شنیده می‌شود عیسی آل‌کثیر مهاجم پرسپولیس در حال انجام مذاکراتی جدی با مدیران باشگاه سپاهان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک استقلال پس از تمدید قرارداد با این باشگاه مقابل ملوان جزء نفرات ذخیره است.
در فاصله 72 ساعته تا آغاز لیگ برتر نقل و انتقالات فوتبال ایران همچنان در حال انجام است.
بحث انتقال احتمالی سردار آزمون به زنیت سن پترزبورگ همچنان داغ دنبال می‌شود.
اصفهان – سپاهان در حالی در آستانه ۹ سالگی از آخرین قهرمانی‌اش در لیگ برتر پا به لیگ ۲۳ ام می‌گذارد که با عملکرد طوفانی در فصل نقل و انتقالات برای همه رقبا خط و نشان جدی کشیده است.
بایرن مونیخ پیشنهاد جدیدی برای هری کین با مبلغی بیش از 100 میلیون یورو ارائه کرد و از تاتنهام خواسته است سریعتر تصمیم بگیرد زیرا پاری‌سن‌ژرمن در حال برنامه ریزی برای یک انتقال لحظه آخریست.
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، می‌گوید تا پایان نقل و انتقالات تابستانی به دنبال جذب بازیکن خواهد بود.
پرسپولیس آخرین گام‌های خود را برای شروع مثبت در رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا برمی‌دارد.
محمدحسین کنعانی‌زادگان آخرید صید پرسپولیس از بازار پرتلاطم نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران بود که بیش از سه هفته از حضورش در تیم قهرمان ایران می‌گذرد.
باتوجه به همه شواهد بحث توافق پورتو، طارمی و میلان رو به اتمام است
همزمان با انتشار خبرهای مربوط به مذاکرات باشگاه میلان برای جذب مهدی طارمی، نام این مهاجم ایرانی پیرامون باشگاه اینتر به جای «لوکاکو» هم مطرح شد.
به گفته خبرنگار سرشناس ایتالیایی، درخواست پورتو برای فروش مهدی طارمی، انتقال این مهاجم ایرانی به باشگاه میلان را پیچیده کرده است.
وزرای امور خارجه ایران و عراق در حاشیه نشست وزیران امور خارجه کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در باکو دیدار و گفتگو کردند که وضعیت انتقال گاز کشورمان به عراق یکی از محورهای گفتگو بود.
در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت اعلام شد که انتقال زائران از مدینه به مکه با قطار برای سال آینده آزمایش شد.
رئیس دادگستری البرز گفت: در سفر رئیس قوه قضاییه، انتقال دو زندان مد نظر قرار گرفت که شامل زندان رجایی شهر و قزلحصار است به طوری که اقدامات آن در حال انجام است.
روابط عمومی وزارت امور خارجه طی اطلاعیه‌ای آخرین مرحله انتقال ۶۵ نفر از هم‌میهنان کشورمان که در سودان مقیم بودند را اعلام کرد.
آخرین رئیس تشریفات دربار پهلوی گفت: «کار ما در دربار نظارت بر بسته‌بندی اثاث بود. اعلیحضرت و شهبانو صورت اثاثی را که قرار بود با خود ببرند می‌دادند و من براساس آن سیاهه به خدمتکاران مطمئن دستور می‌دادم آن‌ها را دقیقا بسته‌بندی کنند.»
معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور جدیدترین جزئیات از انفجار اتوبوس زائران ایرانی در عراق را تشریح کرد.
چلسی به‌شدت برای جذب یک هافبک جدید تلاش می‌کند و موافقت یوونتوس را برای انتقال دنیس زکریا به استمفوردبریج به‌دست آورده است.
پیشنهاد 25 میلیون یورویی چلسی روی میز پورتوست و باشگاه پرتغالی می‌خواهد با این پیشنهاد موافقت کند.
با بازگشت بازیکنان سابق استقلال و پر بودن سهمیه بزرگسالان این تیم، ریکاردو ساپینتو سرمربی آبی‌پوشان از میان چهار بازیکن احتمالا دو یا سه نفر را از لیست تیمش کنار می‌گذارد.
آیا این یک تسویه حساب برنامه ریزی شده از سوی سرپرست کنار گذاشته تیم ملی بود؟ چقدر این انتقادها یکروز مانده به اعزام تیم، صادقانه است؟ در میان حملات یک اسم مشترک شنیده شد؛ پزشک احراجی تیم ملی!
مالخر تبعه خارجی باند گوشی قاپ های خشن را هدایت می کرد
کرم‌های ضد آفتاب حاوی فیلتر‌های فرابنفش هستند که اشعه‌های فرابنفش را جذب یا منعکس می‌کنند تا کم‌تر به پوست برخورد کنند. ترکیب بسیاری از فرمول‌های کرم ضد آفتاب از دی اکسید تیتانیوم، پودر سفید رنگی که به عنوان فیلتر استفاده می‌شود گرفته شده است.
آخرین مانع انتقال محبی به استقلال

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ