تحقیقات مربوط به پوشک‌های کثیف نوزادان دانمارکی اطلاعات زیادی را در مورد ویروس‌های ناشناخته قبلی و بهترین دیدگاه تا این لحظه درباره ترکیب میکروبیوم روده نوزاد را ارائه کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به نظر می‌رسد این فرد مثلاً ایرانی، تلاش دارد با اظهارات خود از جنایت آتش زدن قرآن در سوئد حمایت کند که البته از حمایت فراتر رفته و به حماقت پهلو می‌زند.
مهدی رضایی، درخصوص برنامه‌های سازمان متبوع خود برای غربالگری سرطان، گفت: خوشبختانه غربالگری برای ۳ سرطان مهم و شایع از جمله دهانه رحم، کولون یا روده بزرگ و سرطان پستان در کشور در دستور کار سازمان‌های بیمه‌گر قرار دارد.
جمعیت هلال‌احمر با اشاره به رشد ۲۸ درصدی عملیات امداد و نجات در ارتفاعات و مناطق جنگلی اعلام کرد: در هفته گذشته، ۹۴۶ مورد حادثه در سطح کشور توسط امدادگران این جمعیت پوشش داده شده است.
شرکت بیمه معلم، تمامی موکب‌داران و شرکت‌کنندگان راهپیمایی ده کیلومتری غدیر را تحت پوشش خود قرار داد.
نخستین تمرین استقلال با جواد نکونام، سرمربی جدید آبی‌ها، در کمپ مرحوم حجازی برگزار می‌شود.
صومعه سرا- فرمانده انتظامی صومعه سرا از پلمب مطب پزشکی در این شهرستان خبر داد و گفت: پزشک متخصص قلابی پوست و مو دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.
اهواز- رئیس سازمان نهضت سواد آموزی کشور گفت: ۳۰۰ هزار سوادآموز در سطح کشور تحت پوشش خدمات آموزشی در قالب دوره‌های مختلف سوادآموزی هستند.
مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از وجود ۶۰۰ سایت نسل پنجم در کشور خبر داد.
انگار بعد از صد سال دوباره به این نقطه رسیده‌ایم که زنان حول یک‌سری مطالبات با هم به یک انسجام رسیده‌اند و حاضر نیستند پیشنهاد طرد اجتماعی را علی‌رغم هزینه‌هایی که بر دوششان گذاشته می‌شود، رعایت کنند و مردان هم کنار زنان ایستاده‌اند. به نظر من مردان با برادر مهسا امینی و بقیه اتفاق‌هایی که افتاده احساس همدلی کردند و این احساس همدلی و فهم مشترک مانع از طرد مردمی زنان می‌شود.
همیشه باید نسبت به پزشک اعتماد داشت اگر اعتماد ندارید، اصلا نزد او نروید. پس چگونه می‌توان به پزشکی اعتماد داشت ولی با زور درخواست معاینه و ویزیت کرد؟! و بعد هم این‌چنین علیه او اقدام کرد؟ این رفتار محصول بساطی است که عده‌ای علیه پزشکان راه انداخته‌اند، نه می‌توانند بدون آنان زندگی کنند و نه می‌توانند به آنان احترام بگذارند. در هر حال باید منتظر بود و دید که آیا ساختار موجود قادر است که با رسیدگی و تنبیه خاطی، از خودش و از پزشکان و از مردم در برابر این افراد دفاع کند؟ خواهیم دید.
هفته پایانی بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر در شرایطی برگزار می شود که پرسپولیس یا سپاهان عنوان قهرمانی را به خود اختصاص خواهد داد. از بین مس کرمان و نفت آبادان هم یکی سقوط می‌کند.
مانتو بیش‌ترین سهم را در پوشش و ظاهر بانوان ایرانی دارد و در واقع هسته مرکزی استایل آن‌ها را تشکیل داده است. در این میان شلوار، شال و روسری، کیف و البته کفش تکیمل کننده‌های نهایی این استایل هستند.
در اینجا نشانه‌هایی برای والدین آورده شده است تا به آن‌ها یادآوری کند زمان مناسب برای استفاده‌ی کودک از لگن یا قصری فرا رسیده است.
مدیرکل دفتر خدمات عمومی وزارت صمت، از بهره‌گیری نوین بستر فضای مجازی در تنظیم بازار پوشاک و سایراقلام نظیر کیف و کفش جهت خرید به‌صرفه محصولات توسط آحاد مصرف کنندگان در کشور خبر داد.
آمبولانس برای درمان میلاد کُر بدون کیف پزشکی وارد زمین شد دقایقی بعد مهاجم تراکتور در کمال تعجب کیف پزشکی دوان دوان به کادرپزشکی رساند.
انزجار همه‌جا در کمین است. شاید صبح که به محل کارتان می‌روید لکۀ خون ناشی از یک تصادف در بزرگراه به چشمتان بخورد؛ در محل کار، به همکارتان که از دست‌شویی بیرون آمده، ولی دست‌های کثیفش را نشُسته نگاهی شکاکانه می‌اندازید؛ و در خانه، پوشک فرزندتان را عوض می‌کنید، گرفتگی دریچۀ چاه حمام را باز می‌کنید، یا جوشتان را می‌ترکانید. فقط نوزادان و آدم‌هایی که در کُما هستند می‌توانند روزی بدون انزجار را تجربه کنند. چرا انزجار این‌قدر قدرتمند است؟ و چطور به رفتار‌های ما شکل می‌دهد؟
«کامران عاروان»، مدیرعامل جامعه معلولین ایران در واکنش به افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان بهزیستی می‌گوید: «این مبلغ حتی برای انجام کمترین کار برای معلولان مستمری‌بگیر بسیار ناچیز است. مسئولان بهزیستی می‌دانند که تنها یک قلم از وسایل توان‌بخشی در سال‌های اخیر، تا پنج برابر گران شده است. به عنوان نمونه مهم قیمت هر بسته پوشک بزرگسالان برای افراد معلول به حدود ۱۳۰ هزار تومان رسیده است؛ هر فرد معلول باید در روز حدود پنج پوشک استفاده کند که هزینه ماهانه‌اش برای همین یک قلم کالا، به حدود پنج میلیون تومان می‌رسد. پس این مستمری‌ها هزینه ایزی‌لایف و پوشک را هم تأمین نمی‌کنند چه برسد به نیاز‌های بعدی و مهم‌تر مثل مواد غذایی یا ابزار کمک توان‌بخشی مثل ویلچر»
بار اول خیلی سخت بود. اصلا نتونستم دست به کیسه‌ها بزنم. نزدیک نیمه شب رفتم که کسی منو نبینه. رفتم سراغ سطلی توی یه خیابون خلوت. پر بود از کیسه آشغال. کیسه‌ها رو از سطل درآوردم و خالی کردم کف پیاده‌رو. چراغ موبایلم رو گرفتم روی زباله‌ها. مقوا و قوطی و پلاستیک رو لابه‌لای پوشک کثیف و تفاله میوه و آشغال سبزی می‌دیدم ولی نمی‌تونستم دست بزنم. بوی گندش حالم رو به‌هم زد. کنار همون زباله‌ها بالا آوردم. رفتم دورتر نشستم کف خیابون و زدم زیر گریه.
استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: روال صحیح از پوشک گرفتن کودک، عامل مهمی در کاهش شب ادراری کودکان محسوب می‌شود. حساسیت‌های زیاد والدین در برخورد با کودکی که دچار شب ادراری شده نه تنها باعث شیوع بیشتر شب ادراری در کودک می‌گردد بلکه باعث ایجاد مشکلات روحی در آینده او نیز خواهد بود.
نکته جالب این بود که حتی مدیران این فروشگاه‌های اینترنتی هم از کم و کیف تخلف بی اطلاع بودند و با پیگیری و تذکر و حکم جریمه ما، این مجموعه‌ها مجبور به اصلاح روند خود شدند؛ مثلا در یک پرونده، ما سه محصول رب و پوشک و روغن موتور ماشین را در این فروشگاه‌ها بررسی کردیم و دیدیم که گرانی عمده‌ای رخ می‌دهد و حکم جریمه ۱۴ میلیاردی برای آنان صادر شد.
نکته جالب این بود که حتی مدیران این فروشگاه های اینترنتی هم از کم و کیف تخلف بی اطلاع بودند و با پیگیری و تذکر و حکم جریمه ما این مجموعه ها مجبور به اصلاح روند خود پرداختند.مثلا در یک پرونده ما سه محصول رب و پوشک و روغن موتور ماشین را در این فروشگاه ها بررسی کردیم و دیدیم که گرانی عمده ای رخ می دهد و حکم جریمه 14 میلیاردی برای آنان صادر شد.
شاخص کل بورس یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۷۷۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۴۵ هزار و ۹۶۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
قیمت نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا به ۱۱۷ دلار در هر بشکه افزایش یافت، در حالی که قیمت نفت خام برنت معیار جهانی به ۱۱۸ دلار رسید
روزنامه جوان با حمله به مسعود پزشکیان نوشت: این سؤال از وی مطرح است که بر اساس کدام تخصص به حوزه ازدواج و مسائل و مشکلات مربوط به آن ورود کرده است؟ او البته ممکن است بگوید در مقام ایفای وظیفه نمایندگی ملت چنین اظهار نظری کرده است، در این صورت باید پرسید صرف طرح مسئله که مشکلی را حل نمی‌کند. راهکار او برای حل مشکل جوانان و ازدواج آن‌ها چیست؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ