هافبک سنگالی سابق لیورپول در دو بازی ابتدایی نتوانسته مانع شکست النصر در لیگ عربستان شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این هفت سال شش قهرمانی آوردیم، ولی یک هزار تومانی به تیم ما داده نشده است. اینها به کنار؛ ما نه منبع درآمدزایی پیدا کردیم و نه چیز دیگر
بغزیان بیان کرد: دورزدن تحریم‌ها نیز هزینه دارد؛ بنابراین ما امسال باید درس‌های بیشتری درخصوص دور زدن تحریم‌ها یاد گرفته باشیم و شرکای تجاری بیشتری نسبت به قبل می‌توانیم داشته باشیم، اما چرا دولت در مهار تورم عاجز مانده و ادعا می‌کند که تورم را مهار کرده‌ایم؟ شما باید قیمت‌ها را مهار کنید. نمی‌توان تورم را همواره بر گردن انتظارت تورمی انداخت.»
مربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: خوشبختانه حامد حدادی روند خوبی را طی می‌کند و امیدوارم تا یک ماه و نیم آینده به بهبودی کامل برسد.
رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی گفت: قاتل فراری و تحت تعقیب پس از ۷ ماه متواری بودن دستگیر شد و به قتل اعتراف کرد.
خبرگزاری میزان، رسانه‌ی رسمی قوه قضاییه در گزارشی اعلام کرد؛ فردی به نام لیلا کریمی، خواهر علی کریمی به دلیل سوء استفاده و کلاهبرداری این فوتبالیست سابق از او، از ۱۷ ماه قبل در زندان است. یعنی زمان بازداشت و انتقال خواهر کریمی به حبس، به پیش از ناآرامی‌های سال گذشته بازمی گردد، اما این خبر تاکنون مسکوت مانده بود.
رشت- فرمانده انتظامی رشت از دستگیری ۱۸۹ سارق طی یک ماه گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: سارقان به ۱۰۴ فقره سرقت اعتراف کردند.
صدراعظم سابق آلمان مدعی است که در دوران صدارتش، برای جلوگیری از وقوع جنگ جاری در اوکراین از هیچ تلاشی دریغ نکرده است!
تاد بولی، مالک باشگاه چلسی، اعتراف کرده است که طی 12 ماه اخیر اشتباهات زیادی در استمفوردبریج مرتکب شده است.
در بررسی‌های اولیه روشن شد تلفن همراه قربانی ۲ بهمن ماه در منطقه رودهن آنتن‌دهی داشته و همزمان با او، گوشی موبایل پسرعمویش داوود نیز در همان منطقه نقطه‌زنی شد. به این ترتیب داوود ۴۲ساله که متأهل و صاحب فرزند بود به عنوان متهم بازداشت شد. داوود سعی داشت خودش را بی‌اطلاع از مرگ دخترعمویش نشان دهد، اما در بازجویی‌های بعدی اعتراف کرد از ۱۰ سال قبل فرناز را به عنوان زن دوم صیغه کرده و با او زندگی پنهانی داشته است.
کیلیان امباپه، ملی‌پوش فرانسوی باشگاه پی‌اس‌جی، معتقد است که تیمش مقابل بایرن با وجود به کارگیری حداکثر تلاش خود در کسب برد ناکام ماند.
یک هوادار تاتنهام که به دلیل حمله به آرون رمزدیل، دروازه‌بان آرسنال، در جریان دیدار یک ماه پیش دو تیم در دربی لندن دستگیر شده بود اتهامش را پذیرفت.
صبح دوشنبه حمید، اما اعتراف کرد. اعترافی تلخ. او هادی را به بهانه‌ای به زیرزمین خانه‌اش کشانده بود. «زیرزمین خانه را کاملا مجهز کرده بودم. ۸ پله به سمت پایین می‌خورد. در قعر زمین. اتاقی کوچک با سرویس بهداشتی و آشپزخانه درست کرده بودم. خانه مجردی‌ام بود.»
متهم اگرچه در بازجویی‌ها اصرار داشت که بی‌گناه است، اما در نهایت، اسرار مرگ دختر جوان را فاش کرد و گفت: وقتی نسترن قدم در ویلایم گذاشت، ماده مخدر شیشه را در آبمیوه حل کردم و به او دادم. وی بعد از نوشیدن آبمیوه حالش بد شد و من قصد کشتن او را نداشتم، فقط به او شیشه دادم که سرحال شود، اما ظاهرا این کار به قیمت جانش تمام شده است.
متهم گفت: برادرم برای اجاره هیلتی به فروشگاه رفته بود که فروشنده و شاگردش او را کتک زده بودند به همین دلیل هم من و دیگر بستگان مان به آن فروشگاه رفتیم که ابتدا «مهرداد» (مالک فروشگاه) بیرون آمد و با میله فلزی به سرم زد به طوری که دیگر چیزی نفهمیدم، ولی در این میان مشاجره با شاگرد مغازه بالا گرفته بود و من او را با ضربه کارد از پشت سر زدم که تیغه آن به نزدیکی گردن او فرود آمد و نقش بر زمین شد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان بایرن مونیخ، مدعی شد صحنه برخورد توپ به دست سادیو مانه، مشکوک بوده است.
اعلام یک پنالتی به سود ناپولی در نیمه اول دیدار امشب این تیم مقابل رم و سپس تغییر نظر داور بعد از بررسی VAR با اعتراض‌های گسترده‌ای مواجه شده است.
لوییس دیاز، مهاجم گلزن لیورپول اعتراف کرد که بازیکنان این تیم از انتقال سادیو مانه به بایرن مونیخ ناراحت شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان اعلام کرد: سارق با رفتن به در منازل در پوشش متکدی پس از شناسایی اماکن، در یک فرصت مناسب از آن ها سرقت می کرد که با هوشیاری مأموران دستگیر شد و در بازجویی‌های تخصصی به ۸ سرقت مشابه اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.
جوردن هندرسون، کاپیتان انگلیسی لیورپول، جدایی سادیو مانه از این تیم را دشوار توصیف کرده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ زوج جوان جاعل نسخه‌های پزشکی بودند/ ۱۱ عضو باند کلاهبرداری پای میز محاکمه/ ۳هزار سرقت از منازل کرمان در ۴ ماه!/ اعتراف به قتل مادر پس از ۳ ماه/ کلاهبرداری با تبلیغ تور‌های زیارتی جعلی/ سزقت النگو‌های زن مسافر از سوی راننده/ قتل باجناق زیر چرخ‌های خودرو!/ عامل گروگانگیری: میخواستم از مفسدان اقتصادی انتقام بگیرم
اعتراف به قتل مادر پس از ۳ ماه
عامل گروگانگیری گفت: خیلی وقت بود که چنین نقشه‌ای در سر داشتم، اما یک ماه قبل از طریق صفحه اینستاگرامی یک کلت کمری و ۱۰۰ تیر جنگی به مبلغ ۳۲ میلیون تومان خریدم. من می‌خواستم جامعه را اصلاح کنم و برای این نقشه نیاز به اسلحه داشتم.
وعده سازمان بورس برای جبران ضرر سهامداران صندوق پالایش یکم اردیبهشت‌ ماه یک ساله می‌ شود اما دادوستد این صندوق هنوز پایین‌ تر از ارزش ذاتی خود است.
سهامداران حقیقی در روزهایی که بازار سرمایه در حال یک اصلاح قیمتی است، باید بیشتر مراقب معاملات خود باشند تا ضرر کمتری متحمل شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ