چهره جواد خیابانی بعداز غلبه احتمالی ایران بر آمریکا
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یحیی گل محمدی در بازی حساس برابر تراکتور علاوه بر محمد عمری درهای ترکیب را به سوی یک بازیکن جوان دیگر از محصولات آکادمی گشود.
شاگردان محمود فکری در اولین هفته از رقابت های لیگ برتر به نتیجه ای بهتر از صفر، صفر دست پیدا نکردند.
برخی از چهره های نامدار فوتبال خوزستان به یاد بازیکن جوان صنعت نفت در یک مسابقه حضور پیدا خواهند کرد.
برخی از چهره های ورزشی از جمله حسین شمس، جواد فروغی، حسین رضازاده، اعظم بختی و نازنین ملایی، دوشنبه ۲ مرداد با حضور در موکب نجوا که به همت وزارت ورزش و جوانان برپا شده است، از عزاداران امام حسین (ع) پذیرایی کردند.
هواداران استقلال این روز‌ها بیشتر از هر اسم دیگری، نام «محمود بابایی» را شنیده‌اند؛ چهره‌ای که توسط جواد نکونام به عنوان «بچه» خطاب شده است. در این عکس، قاب‌های یادگاری این چهره در کنار اسطوره‌های استقلال و البته عادل فردوسی‌پور دیده می‌شود.
یک زن ۲۳ ساله برزیلی دو روز پس از نزاع بین طرفداران تیم‌های پالمیراس و فلامنگو بر اثر اصابت یک بطری نوشیدنی به گردنش جان خود را از دست داد.
یک تشابه چهره جالب در تمرین تیم سپاهان باعث شد تا بازیکن جوان و ملی پوش این تیم مورد توجه عکاسان و رسانه ها قرار بگیرد.
هواداران زن استقلال چهره ویژه نخستین تمرین این تیم بودند.
با وجود سفر قریب‌الوقوع سرمربی اسپانیایی، احتمالاً سرمربی بعدی استقلال یک چهره داخلی خواهد بود.
جواد نکونام پس از دیدار فولاد - الفیصلی و برد تیم سابقش تاکنون به دور از اتفاقات فوتبالی ‌بوده است.
جواد نکونام پس از دیدار فولاد - الفیصلی و برد تیم سابقش تاکنون به دور از اتفاقات فوتبالی ‌بوده است.
همه افراد در حال پچ‌پچ‌کردن درباره این میزان سکه بودند و آرمین که داشت چهره پر از استرس خود را با لبخندی پنهان می‌کرد، گفت آوا جان بس کن خسته نشدی از این حرف‌ها، خجالت بکش نکن این کارا‌رو! آبرو برام نذاشتی. من حاضرم مهریه‌تو بدم اصلا! حاضرم برم زندان! اما تو این کار رو نکنی، بیا بی‌خیال شیم، بیا برگردیم خونه، اصلا ولش کن هر‌چی که شده رو فراموش کن! بیا برگردیم به خدا حیفه داری زندگی‌مون رو تباه می‌کنی به‌خاطر مسائل الکی، واقعا حیفه بیا برگردیم خونه! خواهش می‌کنم ازت بیا برگردیم!
دو چهره جوان دعوت شده به تیم ملی، کار خود را خیلی جدی زیر نظر امیر قلعه‌نویی پیگیری می‌کنند.
وحدت حنانوف با بازی خوب و گل فرصت طلبانه، جای پای خود را در ترکیب سرخپوشان محکم‌تر کرد.
مطرح‌شدن چنین واژگانی از سوی این دو چهره فوتبالی جای تعجب دارد. فارغ از مسائلی که مربوط به حوزه فنی می‌شود، هر دو مربی در زمره انسان‌های بااخلاقی نشان داده‌اند که الگویی برای بقیه بوده‌اند. البته جبهه‌گیری مشترک آن‌ها در قبال اتفاقات اخیر در ایران هم مردمی‌بودن هر دو را ثابت کرده است، ولی چه شده که این دو نفر که تا چند هفته قبل می‌گفتند در این شرایط فوتبال اهمیتی ندارد یکباره برای یک بازی مخاطبان را غافلگیر کرده و از واژگانی استفاده می‌کنند که چندان جایگاه، شأن و منزلتی ندارد؟
بازیکن جوان پرسپولیس اینبار به بهترین شکل اعتماد کادرفنی را پاسخ داد و گلی شاید سرنوشت ساز به نام خود ثبت کرد.
روزنامه جوان نوشت درباره حمید فرخ نژاد نوشت: رفتار‌های متناقض و سینوسی او، اما این روزها، برای این چهره جنجالی حاشیه‌های فراوانی ایجاد کرده است، به گونه‌ای که برخی او را مأمور نفوذی جمهوری اسلامی میان اپوزیسیون خارج از کشور می‌دانند.
یک جوان مغربی چهره بازیکنان تیم ملی فوتبال مراکش را به زیبایی به تصویر کشید.
یحیی گل‌محمدی با در اختیار گرفتن ملی‌پوشان حالا با تیم کامل‌تری خود را آماده دربی می‌کند.
«ژورژ مالبرونو، خبرنگار روزنامۀ فیگارو، به نقل از منبعی در کاخ الیزه، گزارش داد که دفتر ریاست جمهوری فرانسه مایل نبود برنارـ هانری لوی، نویسندۀ فرانسوی و چهرۀ رسانه‌ای مشهور در جریان دیدار امانوئل ماکرون با گروهی از زنان مخالف حکومت ایران در عکس‌ها دیده شود.»
سید جواد حسینی کیا نماینده سنقر و کلیایی (از شهر‌های استان کرمانشاه)گفت: ما باید بین اغتشاشگران و معترضین تفکیک قائل شویم، چرا که عده‌ای از جوانان که به خیابان آمدند، مشکلات معیشتی، شغل، مسکن، ازدواج و .. داشتند که باید دولت در این مقوله چاره اندیشی کند؛ اما اینکه عده‌ای آموزش دیده هم به خیابان آمدند و دنبال براندازی نظام هستند قطعا باید با آن‌ها برخورد صورت بگیرد، زیرا آن‌ها محارب هستند.
مخالفت جواد نکونام برای نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران در جام جهانی قطر چهره دستیار ایرانی کارلوس کی روش را ناشناس نگه داشت.
مخالفت جواد نکونام برای نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران در جام جهانی قطر چهره دستیار ایرانی کارلوس کی روش را ناشناس نگه داشت.
«کریس رین»، یک انسان‌شناس و جمجمه‌شناس فعال در حوزه پزشکی قانونی در اسکاتلند با استفاده از ترکیبی از فناوری و تکنیک‌های عملی، چهره یک زن جوان، یک کشیش و اسقف را بر اساس اسکلت‌های کشف شده در سال ۱۹۷۵ توسط باستان‌شنان، بازسازی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ