سرمربی تیم ملی استرالیا معتقد است که ملی‌پوشان جوان ایران شرایط فیزیکی و تاکتیک خوبی دارند و با سرعت بالا بازی می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر تیم فوتبال تراکتور یک نظر کارشناسی داوری از بازی با سپاهان عنوان کرد.
ژاوی معتقد است بارسا برای رقابت در بالاترین سطح فوتبال اروپا همچنان نیاز به تقویت دارد و گفت که رئال مادرید در حال حاضر تیم بهتری نسبت به بارسلوناست.
پوریا حسین خانزاده اعتراف کرد که از عملکردش در لیگ ملت‌ها اصلاً راضی نیست.
کریستیانو رونالدو اعتراف کرد که روی حضور موفق‌تری در عربستان حساب می‌کرد، اما نسبت به کسب بهترین نتایج النصر در فصل آینده ابراز اطمینان کرد.
تیری آنری، ستاره سابق آرسنال، در گفتگو با پائولو مالدینی اعتراف کرد که همیشه از او هراس داشته است.
دیوید مویس، سرمربی باتجربه وستهم، شرایط مربیگری در دنیای فعلی را متفاوت از گذشته می داند.
پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی رم، خاطره جالبی از دوران بازی در کنار کریستیانو رونالدو نقل کرده است.
علیرضا منصوریان، سرمربی فولاد به اعتراض اعضای نفت مسجد سلیمان مبنی بر عدم اعلام پنالتی برای این تیم واکنش نشان داد.
سردار دوستعلی جلیلیان گفت: شب گذشته در اقدام ضربتی پلیس، دو عامل دیگر شهادت شهید ستوان «محمد زور» در مخفیگاهشان دستگیر شدند. متهمان دستگیر شده در مواجهه با ادله و مستندات پلیس، ضمن اعتراف به شهادت شهید زور در منطقه جالق، علت و انگیزه خود را از بین بردن مأموران برای انجام قاچاق مواد مخدر اعلام کردند.
باشگاه پرسپولیس در اعتراض بازیکنان استقلال به مشکلات مالی این تیم بیانیه‌ای صادر کرد و به طعنه‌های بازیکنان این تیم به باشگاه پرسپولیس جواب داد.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، با انتشار عکسی از خودش به شیوه جالبی به حکم محرومیتش اعتراض کرده است.
سرمربی سپاهان در اقدامی جالب تصمیم به تعویض دو بازیکن خود کرد که کاملا مشخص بود به این موضوع معترض هستند.
سرمربی ذوب آهن در بین دو نیمه اجازه اعتراض را به بازیکنان تیمش نداد.
اعضای تیم پرسپولیس در اعتراض به کیفیت پایین غذای تمرینات این تیم حرکت عجیبی انجام دادند.
او با اشاره به اولین دیدارش با حاج قاسم سلیمانی برای نمایش فیلم «بادیگارد» بیان کرد: در این فیلم می‌خواستم ارادتم را به نوعی به ایشان نشان دهم یعنی آشکارا عکس ایشان را برای خودمان گذاشتیم و گریمور ما کاملا بر اساس آن روی چهره بازیگر اصلی (پرویز پرستویی) کار کرد. البته اینطور نبود که این شخصیت فیلم همان حاج قاسم باشد و فقط میخواستم کمی به او نزدیک شود. در دیداری هم که داشتیم (در دفتر شهید سیلمانی) فیلم را دید و پسندید و خیلی محبت کرد. بعد من هم سوژه فیلم «به وقت شام» را مطرح کردم و می‌خواستم اجازه داده شود که تحقیق کنم. شکایت کردم که من می‌خواهم منطقه را ببینم و در جریان فضا باشم اما راه نمی‌دادند و سخت می‌گرفتند. هرچند علت آن را از جهت مسائل امنیتی و اینکه اسم و رسمی داشتیم و مشکلاتی ممکن بود پیش آید، می‌فهمیدم ولی دیگر التماس کردم و در آن اولین جلسه که ایشان را دیدم خیلی صریح اعتراض کردم. ایشان با تحمل گوش داد و گفتم به جای اینکه مرا تشویق کنید، من باید التماس کنم و به هر دری بزنم که چرا راه جلوی من باز نیست؟ در نهایت اجازه داد و حتی یکی از بزرگترین افرادی که داشتند و در منطقه هم خیلی موثر بود کنار من گذاشت و او از مبنای شکل‌گیری اتفاقات در سوریه با تمام جزئیات برایم گفت. اتفاقی که در آنجا افتاد و من بابتش تکان خوردم این بود که ناگهان دیدم بچه‌هایی که می‌شناختم و جز در فیلم‌های روایت فتح دیگر ندیدم، آنجا هستند. انگار زمان پس و پیش شده بود و این برایم خیلی جالب بود که متوجه شدم این‌ها تمام نشده‌اند و راه هنوز ادامه دارد.
نگاه مطلق دستگاه دیپلماسی دولت دوازدهم که ظریف به آن اعتراف کرده و آن را باعث رنجاندن دوستان دوران سختی توصیف می‌کند در بلندمدت نه‌تن‌ها آورده‌ای از جانب غرب برای ایران نداشت بلکه میزان مراودات اقتصادی ایران با شرق و به‌طور خاص چین را تا حد زیادی کاهش داد.
بازیکنان تیم ملی فوتبال آلمان پیش از دیدار با ژاپن در یک حرکت اعتراضی به تصمیم فیفا درباره عدم امکان حمایت از دگرباشان واکنش نشان دادند.
بزرگترین اشتباه در فوتبال مصر در چند وقت گذشته رفتن کارلوس کی روش بود. او توانایی بالایی داشت و می‌توانست فوتبال مصر را رو به جلو هدایت کند.
نایب رئیس باشگاه شباب الاهلی در تاکید کرد که این تیم در حال حاضر نامزد رقابت برای کسب عنوان قهرمانی لیگ حرفه‌ای امارات نیست.
فرهاد مجیدی در جریان دیدار تیمش برابر الوصل، به شکل جالبی به داور مسابقه اعتراض کرد.
سرمربی تیم نیان الکترونیک اعتراف کرد که رقم قرارداد محمد موسوی با بازیکنان دیگر متفاوت است.
اعتراض سالم الدوسری به تعویض در بازی شب گذشته برابر الفتح، با واکنش جالب رامون دیاز سرمربی الهلال همراه شد.
لایو اینستاگرامی هالک فوتوشاپی همراه با مربی خود، نکته‌های جالبی داشت؛ از جمله این که رسما اعلام شد او فیک بوده است!
لایو اینستاگرامی هالک فوتوشاپی همراه با مربی خود، نکته های جالبی داشت؛ از جمله این که رسما اعلام شد او فیک بوده است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ