اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز ایفمارک نکات پزشکی مهم را به باشگاه‌های لیگ برتری یادآور شد.
حساسیت‌های عمومی در برابر تقلب و فساد به کلی زایل شده است و با منع حق اعتراض و نیز فقدان نهاد‌های موثر رسیدگی‌کننده، کم‌کم شاهد آن شد‌ه‌ایم که حق تقلب هم به رسمیت شناخته شود. پس از افزایش سهمیه‌ها، وارد مرحله توصیه‌های افراد ویژه برای پذیرش رد‌شدگان شدیم و اکنون چشم همه به سهمیه یا رسمیت دادن به تقلب نیز روشن شده است.
یکی از مربیان لیگ MLS آمریکا به داوران آمریکایی توصیه کرد با ورود لیونل مسی به مسابقات این لیگ با پیراهن اینتر میامی به شکل ویژه از او مراقبت کنند و مانع از آسیب‌دیدگی جدی‌اش بشوند.
بیماری‌های دهان که بیماری‌های لثه تا سرطان دهان را شامل می‌شود، باعث درد و ناتوانی به ویژه در سنین بزرگسالی می‌شود. برای جلوگیری از این مشکلات، آب حاوی فلوراید قرقره کنید، دو بار در روز با خمیر دندان حاوی فلوراید مسواک بزنید و روزانه از نخ دندان نیز استفاده کنید. همچنین دست‌کم سالی یک بار به دندانپزشک خود مراجعه کنید، حتی اگر دندان طبیعی نداشته و دندان مصنوعی دارید.
درحالی‌که شمار زائران اعزامی از ایران به عربستان به مرز ۳۰ هزار نفر رسیده است، سازمان حج و زیارت بر لزوم رعایت مقررات این کشور به ‌ویژه در حرم‌ها و فرودگاه‌ها تاکید کرد.
رئیس قوه قضائیه دستورالعمل ساماندهی فرآیند توقیف، انتقال، نگهداری و ترخیص وسایل نقلیه را ابلاغ کرد.
منابع عبری درباره تقویت روابط ایران و روسیه هشدار داده و آن را عاملی خطرناک برای امنیت رژیم صهیونیستی به ویژه از جبهه مرزی با سوریه، توصیف کرده‌اند.
شاهرود- فرماندار شاهرود وضعیت مراتع خارتوران را بسیار بحرانی توصیف کرد و گفت: صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست زیستکره بین‌المللی توران بیارجمند نیازمند اعتبارات ویژه است.
شاهرود- فرماندار شاهرود وضعیت مراتع خارتوران را بسیار بحرانی توصیف کرد و گفت: صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست زیستکره بین‌المللی توران بیارجمند نیازمند اعتبارات ویژه است.
شاهرود- فرماندار شاهرود وضعیت مراتع خارتوران را بسیار بحرانی توصیف کرد و گفت: صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست زیستکره بین‌المللی توران بیارجمند نیازمند اعتبارات ویژه است.
دادستان زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان بیان کرد: هم‌اینک ۲ شاکی ابراهیم ریگی به اتهام قتل از ناحیه بازپرس ویژه قتل در بازداشت هستند تا پزشکی قانونی علت تامه فوت را اعلام کند؛ بعد از اعلام نتیجه از سوی پزشکی قانونی تصمیم مقتضی اتخاذ خواهد شد.
لیونل اسکالونی بعد از دریافت جایزه ویژه مراسم بهترین‌های سال ایتالیا از دو ستاره آرژانتینی لیگ ایتالیا ستایش کرد و توصیه‌‌هایی برای سرمربی یوونتوس داشت.
رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران که در منطقه غرب آسیا به سر می برد، با معاون وزیر خارجه عمان درباره ایران گفتگو کرده؛ گفتگویی که این مقام دولت بایدن آن را عالی" توصیف کرده است.
زلمی خلیلزاد نماینده ویژه سابق آمریکا در امور افغانستان در اقدامی هدفمند، از طالبان خواست مولوی عبدالحمید امام جمعه مسجد مکی زاهدان را الگو قرار دهند.
زلمی خلیلزاد نماینده ویژه سابق آمریکا در امور افغانستان در اقدامی هدفمند، از طالبان خواست مولوی عبدالحمید امام جمعه مسجد مکی زاهدان را الگو قرار دهند.
نیروهای امنیتی اوکراین در تلاش برای آنچه «خنثی‌سازی فعالیت‌های مخرب نیروهای ویژه روسیه» توصیف شده، به یک صومعه مسیحیان ارتدوکس در کی‌یف یورش بردند.
خوردن مایعات به ویژه آب نه تنها باعث پاکیزگی مجاری گلو و دهان شده بلکه به دفع سموم از کلیه‌ها هم کمک می‌کند. استفاده از چای به دلیل تئوفیلین موجود در آن می‌تواند مجاری ریوی را بازکرده و ترشحات ریوی جمع شده را به بیرون ریه انتقال دهد.
دستیار ویژه معاون اول رییس جمهور در توصیف سفر یک روزه معاون اول رییس جمهور به استان سیستان و بلوچستان یادآور شد که از مردم بارها شنیدم شیعیان و اهل سنت استان برای حفظ وحدت و امنیت ایران، جان خود را هم فدا می‌کنند.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناوگروه ۸۴ نیروی راهبردی دریایی ارتش با حضور مقتدرانه در عمق اقیانوس‌ها به ویژه حوزه دریای سرخ موفق شد عملیات اسکورت و برقراری امنیت دریایی را در بالاترین سطح ممکن به اجرا دربیاورد و در جایی که توسط نیرو‌های غیر موجه حاضر در منطقه، ایمنی دریانوردی به خطر افتاد، توانستند به یاد همرزمانشان که پیش از این مستقیماً در برابر هرگونه بی‌عدالتی ایستادند دوباره بایستند و ۲ شناور بدون سرنشین آمریکایی را توقیف کنند.
سیاست‌ورزی هوشمندانه می‌کوشد که مردم را همراه و هم‌رای خود کرده و اعتراض آنان را به ویژه اگر از جوانان باشند، محترم شمرده و با توصیف آن به عنوان فرصت از یک سو سیاست نادرست را اصلاح و از سوی دیگر متعرضین را جذب و ظرفیت اعتراضات را تخلیه کند.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: باند قاچاق مواد مخدر با تلاش مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد شناسایی و محموله ۹۹ کیلوگرمی حشیش در ورودی این شهر توقیف شد.
ناوشکن جماران نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در حین اجرای ماموریت برقراری امنیت و ایمنی کشتیرانی در دریای سرخ و مقابله با دزدی دریایی و تروریسم دریایی با چندین شناور ویژه داده‌برداری کوچک که در مسیر کشتیرانی بین‌المللی رها بود مواجه شده و با اقدام به موقع و به منظور جلوگیری از وقوع حادثه و احتمال تصادف دریایی از کنترل کننده این نوع تجهیزات خواست به این نوع رفتار و حرکت خاتمه داده و مسیر حرکت را تغییر بدهند.
قاسمی در پاسخ به این سوال که رسانه‌های آرژانتینی ادعا کرده‌اند که محموله هواپیما، نظامی بوده گفت، روز اول از ما همین سوالات را می‌پرسیدند که آیا محموله ویژه دارید؟ گفتیم نه. شما گمرک دارید. بدهید بررسی کنند. ما هیچ محموله ویژه یا ممنوعه با خود نداریم... بارِ ما قطعات یدکی است.
مدیر امور بانوان ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات با بیان اینکه حدود یکصد موکب ویژه خانم‌ها در اربعین امسال خدمات رسانی خواهند کرد گفت: توصیه اکید ما به بانوان تشرف خانوادگی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ