اگر یک زامبی در زمین کم‌عمق‌تر زنده شود و یا درون یک تابوت نه چندان محکم قرار داشته باشد یا تنها درون یک کفن باشد شانس بیرون آمدن را خواهد داشت به خصوص زمانی که قبر تازه بوده و خاک قسمت بالایی خشک و نرم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه گفت: ایرانیانی که ابهاماتی در مورد وضعیت تردد خود دارند به سامانه پرسمان مراجعه و شرایط خود را استعلام کنند.
سخنگویان کاخ سفید از پرسش خبرنگاران درباره اتهامات واردشده به رئیس جمهور آمریکا و پسرش مبنی بر مشارکت آنها در اعمال فشار بر یک تاجر چینی و فساد مالی، طفره رفتند.
بعد از دو سال سکوت سرمربی تیم ملی زنان در خصوص حواشی این تیم، مریم آزمون در گفت و گو با "ورزش سه" پاسخ انتقادات علیه خودش را داد.
دیدیه دشان، مربی تیم ملی فرانسه در نشست خبری خود به سوالات و ابهامات درباره فهرست جدید تیم ملی پاسخ داد.
سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران می گوید سهراب مرادی و کیانوش رستمی به خواسته کادرفنی در مسابقات آسیایی وزنه زده اند.
رئیس کمیته داوران در جمع خبرنگاران به ابهامات و پرسش‌های پرتعداد روزهای اخیر درباره عملکرد داوری پاسخ داد.
در پی طرح سوالات مشابه و پرتکرار مشتریان برای ثبت‌نام خودروهای فروش رفته در طرح فروش سامانه یک‌پارچه تخصیص خودرو، گروه صنعتی ایران‌خودرو پاسخ‌ این سوالات را منتشر کرد.
خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، از دقایقی قبل در نشست خبری حاضر شده تا به اتهامات درباره ارتباط این باشگاه با انریکز نگریرا پاسخ دهد.
بهروز عطایی در یک نشست مطبوعاتی مفصل به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام به سوالات و ابهامات در خصوص نظر هیئت عالی نظارت درباره واردات خودروهای کارکرده پاسخ داد.
مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع به سوالات و ابهامات در خصوص نظر هیئت عالی نظارت درباره واردات خودروهای کارکرده پاسخ داد.
مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع به سوالات و ابهامات در خصوص نظر هیئت عالی نظارت درباره واردات خودروهای کارکرده پاسخ داد.
علی فتح‌الله امشب و در راستای مشکلات باشگاه استقلال و حذف از آسیا به برنامه فوتبال برتر می‌رود.
نخست وزیر پیشین لبنان به اتهامات دو مهماندار هواپیما که وی را متهم به تجاوز جنسی کرده بودند، پاسخ داد.
قالیباف سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در حال حاضر در شرایط و مقطعی هستیم که کار ثبت نام از متقاضیان خودروهای وارداتی در حال انجام است.
رئیس سازمان خصوصی سازی در نشست خبری در خبرگزاری مهر درباره ابهامات این موضوع مهم پاسخ داد.
معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در پاسخ به برخی شایعات و ابهامات مطرح شده درباه خودکشی یکی از دانشجویان این دانشگاه تاکید کرد: دانشجوی متوفی این دانشگاه به هیچ وجه فرد سیاسی نبوده و از امکانات خوابگاهی دانشجویی نیز بهره‌مند بوده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره ابهامات فهرست ۲۵ نفره پاسخ خواهد داد.
سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص برخی از ابهامات این نهاد توضیحاتی بعد از جلسه هیئت رئیسه ارائه کرد.
در فاصله حدود یک ماه مانده به جام جهانی هنوز ابهامات درباره وعده هایی که از سوی مسئولان کیش داده‌ شده پابرجاست.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه چند روز قبل علی‌الحسابی بابت معوقات رتبه‌بندی برای معلمان وجهی واریز شد عنوان کرد: خیلی سوال می‌پرسند که چرا سامانه برای بارگذاری مدارک تعیین کردید و چرا باید مدارک را بارگذاری کنیم. خب از یک استاد دانشگاه همین حالا سوال کنید که یک رتبه می‌خواهید بگیرید چقدر طول می‌کشد؟ بیشتر از یک سال معمولا طول می‌کشد، اما ما می‌خواهیم برای ۸۱۰ هزار نفر، دو سه ماهه رتبه بندی را انجام دهیم. گفتیم از وقتی فرایند شما شروع شد، یک و نیم ماه بعد رتبه شما را تعیین می‌کنیم.
سرپرست پایگاه اطلاعات رفاهی ایرانیان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آخرین آمار از وضعیت یارانه نقدی، مشمولان جدید و جدیدترین سازوکارهای دهک بندی درآمدی خانوار را اعلام کرد.
ستایشی در پاسخ به سوالی درباره بازداشت یکی از سر شبکه‌های فساد به نام الکس (شهروز سخنوری) که دو سال پیش به همراه مادر و فردی که رابط وی بود، دستگیر شد، گفت: راه اندازی شبکه سازمان یافته فساد از اتهامات این فرد است.
امیرعبداللهیان: برای تیم مذاکره کننده انتفاع اقتصادی ایران از توافق، رعایت خطوط قرمز و حفظ توان و دانش و فناوری بومی صلح آمیز هسته‌ای مورد توجه جدی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ