به باشگاه رئال مادرید پیشنهاد شده تا تیمو ورنر، مهاجم آلمانی و جوان تیم چلسی را در پنجره تابستانی امسال به خدمت بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گران‌ترین نسخه ورنا ۲۰۲۳ قیمت ۲۱ هزار دلاری خواهد داشت و از جمله آپشن‌های آن می‌توان سقف مشکی، پدال‌های فلزی اسپرت و… را نام برد.
نمونه‌ای از تفاوت‌های سنی زیاد کشف شده توسط ورنر و همکارانش را می‌توان در حوضه‌ی ۷۱۲ مایلی (۱۱۴۶ کیلومتری) ایمبریوم (Imbrium) مشاهده کرد که یک محل برخورد باستانی است که گمان می‌رود هنگام برخورد یک سیارک به اندازه ایالت نیوجرسی به ماه ایجاد شده است.
آتش سوزی الکتریکی در استودیو برادران وارنر باعث شد که ابری از دود بر فراز محوطه بربانک بلند شود، اما خوشبختانه آتش نشانان توانستند به سرعت آتش را مهار کنند.
تیم‌های بسکتبال فینیکس و فیلادلفیا در بازی‌های صبح امروز خود به پیروزی رسیدند تا سری نیمه‌ نهایی کنفرانس‌های شرق و غرب لیگ NBA به تساوی کشیده شود.
تیمو ورنر که در چلسی روزهایی کابوس‌وار داشت و به کسی که پول می‌گیرد ولی گل نمی زند، معروف شده بود، حالا در لایپزیش در حال بازگشت به روزهای خودش گذشته است.
مهاجم ایرانی لورکوزن با گلزنی برابر شالکه بار دیگر آمار منحصربه‌فرد خود را بهبود بخشید.
وریر خارجه گفت: گفت پادشاه عربستان برای ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران دعوتنامه فرستاد و از او خواست که عربستان سفر کند، ما نیز دعوتنامه مشابهی برای پادشاه عربستان ارسال خواهیم کرد.
ادرسون، دروازه‌بان برزیلی سیتی، در نیمه اول بازی با لایپزیش به طرز معجزه آسایی از اخراج فرار کرد.
نماینده ورن ۹۷ کیلوگرم ایران به مدال طلای تورنمنت رنکینگ مصر دست یافت.
تیمو ورنر، مهاجم آلمانی لایپزیش، می‌گوید علت جدا شدنش از چلسی این بود که توماس توخل او را فراموش کرده بود و روملو لوکاکو برای او به مشکلی بزرگ تبدیل شده بود.
طبق اعلام رسانه های آلمانی، لوکاس انِمِچا، مهاجم ملی پوش باشگاه ولفسبورگ به دلیل مصدومیت قادر به حضور در جام جهانی نیست.
با اعلام رسمی باشگاه لایپزیش، تیمو ورنر، مهاجم آلمانی این تیم، به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا قادر به حضور در تیم ملی آلمان در جام جهانی قطر نخواهد بود.
تیمو ورنر، ستاره آلمانی لایپزیش، مدعی شد شکست دادن رئال مادرید لذت خاصی دارد.
جنبش های حماس و جهاد اسلامی و کمیته های مقاومت فلسطین به شهادت جوان فلسطینی در اردوگاه جنین واکنش نشان دادند.
به نظر می رسد جدایی از چلسی و انتقال به لایپزیش نیز نتوانسته به بازگشت تیمو ورنر به روزهای خوب کمک کند.
به نظر می‌رسد که تیمو ورنر، مهاجم لایپزیش، در حال بازگشت به دوران اوج است.
میزان زیاد آب در منطقه گذار، پیامد‌های گسترده‌ای برای وضعیت دینامیکی داخل زمین دارد. می‌توان نتیجه آن را مشاهده کرد؛ مثلاً در ستون‌های داغ گوشته که از پایین می‌آیند و در منطقه گذار گیر می‌کنند. در آنجا، آن‌ها منطقه گذار پر از آب را گرم می‌کنند که به نوبه خود منجر به تشکیل ستون‌های کوچک‌تر گوشته جدید می‌شود که آب ذخیره‌شده در منطقه گذار را جذب می‌کند.
عملکرد ضعیف رحیم استرلینگ در جریان شکست 3-0 چلسی مقابل لیدز هواداران این تیم را نگران کرده و باعث شده او از سوی برخی هواداران به تیمو ورنر تشبیه شود.
تیمو ورنر، ستاره سابق چلسی، مدعی شد فرار از نیمکت نشینی و از دست دادن جام جهانی، دلیل جدایی او از چلسی بوده است.
تیمو ورنر، ستاره آلمانی که در روزهای اخیر از چلسی به لایپزیش پیوست؛ در اولین دیدار خود برای این تیم گلزنی کرد تا نشان بدهد همچنان مهاجمی زهردار است.
تیمو ورنر، ستاره آلمانی که در روزهای اخیر از چلسی به لایپزیش پیوست در اولین دیدار خود برای این تیم گلزنی کرد تا نشان بدهد همچنان مهاجمی زهردار است.
تیمو ورنر، خرید جدید لایپزیش، مدعی شد قضاوت در مورد کارنامه‌اش در باشگاه چلسی ناعادلانه بوده است.
تیمو ورنر، مهاجم ملی پوش آلمانی چلسی، به باشگاه قبلی‎اش، لایپزیش، برگشت.
مدیر ورزشی لایپزیش می‌گوید این باشگاه به جذب تیمو ورنر، مهاجم آلمانی چلسی علاقه‌‌مند است ولی در حال حاضر با این هدف فاصله دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ