کیلیان امباپه، ملی‌پوش فرانسوی باشگاه پی‌اس‌جی، معتقد است که تیمش مقابل بایرن با وجود به کارگیری حداکثر تلاش خود در کسب برد ناکام ماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد، می‌گوید یونایتد و آرسنال می‌توانند منچسترسیتی را در کورس عنوان قهرمانی به چالش بکشند.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، می‌گوید این باشگاه شانسی برای رقابت با پاری سن ژرمن بر سر عثمان دمبله نداشته است.
بازیکنان تیم استقلال معتقد هستند فقط مربیان تیم نسبت به فصل گذشته تغییر کرده اند و اتفاق جدیدی برای این تیم نیفتاده است.
خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا با اشاره به محدودیت های مالی این باشگاه از انصراف آبی اناری‌ها از جذب 3 ستاره خبر داد.
رابین گوزنس، مدافع آلمان، شرایط فعلی مانشافت را اسفناک توصیف کرد.
عادل فردوسی‌پور خطاب به بازیکنان پرسپولیس از حس و حالش بابت دوری از دنیای گزارشگری فوتبال حرف می‌زند. او با صدایی لرزان و بغض آلود در این باره می‌گوید: «به شدت دلم تنگ شده و حسرت گزارش نکردن مسابقات فوتبال را به شدت می‌خورم.»
قطبی گفت: زمانی که در سال ۲۰۰۷ سرمربی کره جنوبی بودم، با ایران بازی داشتیم. در دبی به دلیل نداشتن پاسپورت ایرانی جلوی من را گرفتند. من یک شهروند جهانی هستم که بی خانمانم!
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال نسبت به عملکرد داوران فصل جاری لیگ برتر ناراضی است.
سرمربی تیم شهداب گفت: سطح فنی مسابقه نماینده ایران با سانتوری ژاپن در مرحله نیمه‌نهایی از آسیا بالاتر بود.
اعتراف تلخ بایدن به آمریکای ناامن برای کودکان و اصلاح نمادین قانون حمل سلاح از سوی دولت او باوجود شمار بالای اسلحه در آمریکا و نفوذ چشمگیر لابی‌های حامی اسلحه، گره‌ای از بحران باز نمی‌کند.
ادن هازارد از دلیلش برای خداحافظی از تیم ملی بلژیک می گوید.
مرد شماره یک شطرنج جهان می‌گوید از شطرنج کلاسیک خسته است و نیاز به استراحت دارد.
قاتل مرد رمال قصاص می‌شود/ ربودن پسردایی برای اخاذی ۴ میلیاردی/ محاکمه مأمور پلیس پس از شلیک مرگبار/ قتل هولناک خواستگار/ ربودن پسر تاجر برای اخاذی ۴ میلیارد تومانی/ شکار طعمه‌ها در آگهی‌های فضای‌مجازی/ اعتراف تلخ نامادری به قتل پسر ۷ ساله
اعتراف تلخ نامادری به قتل پسر ۷ ساله
صبح دوشنبه حمید، اما اعتراف کرد. اعترافی تلخ. او هادی را به بهانه‌ای به زیرزمین خانه‌اش کشانده بود. «زیرزمین خانه را کاملا مجهز کرده بودم. ۸ پله به سمت پایین می‌خورد. در قعر زمین. اتاقی کوچک با سرویس بهداشتی و آشپزخانه درست کرده بودم. خانه مجردی‌ام بود.»
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه تیمش در دقایق ابتدایی دربی جنگنده نبود، گفت: می دانستیم پرسپولیس روی ضربات کرنر و ایستگاهی برنامه دارد اما نتوانستیم آنها را کنترل کنیم.
ادن هازارد، ستاره رئال مادرید، می‌گوید دیگر توانایی‌های سال 2018 را ندارد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ مرگ سارق مسلح در جدال با پلیس/ عبرت از شکست های تلخ!/ سارق خرما قاتل شد/ کلاهبرداری ۴۰ میلیاردی با جعل سند زمین/ محاکمه ۲ برادر به اتهام قتل فروشنده/ اعتراف بادیگاردهای کمدین/ معروف به اسیدپاشی!/ آدم ربایی به کشف عتیقه های دو هزار ساله رسید
مثلث طلایی رئال مادرید، نام هایی که از همین حالا در موزه تاریخ این باشگاه یک جایگاه اختصاصی دارند.
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول می‌گوید برای تیمش رقابت کردن با تیمی مثل منچسترسیتی که می‌تواند بدون سقف و محدودیت خرج کند بسیار دشوار خواهد بود.
حسن یزدانی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک تاکید کرد: تیلور از اشتباهات من استفاده کرد و از من باهوش‌تر کشتی گرفت و برنده مبارزه شد.
محمدرضا حضرتپور محلی برای تیم ملی والیبال ایران در یک برنامه تلویزیونی اعتراف کرد که در حال حاضر ژاپن جلوتر از ایران قرار دارد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری مرد کرو لال هنگام ربودن دختر ۶ ساله/ بازداشت قاتل عبدالباقی/ سرگذشت تلخ دختر ۱۳ ساله!/ گاز چاه جان ۴ کارگر را گرفت/ اعترافات وحشتناک زنی که بهار ۳ ساله را کشت/ پایان خونین فرار با پراید سرقتی/ دستبرد ۲۰ هزار دلاری با قهوه ترک!/ اعتراف عامل شلیک در بزم شبانه
لایو اینستاگرامی هالک فوتوشاپی همراه با مربی خود، نکته‌های جالبی داشت؛ از جمله این که رسما اعلام شد او فیک بوده است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ