عضو تیم ملی پارادوومیدانی پس از این که مدال طلای ماده پرتاب نیزه کلاس F54 را از او گرفتند و چهارم جهان شد، گفت: تصور نمی‌کردم دوست صمیمی خودم که عضو تیم ملی پارادوومیدانی ترکیه است با اعتراض روی پرتاب من مدال طلایم را تصاحب کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روز نخست از سی‌ویکمین دوره یونیورسیاد جهانی دانشجویان با کسب نخستین مدال کاروان ورزشی ایران و در رشته ووشو آغاز شد.
لیگ ملت‌های والیبال سال 2023 پس از برگزاری 208 مسابقه در دو گروه مردان و زنان با قهرمانی مردان لهستان و زنان ترکیه به پایان رسید.
عضو تیم ملی پارادوومیدانی پس از این که مدال طلای ماده پرتاب نیزه کلاس F۵۴ را از او گرفتند و چهارم جهان شد، گفت: تصور نمی‌کردم دوست صمیمی خودم که عضو تیم ملی پارادوومیدانی ترکیه است با اعتراض روی پرتاب من مدال طلایم را تصاحب کند.
امان الله پاپی ورزشکار پارادوومیدانی ایران که روز گذشته در ماده نیزه کلاس F ۵۷ موفق به کسب مدال طلا شده بود با تصمیم مسوولین برگزاری مسابقات مدال طلایش پس گرفته شد و در جایگاه چهارم قهرمانی جهان قرار گرفت.
امان الله پاپی ورزشکار پارادوومیدانی ایران که روز گذشته در ماده نیزه کلاس F۵۷ موفق به کسب مدال طلا شده بود با تصمیم مسوولین برگزاری مسابقات مدال طلایش پس گرفته شد و در جایگاه چهارم قهرمانی جهان قرار گرفت.
مدال طلای ایران با اعتراض ترکیه پس گرفته شد!
ملی‌پوش شمشیربازی ایران گفت: هم‌قسم شده‌ایم که سهمیه المپیک پاریس را به دست آوریم و هدف‌مان در قهرمانی آسیا گرفتن امتیاز خوب و مدال طلا است.
ملی‌پوش پرتاب چکش ایران صاحب مدال نقره در رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی آسیا شد.
رحمان عموزاد اعتقاد دارد وزن 65 کیلوگرم سخت وزن برای گرفتن مدال طلای کشتی آزاد جهان به حساب می آید.
دهگانه‌کار ایران در جریان رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی آسیا به مدال نقره دست یافت.
ملی‌پوش وزن ۶۷ کیلوگرم ایران با شکست در دیدار رده بندی به عنوان پنجمی مسابقات قهرمانی آسیا دست پیدا کرد. ایمن طلب هم در دیدار فینال به کشتی گیر میزبان باخت و نقره گرفت.
روز نخست از رقابت‌های گرنداسلم با کسب یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز برای نمایندگان ایران به پایان رسید.
ملی‌پوش ژیمناستیک ایران در جام جهانی آلمان در ماده دارحلقه مدال نقره گرفت.
احسان حدادی در اظهار نظری که به تازگی از او منتشر شده با نادیده گرفتن حمایت‌هایی که در سال‌های مختلف از او شده، خطاب به مسئولان گفته است اگر پول ندهید در بازیهای آسیایی خبری از مدال طلا در بازیهای آسیایی نخواهد بود.
ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران گفت: هیچ‌کس فکر نمی‌کرد در مسابقات جهانی مدال بگیرم، اما این انتظار را از خودم داشتم و خدا را شکر مدال هم گرفتم.
وزنه برداران ایران برای رسیدن به مدال قهرمانی جهان کار بسیار سختی را در پیش دارند.
دارنده مدال نقره کشتی آزاد جهان می‌گوید کشتی برای گرفتن حقش باید با 10 نفر بجنگد اما فوتبال با وجود عدم کسب نتیجه، بلافاصله پاداش می‌گیرد.
ملی‌پوش پاورلیفتینگ ایران به مدال نقره مسابقات قهرمانی آسیا دست یافت.
ملی‌پوش پاراتیراندازی کشورمان با کسب مدال نقره در مسابقات جهانی امارات، سهمیه پارالمپیک 2024 پاریس را بدست آورد.
با درخشش ارلینگ هالند در انگلیس مشخص بود که دیر یا زود او را به عنوان مدل تبلیغاتی خواهیم دید. اولین پروژه مدلینگ ستاره نروژی تبلیغ برای یک برند ساعت‌ساز لوکس است.
اطری بالاخره مدال جهانی گرفت، شیر بابلی در فینال
ملی‌پوش کانو ایران در مسابقات قایقرانی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان مدال طلا گرفت.
ملی‌پوش شمشیربازی اسلحه اپه بانوان ایران با اشاره به مدال تاریخی که در بازی‌های کشورهای اسلامی به دست آورد مروری بر عملکردش در این بازی‌ها داشت و گفت: پوستم کنده شد تا مدال گرفتم.
ملی‌پوش شمشیربازی اسلحه اپه بانوان ایران با اشاره به مدال تاریخی که در بازی‌های کشورهای اسلامی به دست آورد مروری بر عملکردش در این بازی‌ها داشت و گفت: پوستم کنده شد تا مدال گرفتم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ