد دان برجسته ایرانی که به عنوان پدر معنوی بخش بزرگی از اقتصاددانان معتقد به بازار آزاد مطرح است و دیگری نیز مسعود درخشان که درسخوانده مدرسه اقتصاد لندن است و رشته ای با عنوان معارف اسلامی و اقتصاد را در دانشگاه امام صادق (ع) راه اندازی کرده است.‌
رشت - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از راه اندازی بخش ویژه نمایش سلاح‌های دوره باستان در موزه رشت به مناسبت روز ارتش خبر داد.
تبریز- سرپرست سازمان تعاون روستایی آذربایجان شرقی گفت: برای حذف واسطه‌های بخش کشاورزی با همکاری تعاونی‌ها در هر شهرستان حداقل یک روستا بازار ایجاد می‌شود.
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: با همکاری بخش خصوصی به زودی خط منظم دریایی بین ایران و غرب آفریقا راه اندازی می شود؛ همچنین دو ایرلاین پرواز به مقصد این کشورها را کلید خواهند زد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی دیوان محاسبات را مکلف به راه اندازی پایگاه جامع مالی و گردآوری اطلاعات مالی و بودجه ای دستگاه های اجرایی بخش عمومی کردند.
مسئول رصدخانه کشاورزی در وزارت جهاد کشاورزی گفت: وضعیت ارائه آمار در بخش کشاورزی دقیق نیست و به همین منظور رصدخانه کشاورزی برای تهیه آمار دقیق محصولات زراعی راه‌اندازی شده است.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: یک خط تولید پایلوت تولید ایزوتوپ‌های پایدار که یکی از موارد موازی و جایگزین فرآیندهای فعلی برای تولید رادیو دارو در بخش سرطان است را تقدیم بیماران خواهیم کرد.
مدیرعامل ستاد معاینه فنی با بیان این‌که مراکز معاینه فنی شهر تهران ظرفیت پذیرش سالانه دو میلیون و ۶۰۰ دستگاه خودرو را دارد، گفت: مرکز معاینه فنی آزادی با مشارکت بخش خصوصی راه اندازی شد.
محمدرضا کاویان پور گفت: راه اندازی دو آزمایشگاه مهم و کاربردی بخش آب کشور در این موسسه افق‌های تازه‌ای در زمینه تحقیقات و آزمایش های منابع آبی باز می کند.
آبادان- معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه گفت: با بخش خصوصی رایزنی شده تا هفته آینده خط آبی آبادان- سیبه بصره عراق با کشتی‌های کوچک و قایق و سپس با کشتی‌های بزرگ راه اندازی بشود.
رئیس سازمان فضایی ایران گفت: در آینده نزدیک و با استفاده از بخش خصوصی نمی‌توان به این موضوع رسید، اما نقشه راه ماه این است که با کشور‌های علاقه‌مند دیگر برای ساخت منظومه ماهواره‌ای اقدام کنیم.
هم زمان با سفر رییس جمهور به نیویورک، بخش صدور کارت ملی ایرانیان مقیم آمریکا توسط دفتر حفاظت منافع ایران در واشنگتن راه اندازی شد.
معاون وزیر صمت گفت: در هیئت وزیران مصوب شد که پرداخت تسهیلات به بخش تولید شفاف شود و بانک مرکزی موظف است سامانه‌های مبتنی بر پرداخت تسهیلات را راه اندازی کند.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد از راه‌اندازی ۳۲۸۵ طرح اشتغال برای مددجویان در بخش صنایع کوچک خبر داد.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: راهیان نور دریایی هم برای دانش‌آموزان لذت بخش خواهد بود هم آنها با رشادت‌های بیشتری آشنا خواهند شد.
مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه گفت: تلاش می‌شود که تا پایان امسال بخش میانی خط ۶ راه اندازی شود تا یکپارچگی تردد در بخش شمالی خط ۶ حفظ شود.
مدیر کل دفتر موزه ملی تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی از راه‌اندازی بخش بی‌مهرگان مخازن علمی موزه ملی تاریخ با حدود 20 هزار نمونه خبر داد.
فرزندان محمودرضا خاوری که اقدام به راه اندازی یک سلسله مجموعه تجاری از جمله شماری رستوران در کانادا نموده‌اند، حالا به عنوان چهره‌های موفق اقتصادی و الهام بخش، سر از نشریات کانادا درآورده‌اند؛ اتفاقی که شاید چندان باب ایرانیان کانادا نباشد.
با وجود آنکه نسخه قاچاق رستاخیز هنوز در فضای اینترنت در دسترس است، سازندگان این فیلم که پس از فروش بخش اعظم آن به دولت، سهم حداقلی در آن دارند، همچنان با اصرار بر ایجاد یک VOD صرفاً برای عرضه این فیلم، زمینه لازم برای از دست رفتن فرصت فراهم ساخته‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ