سه کشور اروپایی در نامه مشترکی خطاب به سازمان ملل اعلام کردند: خرابکاری که در خطوط لوله گازی نورد استریم روسیه رخ داد، بی سابقه بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس تحقیقات انجام شده، بوئیدن اشک زنان باعث کاهش هورمون جنسی تستوسترون و فعالیت بخش‌هایی از مغز می‌شود که به تحریک جنسی مربوط هستند.
رگولاتورهای ایمنی خودرو در آمریکا تحقیقات مخصوص تصادف مرگبار در ایالت کالیفرنیا آمریکا را آغاز کرده اند که مربوط به یک تسلا مدل۳ تولید سال ۲۰۱۸ میلادی است.
«مرسیترون» روش دیگری بود که در آن بیمار از یک ماسک گاز آن‌قدر منواکسیدکربن استنشاق می‌کرد تا دچار خفگی شود. پس از آنکه اخبار مربوط به جنایت‌های او در شهرپیچید تحقیقات گسترده‌ای درباره این اقداماتش انجام شد و در پی آن، او به جرم قتل از نوع درجه دوم محکوم شد و از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۷ را در زندان گذراند و پس از آن با داشتن آزادی مشروط از زندان آزاد شد. با این حال عنوان یک پزشک قاتل برای همیشه روی پیشانی او ماند!
رئیس فراکسیون حقوقی پارلمان عراق امروز دوشنبه به آخرین روند مربوط به روند تحقیقات مربوط به پرونده ترور فرماندهان پیروزی پرداخت.
کلینیک فضایی تولوز در فرانسه با هدف شبیه‌سازی ریزگرانشی در فضا و تحقیقات مربوط به بهبود شرایط فضانوردان از افراد داوطلب می‌خواهد برای دو ماه در این کلینیک روی تخت دراز بکشند. ماری پیر باریل، رئیس کلینیک فضایی تولوز به خبرگزاری فرانسه گفت: ما می‌خواهیم شرایط و فعالیت‌های مختلف در فضا را بر بدن انسان روی زمین شبیه‌سازی کنیم تا به بهبود شرایط زندگی فضانوردان در طول ماموریت فضایی کمک کنیم. شرکت‌کنندگان در آزمایش به نوبت، گاهی سوار بر دوچرخه‌ای که برای رکاب زدن دراز کشیده طراحی شده است، گاهی در سانتریفیوژ می‌روند و همچنین بازی‌های ویدئویی انجام می‌دهند.
تحقیقات مربوط به پوشک‌های کثیف نوزادان دانمارکی اطلاعات زیادی را در مورد ویروس‌های ناشناخته قبلی و بهترین دیدگاه تا این لحظه درباره ترکیب میکروبیوم روده نوزاد را ارائه کرده است.
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد مسکو برغم مخالفت کشورهای غربی، خواهان دسترسی به نتیجه تحقیقات مربوط به حادثه خطوط لوله گازی نورد استریم است.
رئیس کمیته انرژی پارلمان آلمان بر ضرورت حضور روسیه در تحقیقات مربوط به انفجارهای خطوط لوله گازی نورد استریم تاکید کرد.
معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت آمادگی دارد در زمینه بررسی تهدیدهای حوزه سلامت، دخانیات و اعتیاد و مسایل مربوط به آسیب های اجتماعی همکاری کند.
دبیر شورای امنیت ملی روسیه تاکید کرد تحقیقات مربوط به خطوط لوله گازی نورد استریم باید با مشارکت مسکو صورت گیرد.
وزارت خارجه روسیه به آمریکا توصیه کرد در مسیر تحقیقات و افشای ابعاد مختلف انفجارهای مربوط به خطوط لوله گازی نورد استریم روسیه مانع تراشی نکند.
سفیر آمریکا در ناتو مدعی شد که ادعاهای مربوط به نقش این کشور در انفجارهای نورد استریم صحت ندارد.
رئیس مرکز تحقیقات پزشکی قانونی با اشاره به اینکه بیشترین آمار برق گرفتگی مربوط به افراد غیر فنی است، گفت: در سال گذشته ۸۳۴ نفر در کشور بر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست دادند.
یکی از مقامات ارشد بخش آنتی تراست وزارت دادگستری آمریکا تاییدیه لازم برای نظارت بر تحقیقات مربوط به آلفابت (شرکت مادر گوگل) دریافت کرده است.
پس از بیانیه صادره از سوی ستاد کل نیرو‌های مسلح در خصوص حادثه مربوط به هواپیمای اوکراینی در تاریخ ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ از سوی رئیس قوه قضاییه، موضوع جهت انجام تحقیقات و کشف واقعیت و رسیدگی به سازمان قضایی نیرو‌های مسلح ارسال شد.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن و هیات همراه ضمن بازدید از خطوط تولید شرکت سایپا و مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا در نشستی با مدیرعامل و مدیران ارشد این گروه خودروساز به بررسی ایجاد شرایط بهتر در تعامل و همکاری دو طرف و رفع موارد مربوط به تفاهم نامه فی مابین با هدف اجرای بهتر آن پرداخت.
به گفته ۳ منبع آگاه شرکت تسلا در آمریکا به دلیل ادعاهای مربوط به کاملا خودران بودن وسایل نقلیه این شرکت با تحقیقات قضایی روبرو شده است.
رئیس کل دادگستری کردستان گفت: تحقیقات مقدماتی ۱۱۰ نفر از متهمین پرونده مربوط به اغتشاشات اخیر در استان در دادسرا به پایان رسیده است و با صدور کیفرخواست برای رسیدگی به دادگاه ارسال شد.
یک دیپلمات روسیه اعلام کرد کشورهای اروپایی می توانند برای مشارکت در تحقیقات مربوط به حوادث نورد استریم درخواست دهند.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: ارزشیابی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور تا ۲۱ شهریور ماه در مرحله داوری مستندات مربوط به «حاکمیت و رهبری» و «اثرگذاری» انجام می شود.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری درباره آمار مربوط به کودک همسری در کشور، توضیح داد: در حال انجام تحقیقات در برخی از مناطق محروم که با این موضوع درگیراند، هستیم. برای ازدواج دختران زیر ۱۳ سال برگه رشد و مجوز لازم است و در مورد ازدواج دختران زیر ۱۳ سال باید مراحل بازبینی شود که آیا برگه رشد داشته‌اند یا خیر. این امر اختصاص به ایران ندارد و حتی در کشورهایی نظیر ایالات متحده نیز سن ازدواج متفاوت است.
مسئول بانک بافت و سلولهای دامی پژوهشگاه رویان گفت: بر اساس تفاهم نامه ای سلول یوزهای تلف شده توسط سازمان محیط زیست به رویان برای تحقیقات مربوط به شبیه سازی انتقال داده می شود.
کاخ سفید می‌گوید دولت در عملیات‌های مرتبط با تحقیقات پیرامون ترامپ دخالتی ندارد.
اگر وزارت دادگستری و اف بی آی توانستند مانع از درز اخبار مربوط به این حمله به بیرون شوند این بدان معناست که آنان با احتیاط کامل تحقیقات درباره ترامپ را دنبال می‌کنند. حمله به چنین شخصیت سیاسی برجسته‌ای که جامعه بر سر آن قطبی شده توسط مقام‌های عالی رتبه تایید و نظارت می‌شد و دست کم آژانس‌های مجری قانون باید از یک قاضی فدرال حکم دریافت می‌کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ