«کاش علی پروین یک بار پاسخ می‌داد که چگونه تیم خود را با آن همه مسابقه تدارکاتی برای بازی‌های دوحه ۹۳ آماده نکرد؟ و حالا امیر قلعه نویی آماده باشد که در دوحه ۲۰۲۳ از او قهرمانی می‌خواهیم یا حداقل کاری که مایلی کهن در امارات ۹۶ کرد و جمال قندور مصری اجازه نداد آن همه افتخار کامل شود.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سعید حجاریان : بیش از پیش باید نگران ایران بود چرا که از یک‌سو سلسله‌‌ای از مقاومت‌های مدنی را شاهد هستیم و از سوی دیگر، قوانین و کنش‌هایی که جملگی میل به اعمال فشار بیشتر به جامعه می‌کنند.
سید محمد خاتمی نوشت: سخن بر سر این نیست که حجاب بر اساس آموزه‌های دینی و سنت امری واجب است و فرد متدین باید آن را رعایت کند، بلکه سخن بر سر آنست که آیا اجباری کردن آن از سوی حکومت اولاً معقول و نتیجه بخش است؟ ثانیاً با توجه به همه جهات و با توجه به اینکه چه بسا در سایه آن بسیاری از ارزش‌ها که از اهمیت بیشتری برخوردار است لطمه می‌بیند و نیز آسیبی که به منافع جمعی می‌زند بخصوص با شیوه‌ها و برخورد‌های ناروا، جایز است؟
کمال کامیابی‌نیا با انبوه افتخارات، از پرسپولیس رفت ولی از آن جدا نشده است. او برای همیشه بخشی پر افتخار از این باشگاه پرافتخار است و فرهنگ و فلسفه بزرگ پرسپولیس با امثال او در این فوتبال گسترش خواهد یافت.
پژوهشگر آسیب‌های اجتماعی جهاد دانشگاهی تهران در یادداشتی ضمن تعریف سکونتگاه‌های غیررسمی و تبعات آن،آماری از رشد این سکونتگاه‌های غیررسمی ارائه کرد.
دوستان می گویند خوبیت ندارد یک فیلمساز برای تبلیغ فیلم خودش پشت سر هم پست تبلیغی بگذارد. راستش را بخواهید ترجیح خودم این نیست. ولی چه کنم وقتی بعد از سی و اندی سال کار در سینما، امروز آخرین فیلمم در فقر تبلیغاتی و سئانس های نامرغوب سینماها و در آشفتگی و بی برنامه گی اکران بیش از هفت فیلم همزمان، روی پرده ها رفته است.
مدیر گروه بودجه مرکز توانمندسازی حاکمیت و جامعه سازمان جهاد دانشگاهی تهران طی یادداشتی وجود نمودارهای حسابداری را حیاتی دانست.
مهاجری در یادداشتی خطاب به وزیر کشور نوشت: یواشکی می‌پرسم، شما هم یواشکی جواب بدهید؛ از دوستان فارغ التحصیل دانشگاه امام صادق، سر کسی بی‌کلاه مانده که می‌خواهید مشغولش کنید؟!
کمتر گزارشگری هست که به اندازه جواد خیابانی غرق در خاطرات دیه‌گو مارادونا و شیفته او باشد.
پرویز پرستویی، بازیگر پیشکسوت تلویزیون و سینما با انتشار یک دل‌نوشته تلخ به انتشار عکس خبرساز از حاشیه سفر رئیسی به سوریه واکنش تندی نشان داد و از رئیس دولت سیزدهم به شدت انتقاد کرد.
پرویز پرستویی، بازیگر پیشکسوت تلویزیون و سینما با انتشار یک دل‌نوشته تلخ به انتشار عکس خبرساز از حاشیه سفر رئیسی به سوریه واکنش تندی نشان داد و از رئیس دولت سیزدهم به شدت انتقاد کرد.
پرویز پرستویی، بازیگر پیشکسوت تلویزیون و سینما با انتشار یک دل‌نوشته تلخ به انتشار عکس خبرساز از حاشیه سفر رئیسی به سوریه واکنش تندی نشان داد و از رئیس دولت سیزدهم به شدت انتقاد کرد.
در پی تصرف اجباری ساختمان مدرسه متعلق به روسیه در لهستان، سفارت روسیه در ورشو مراتب اعتراض خود را به وزارت خارجه این کشور ابلاغ کرد.
هوای بهاری و ابرهای سیاه لندن، همان قدر که توریست جذب می کند، این روزها هواداران سه تیم بزرگ شهر را فراری داده است.
لیگ 3 هم مثل لیگ برتر حرفه ای است، چرا که بازیکن حاضر در این لیگ برای صعود به لیگ 2 تلاش می کند و در ادامه لیگ یک و لیگ برتر.
دربی شماره صد هر چند با شکست آبی‌ها پایان یافت، ولی در زمین چیزی از مساوی‌های پیشین بیشتر نداشت.
جواد خیابانی مجری و تهیه‌کننده برنامه‌های ورزشی یادداشتی بلند خطاب به سرمربی تیم ملی ایران تنظیم کرده است.
سید جواد طباطبایی، در جامعه آکادمیک ایرانی با نظریه پردازی در اندیشه سیاسی ایران و تاریخ نگاری در اندیشه سیاسی ایرانی و غرب شناخته می‌شد. آثار پربار و حلقه موافقان و مخالفان کثیر او بر کسی پوشیده نیست. طباطبایی، بدون هیچ‌گونه تردیدی، یکی از بزرگ‌ترین اندیشه‌ورزان معاصر ایرانی است که همین امر لزوم پرداختن به دوران حیات، آثار، افکار و اندیشه‌هایش را دو چندان ضرورت می‌بخشد
آیا بی‌تابی مادر دلیل حقوقی برای آزادی یک مجرم است؟ کدام مادری برای زندانی بودن فرزندش –به هر دلیلی در زندان باشد- بی‌تابی نمی‌کند؟ پیش از این هم، عفت مرعشی، مادر فائزه هاشمی با انتشار یادداشتی در روزنامه سازندگی از رهبری به عنوان دوست خانوادگی ۵۰ ساله خواسته بود تا فائزه را آزاد کنند. یعنی همان جا هم خانواده هاشمی دنبال بهره‌برداری از آشنایی قدیمی با رهبر بودند!
متهم پرونده سرقت‌های عابر بانک، پس از جلب اعتماد طعمه خود، چنین وانمود می‌کرد که تشنه یا گرسنه است! سپس از راننده‌ای که فریب عشوه‌های شیطانی را خورده بود، تقاضا می‌کرد تا برای او آبمیوه، پیتزا یا ساندویچ بخرد. او در ادامه نقشه اش بلافاصله پشت سر راننده از خودرو پیاده می‌شد؛ و در فروشگاه کنار وی می‌ایستاد هنگامی که راننده رمز کارت بانکی را با صدای بلند به فروشنده می‌داد تا بهای خرید آبمیوه یا اغذیه را بپردازد، او بی درنگ شماره رمز را حفظ و بعد یادداشت می‌کرد.
جواد خیابانی در یادداشتی به اتفاقات برنامه جنجالی جام ۲۲ با حضور مهدی تاج پرداخت.
جواد خیابانی در یادداشتی به اتفاقات برنامه جنجالی جام 22 با حضور مهدی تاج پرداخت.
دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء طی یادداشتی که در صفحه توئیتر خود منتشر کرد، در خصوص «ابعاد جنگ نرم»، «سیاست‌های مخرّب حاکم بر فضای مجازی» و «ضرورت جهاد تبیین» به روشنگری پرداخت.
خبرگزاری بلومبرگ گزارش داد که تاکنون 20 شرکت اروپایی برای خرید گاز روسیه به روبل در گازپروم بانک این کشور حساب روبلی باز کرده‌اند.
جواد امام در یادداشتی نوشت: جالب اینجاست در همین هفته‌های اخیر تاج زاده، مواضع مطلوبی در برابر براندازها، سلطنت‌طلب‌ها و منافقان داشته و از موجودیت جمهوری اسلامی مردم ایران دفاع کرده است. این حفاظت، کاری است که قاعدتا صدا و سیما ‌باید آن را انجام می‌داده، اما در غفلت صدا و سیما، چهره‌ای چون تاجزاده روبه‌روی منافقان و سلطنت‌طلب‌ها و براندازها می‌ایستد و اعلام می‌کند که این نظام اصلاح‌پذیر است و می‌توان بر بلندای آن مطالبات بحق ملت را محقق کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ