اگر وزارت دادگستری و اف بی آی توانستند مانع از درز اخبار مربوط به این حمله به بیرون شوند این بدان معناست که آنان با احتیاط کامل تحقیقات درباره ترامپ را دنبال می‌کنند. حمله به چنین شخصیت سیاسی برجسته‌ای که جامعه بر سر آن قطبی شده توسط مقام‌های عالی رتبه تایید و نظارت می‌شد و دست کم آژانس‌های مجری قانون باید از یک قاضی فدرال حکم دریافت می‌کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک تحلیلگر آمریکایی می‌گوید که دست آمریکا و ناتو در اوکراین بیش از حد بسته شده است و در نتیجه تهدید مستقیم نیجر به حمله و سرنگونی حکومت نظامی جدید این کشور، موثق و معتبر نیست.
باکاری سیسه، مدیربرنامه سادیو مانه، رفتار بایرنی‌ها با این بازیکن را توهین آمیز دانست.
رئیس جمهور سابق آمریکا می‌گوید که «دولت فاسد» کنونی این کشور در تلاش است تا از طریق محاکمه‌ با انگیزه‌های سیاسی، او را بیش از ۵۰۰ سال پشت میله‌ها بیندازد!
سعید آذری، مدیرعامل سابق ذوب آهن، با انتشار یک پست تند از برخی مناسبات پشت پرده سازمان لیگ پرده برداشت.
رهبر معظم انقلاب اسلامی گفتند: اگر در حوزه از اهمیت تبلیغ غفلت شود دچار استحاله فرهنگی می‌شویم.
حمایت از وینیسیوس، ستاره برزیلی رئال مادرید، پس از حمله نژادپرستانه طرفداران والنسیا سوژه اصلی روزنامه‌های اصلی اسپانیاست.
موعود بنیادی‌فر با ادبیاتی تند و باورنکردنی به اظهارات کارشناسان داوری پاسخ داده است.
نویسنده و سیاستمدار برجسته روسیه که از حمله تروریستی روز شنبه جان سالم به‌در برده است، جزئیات تازه‌ای از این حمله را به اشتراک گذاشت.
سخنگوی کرملین با بیان اینکه آمریکا در پشت حمله اوکراین به کرملین قرار دارد، گفت که پاسخ مسکو به این حمله، حساب‌شده و متعادل و در راستای منافع روسیه خواهد بود.
قبل از اینکه سگ‌های آبی به انسان‌ها یا حیوانات دیگر حمله کنند، با غر زدن و خش‌خش هشدار می‌فرستند. در خشکی، حیوان به سمت پا‌های عقب خود بلند می‌شود تا با تهدید روبرو شود. در آب، سگ‌آبی دم خود را به سطح می‌کوبد تا قبل از شیرجه زدن به محل امن، به دیگران در کلنی هشدار دهد.
سرویس امنیت فدرال روسیه (اف‌اس‌بی) اعلام کرد که یک گروه نئونازی افراطی پشت پرده حمله به منطقه «بریانسک» بوده‌ است.
نیوکولو زانیولو که دیشب با حمله هواداران رم مواجه شده بود این شهر را ترک کرده و راهی لا اسپتزیا شده تا چند روزی را در کنار خانواده‌اش سپری کند.
سخنگوی اتحادیه اروپا گفت بروکسل نمی‌داند چه کسی پشت حمله اخیر در اصفهان است.
یک مقام آمریکایی می گوید به نظر می رسد تل آویو پشت حمله هواپیماهای بدون سرنشین به کارخانه نظامی در اصفهان ایران بوده، چون هیچ نیروی نظامی آمریکایی در این حادثه دخیل نبوده است.
همشهری نوشت: این تلقی آقای وزیر که تصور می‌کند برای نزدیک شدن به مردم باید از اصول خود کوتاه بیاییم عجیب خطای فاحشی است. راه نزدیک شدن به مردم پشت سر مردم حرکت کردن نیست، محبت کردن و رابطه صمیمانه با آنهاست.
تیم خبرنگاران فرانسوی از یک حمله موشکی در کراماتورسک اوکراین جان سالم به در برد.
اروین انگاپت ستاره دنیای والیبال و تیم ملی فرانسه از هم وطن خود یعنی کیلیان امباپه حمایت کرد.
الجزیره گزارش داد که رسانه‌های صهیونیستی از جمله رادیو ارتش این رژیم با طرح ادعاهایی بی اساس و فرافکنانه اعلام کردند که یک مسئول امنیتی صهیونیست می‌گوید ایران پشت این حمله قرار دارد.
منابع خبری گزارش داده‌اند نفتکشی با پرچم لیبریا سه‌شنبه شب توسط یک پهپاد در آب‌های دریای عمان هدف قرار گرفته است.
محمدتقی نقدعلی گفت: می‌گویند آزادی نیست، اگر آزادی نبود شما هر هفته پشت تریبون نمی‌رفتید تا هرچه که دلتان بخواهد مطرح کنید و هر جمعه شاهد یک فتنه باشیم.
رامتین سلیمان زاده و عزت پورقاز در تقابل هوادار و مس رفسنجان روز خوبی را پشت سر گذاشتند.
اگر حملات سال‌های اخیر اسرائیل به سوریه را مورد بررسی قرار دهید متوجه می‌شوید که همیشه این حملات تا حد بسیار زیادی کنترل شده صورت گرفته است. آن‌ها دو هدف را دنبال می‌کنند تا جایی عملیات و حمله انجام می‌دهند که منجر به فروپاشی نشود.
سرمربی تراکتور می‌گوید این تیم پس از بازی با ذوب آهن تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و برای مسابقه با فولاد آماده است.
فرانچیچ در حال رانندگی بود که پشت فرمان اتومبیل دچار حمله قلبی می شود. تلاش ها برای رساندن او به بیمارستان بی فایده می ماند و این مربی 67 ساله دار فانی را وداع گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ