سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که آمادگی لازم را پیدا کرده که دیگر تحریک نشود گفت: در جلسه کمیته انضباطی گفتند که محروم نمی شود اما وقتی بیرون آمدم رای چیز دیگری بود!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: ستاد بحران در شرق تهران و شهرستان‌های جوار منطقه وقوع زلزله در نزدیکی دماوند در حالت آماده باش هستند.
تهران- مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از آماده باش کامل این ستاد همزمان با وقوع زلزله ۳.۹ ریشتری در حوالی دماوند خبر داد.
ستاد بحران شهرستان پردیس در پی وقوع زلزله در شرق استان تهران با مرکزیت شهرستان دماوند در حالت آماده باش قرار گرفت.
ارومیه - استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به وجود ظرفیت‌های قابل توجه در استان برای ارتقای روابط با کشورهای مختلف از جمله اندونزی، گفت: آماده همکاری با تجار و بازرگانان کشور اندونزی هستیم.
سیامک نعمتی احتمالا در بازی مقابل پرسپولیس فیکس خواهد بود.
ارومیه- فرماندار ارومیه گفت: همه اقدامات و هماهنگی‌های لازم برای داشتن یک میزبانی در خور شأن استان با دستگاه‌های متولی صورت گرفته است.
خوزه لوئیس مندیلیبار، سرمربی سویا، امیدوار است تیمش بتواند در سوپرکاپ یوفا منچسترسیتی را شکست دهد.
مشهد ـ رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: ۲۲ زمین چمن مصنوعی و ۲۵ اتاق بازی برای دانش آموزان استثنایی در کشور در حال آماده سازی است.
معاون دیپلماسی وزارت خارجه گفت: ما هیچ شکی نداریم بریکس در همکاری با کشورهای دیگر می‌تواند نقش خود را بیشتر کند و ما از هرگونه کمک در زمینه حرکت به سمت چندجانبه گرایی استقبال می‌کنیم.
سرمربی اسپانیایی با چالشی بزرگ برای رویارویی با حریف قدرتمند خود در هفته اول مواجه شده است.
تهران- مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از آماده باش کامل این ستاد همزمان با وقوع زلزله ۳.۵ ریشتری در جنوب شرق این استان خبرداد.
تهران- مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از آماده باش کامل این ستاد همزمان با وقوع زلزله ۳.۵ ریشتری در جنوب شرق این استان خبرداد.
مهدی طارمی با انتشار پستی در اینستاگرام، همه شایعات پیرامون انتقالش در تابستان را تکذیب کرد.
رئیس مرکز اورژانس استان تهران، از آماده باش اورژانس در روزهای گرم پیش رو خبر داد.
والنسیا رسما اعلام کرد که به همکاری با ادینسون کاوانی پایان داده و ستاره اروگوئه‌ای قراردادش را فسخ کرده است.
یزدی مهر با بیان اینکه با اعلام سازمان هواشناسی برای استان تهران هشدار زرد وزش باد شدید و کاهش کیفیت هوا صادر شده است، گفت: طبق این پیش بینی به مردم در نیمه جنوبی استان تهران توصیه می‌شود از عصر فردا شنبه هفتم مرداد ماه تا روز سه شنبه دهم مردادماه به ویژه در ساعات عصر و شب نکات ایمنی وزش باد را رعایت کنند.
سرمربی تیم ملی ژیمناستیک هنری گفت: ملی‌پوشان ژیمناستیک هنری در این چند سال عزم خود را جزم کرده‌اند که بتوانند در بازی‌های آسیایی مدال‌آوری کنند.
پورتو در آخرین بازی تدارکاتی ش در حالی به پیروزی رسید که نامی از مهدی طارمی در بین بازیکنان این مسابقه دیده نمی شد.
فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی برای برگزاری رقابت های مختلف ورزشی زیر مجموعه خود در جزایر سه گانه تنب بزرگ، تنب کوچک و ابوموسی اعلام آمادگی کرد.
اگر ما جهت الهی رسالت را با ساختن تعبیر «پیامبر اسلام» کنار بگذاریم، درست به همان هدفی که مستشرقان از جعل و کاربرد این تعبیر داشته‌اند نزدیک شده‌ایم. آنان اعتقادی به این که محمد (ص) از طرف خدا آمده ندارند، اما با این مطلب که محمد (ص) دین اسلام را میان مردم آورده مشکلی نداشته و این تعارضی با معتقدات و باور‌های غیر دینی یا ضد دینی آنان ندارد. بنابرین به راحتی کلمه پیامبر اسلام را ساخته‌اند و به جای پیامبر خدا (ص) گذاشته‌اند.
تصاویر تازه منتشر شده‌ای از گرت بیل ستاره فوتبال تیم ملی ولز نشان می‌دهد که او پس از خداحافظی از دنیای فوتبال در حال آماده سازی تورنومنت گلف در کالیفرنیا است. جالب اینکه انتشار این تصاویر بعد از حذف رئال مادرید از لیگ قهرمانان اروپا باعث شده که هواداران این تیم، باز هم شاهزاده ولزی را مورد انتقادات تند خود قرار دهند.
به دلیل ناآگاهی از مشکل اعتیاد، بعضی افراد فکر می‌کنند عده‌ای از معتادان علی‌رغم مصرف ماده، دچار هیچ عارضه و مشکلی نمی‌شوند. این باور غلط در میان مصرف‌کنندگان مواد دیده می‌شود که می‌گویند سالهاست مواد مصرف می‌کنیم تا به حال نه معتاد شده‌ام و نه مشکلی پیش آمده است.
افروغ، استاد دانشگاه و جامعه شناس می گوید؛ ما از قانون اساسی دور شده‌ایم، بحث زمینه سازی برای اشتغال، بحث آموزش رایگان، فصل سوم قانون اساسی و اصل بیست و هفتم و ... در قانون اساسی آمده است که اقتصاد وسیله است. دقت کنید این به معنی بی توجهی به اقتصاد و معیشت نباید تعبیر و تفسیر شود. این بدان معناست که مردم باید از حداقل های معیشت و رفاه آبرومندانه برخوردار باشند تا با فراغ بال به شکوفایی فرهنگی و سیاسی خود بپردازند.
افروغ، استاد دانشگاه و جامعه شناس می گوید؛ ما از قانون اساسی دور شده‌ایم، بحث زمینه سازی برای اشتغال، بحث آموزش رایگان، فصل سوم قانون اساسی و اصل بیست و هفتم و ... در قانون اساسی آمده است که اقتصاد وسیله است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ