مربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: خوشبختانه حامد حدادی روند خوبی را طی می‌کند و امیدوارم تا یک ماه و نیم آینده به بهبودی کامل برسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی والیبال هنگ‌کنگ اعتراف کرد که تیمش هیچ شانسی برای پیروزی مقابل ایران نداشته است.
یکی از متهمان پرونده قتل‌های سریالی تهران و کردستان می‌گوید از دزدی‌های مرگبار پول زیادی به دست نیاوردند.
هافبک سنگالی سابق لیورپول در دو بازی ابتدایی نتوانسته مانع شکست النصر در لیگ عربستان شود.
ستاره آرژانتینی در یک کنفرانس مطبوعاتی درباره ترک بارسلونا و پیوستن به پاری سن ژرمن و حضورش در اینترمیامی توضیح داد.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، پیش از بازی مقابل وردربرمن، درباره وضعیت تیمش صحبت کرد.
شماری از فرماندهان سرویس‌های امنیتی و نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به کاهش توانایی نظامی و آمادگی جنگی ارتش این رژیم اذعان کردند.
رودریگو، ستاره برزیلی رئال مادرید، می‌گوید در آستانه امضای قرارداد با بارسلونا بود که از این تصمیم منصرف شد.
ارنستو والورده معتقد است شکست دادن رئال مادرید با این هافبک های تنومند و با تغییر سیستمی که داده اند، بسیار سخت شده است.
اسون اولرایش، دروازه‌بان بایرن مونیخ، می‌گوید بایرن امشب برابر لایپزیش بدون روحیه کافی به میدان رفت.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری دو مرد جوان که مرتکب ۳۰ فقره زورگیری از بانوان مسن شده بودند خبر داد.
ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد، می‌گوید یونایتد و آرسنال می‌توانند منچسترسیتی را در کورس عنوان قهرمانی به چالش بکشند.
کیمیا زارعی، ملی‌پوش قایقرانی روئینگ کشورمان با انتشار یک استوری اینستاگرامی نسبت به هدیه‌ای که برای او در نظر گرفته شده اعتراض کرد.
عضو تیم ملی پارادوومیدانی پس از این که مدال طلای ماده پرتاب نیزه کلاس F54 را از او گرفتند و چهارم جهان شد، گفت: تصور نمی‌کردم دوست صمیمی خودم که عضو تیم ملی پارادوومیدانی ترکیه است با اعتراض روی پرتاب من مدال طلایم را تصاحب کند.
عضو تیم ملی پارادوومیدانی پس از این که مدال طلای ماده پرتاب نیزه کلاس F۵۴ را از او گرفتند و چهارم جهان شد، گفت: تصور نمی‌کردم دوست صمیمی خودم که عضو تیم ملی پارادوومیدانی ترکیه است با اعتراض روی پرتاب من مدال طلایم را تصاحب کند.
سرمربی تیم ملی بوکس بزرگسالان اعتراف کرد که شرایط بد فدراسیون، ملی‌پوشان این رشته را دچار افت کرده است.
محمدرضا داورزنی در نامه‌ای به رئیس فدراسیون جهانی والیبال به عدم پاسخگویی شفاف آمریکایی‌ها درباره صادر نکردن ویزای تعدادی از ملی‌پوشان کشورمان اعتراض و آمادگی ایران برای میزبانی در هفته سوم این رقابت‌ها را مجدداً اعلام کرد.
محمدرضا داورزنی در نامه‌ای به رئیس فدراسیون جهانی والیبال به عدم پاسخگویی شفاف آمریکایی‌ها درباره صادر نکردن ویزای تعدادی از ملی‌پوشان اعتراض کرد.
محمدرضا داورزنی در نامه‌ای به رئیس فدراسیون جهانی والیبال به عدم پاسخگویی شفاف آمریکایی‌ها درباره صادر نکردن ویزای تعدادی از ملی‌پوشان اعتراض کرد.
کیلیان امباپه، ملی‌پوش فرانسوی باشگاه پی‌اس‌جی، معتقد است که تیمش مقابل بایرن با وجود به کارگیری حداکثر تلاش خود در کسب برد ناکام ماند.
رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان با ارسال نامه‌ای به فدراسیون جهانی رسماً به صادر نشدن روادید ملی‌پوشان ایران جهت حضور در رقابت‌های گرندپری منچستر اعتراض کرد.
صالح حردانی مدافع ملی‌پوش استقلال در ثانیه های پایانی نیمه اول توسط داور با یک کارت زرد جریمه شد.
سرمربی تیم ملی استرالیا معتقد است که ملی‌پوشان جوان ایران شرایط فیزیکی و تاکتیک خوبی دارند و با سرعت بالا بازی می‌کنند.
فردی که در اعتراض به شکست دختر ووشوکار خود به حریف و همچنین مربی فرزندش حمله‌ور شد و مسابقات قهرمانی کشور را به هم ریخت، اکنون متواری است. در این فیلم الهه منصوریان ملی‌پوش و قهرمان جهان، به دفاع از دختران و مادران آنها می‌پردازد. راستی حراست وزارت ورزش کجاست؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ