سردار رادان از آن زمان که مرکز علمی پژوهشی را برای خدمت انتخاب کرد تلاش کرد تا علم را به خدمت عمل در آورد و برای چنین روزهایی دغدغه مند باشد. او را امروز باید «مرد علم و عمل» خواند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شماری از داوطبان را بر آن داشته تا با راه اندازی کارزارهایی، از مسئولان بخواهند که نتایج آزمون یاد شده را مطابق وعده‌های داده شده، اعلام نمایند. کارزار‌هایی که یکی از نکات مورد اشاره در آن‌ها این است که ثبت نام مدارس از مدت‌ها پیش آغاز شده و در نتیجه تاخیر در اعلام نتیجه آزمون، ممکن است مدارس خوب پرشوند و جاماندگان از قبولی در مدارس نمونه و تیزهوشان، از ثبت نام در مدارس خوب هم بازبمانند.
نشست خبری مشترک وزیر راه و شهر سازی با وزیر اقتصاد سوریه
شاید بازیکنانی که پاری‌سن‌ژرمن خریده، در قواره‌های فوق ستاره نباشند، اما این باشگاه یک بمب خبری در راه دارد.
با نگاهی به فعالیت‌های اخیر کاندیدای سرمربیگری استقلال در اینستاگرام او پس از ۸ هفته دوباره فعال شد.
توافق با عربستان و به تبع آن امارات، حتما گشایش‌های ارزی داشته است و ثابت نگه داشتن نسبی قیمت ارز در دو ماه اخیر تا حد‌ی مؤید وجود خبر‌های مزبور است، ولی تا هنگامی که در مسیر برداشتن تحریم‌ها حرکت نشود، هیچ گشایش جدی‌ای در اقتصاد رخ نخواهد داد. حتی اگر تحریم‌ها هم از خلال برجام حل شوند، باز هم بهبود وضع اقتصادی مستلزم داشتن یک برنامه اقتصادی قابل‌قبول با مجموعه‌ای از نیرو‌های توانمند است که متاسفانه هیچ‌یک از این دو شرط دیده نمی‌شود.
از نظر طراحی باید گفت چری eQ۷ چهره مدرن و به‌روزی دارد. در نمای روبه‌رو، خبری از جلوپنجره مشبک نیست؛ چرا که نیروی مورد‌نیاز این خودرو توسط پیشرانه برقی تأمین می‌شود. استفاده از چراغ‌های دو‌تکه روندی نسبتاً جدید در بین خودروسازان است. چری نیز از این روند پیروی کرده و eQ۷ را به این نوع چراغ تجهیز کرده است. همان‌طور که در تصاویر ضمیمه‌شده می‌توانید مشاهده کنید، چراغ‌های اصلی این کراس‌اوور روی سپر قرار دارند و نوار‌های باریک موجود زیر کاپوت مربوط به چراغ‌های روشنایی در روز هستند.
بیلبورد‌های عجیب در شهر‌های ‎روسیه که روی آن نوشته شده است: تماشا کنید که در ۲۳ مارس چه اتفاقی خواهد افتاد، فقط چند ساعت باقی مانده است!
رئیس جمهور کشورمان در نشست خبری مشترک با رئیس‌جمهور بلاروس، گفت: هر دو کشور با یک‌جانبه گرایی مخالف هستیم و این راهی است که منجر به خنثی‌سازی تحریم‌ها می‌شود.
حجت الاسلام رئیسی در نشست خبری با رئیس جمهور بلاروس گفت: بدون تردید سفر رئیس جمهور بلاروس به ایران می تواند نقطه عطفی باشد بین دو کشور.
طرح بنزینی کمیسیون تلفیق برای افراد فاقد خودرو؛ این خبری بود که هفته گذشته از سوی سخنگوی این کمیسیون رسانه ای و تاکید شد: قیمت بنزین در سال آینده افزایش پیدا نمی کند، اما برای خانوارهای فاقد خودرو، سهمیه بنزین در نظر گرفته خواهد شد.
رئال مادرید با کسب برتری قاطع 4-1 برابر الاهلی مصر، به فینال جام باشگاه‌های جهان راه پیدا کرد.
حجت‌الاسلام نوری در بخش دیگری از سخنان خود به انتصابات جدید ائمه جمعه در ۵۷ پایگاه در فصل پاییز اشاره کرد و با بیان اینکه این تغییرات به دلیل درگذشت و یا بازنشستگی ائمه جمعه صورت گرفته، اظهار امیدواری کرد که تغییرات در نهاد ائمه جمعه با رویکرد جوانگرایی و ارتقای علمی و حضور انقلابی، باعث اعتلای ایمانی و انقلابی شهرها شود.
زمان نشست خبری پیش از مسابقه سرمربیان در هفته دوازدهم لیگ برتر اعلام شد.
کریستیانو رونالدو با اجازه فلورنتینو پرس به مادرید برگشت تا در زمین تمرینی والدبباس تمرینات خود را دنبال کند.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و 37 ساله، امروز در والدبباس، کمپ متعلق به رئال مادرید تمرین کرده است.
علی بهادری جهرمی روز سه شنبه در نشست خبری هفتگی اظهار داشت‌: با توجه به ترویج آشکار تروریسم، خشونت و نقض تمامیت ارضی کشور از سوی رسانه‌های معاند، هرگونه همکاری با آنها در حکم مشارکت در اقدام تروریستی است.
ممکن است عدم شرکت بازیکنی از تیم ملی آلمان در نشست خبری امروز، برای آنها دردسرساز شود.
با اینکه کریستیانو رونالدو روزهایی پرتنش را پشت سر می‌گذارد او دقایقی پیش در فرودگاه لیسبون و در جریان اعزام تیم ملی پرتغال به قطر با لبخند و آرامش با هوادارانش روبرو شد.
چهار بازیکن سرشناس لیگ‌برتری در فاصله یک روز مانده تا سفر تیم ملی به جام جهانی در تمرین حضور ندارند.
سرمربی پورتو در نشست خبری قبل از بازی با چاوز، به دفاع از مهاجم ایرانی تیمش پرداخت.
وزیر راه و شهرسازی غیبت خود را در برنامه‌های خبری ادامه داد.
مدتی بود در محافل غیر رسمی خبری و شبکه‌های اجتماعی، سخن از بازداشت یکی از دستیاران نزدیک به وزیر راه و شهرسازی بود و ادعا‌های مختلفی درباره فرد بازداشت شده و اتهام انتسابی به وی مطرح می‌شد. این ادعا‌ها تا آنجا پیش رفت که گفته شد بستری شدن وزیر راه و شهرسازی در بیمارستان، بی ارتباط با این موضوع نیست.
مدتی بود که در محافل غیر رسمی خبری و شبکه های اجتماعی سخن از بازداشت یکی از دستیاران نزدیک به وزیر راه و شهرسازی بود و ادعاهای مختلفی درباره فرد بازداشت شده و اتهام انتسابی به وی مطرح می شد. این ادعاها تا آنجا پیش رفت که گفته شد بستری شدن وزیر راه و شهرسازی در بیمارستان بی ارتباط با این موضوع نیست.
یک استوری جالب در اینستاگرام از لوکا مارکوویچ مهاجم ۲۲ ساله صربستانی منتشر شد که در آن با نوشتن جملات فارسی برای ارتش سرخ که همان لقب باشگاه پرسپولیس است، آرزوی موفقیت کرده است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ