پرسپولیس آخرین گام‌های خود را برای شروع مثبت در رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا برمی‌دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهیندخت مولاوردی در مراسم نکوداشت زهرا شجاعی گفت: تلاش برای آهسته و پیوسته رفتن از اولین درس‌هایی است که این سال‌ها از معلم و استادم سرکار خانم شجاعی که در ادامه و در طول مسئولیتم چون مشاوری امین در کنارم بودند، آموختم و در عشق او، چون او شدم! حرکت با سرعت مطمئنه، آرام و تدریجی و صبورانه، هرچند به قول شاعر بعضا «صبوری طرفه خاکی بر سرم کرد»! و اگرچه بر این باورم که ما آخرین نسلی هستیم که صبوری پیشه می‌کنیم و نسل‌های بعد از ما به صبوری و قناعت ما نیستند.
رقابت‌های دوچرخه‌سواری تور دو فرانس در حالی برگزار می‌شود که برخی اتفاقات در حاشیه آن، باعث رقم خوردن مشکلاتی برای رکابزنان کشورهای مختلف شده است. اعتراضات در شهرهای مختلف فرانسه باعث شده است تا مردمی که در مسیر حرکت دوچرخه‌سواران قرار دارند، دست به اقداماتی بزنند که مشکلاتی برای آنها ایجاد شود. همچنین تصاویری از دوچرخه‌های رکابزنانی همچون الکسی لوتسنکو منتشر شده است که به وسیله میخ‌های پخش شده در جاده، پنچر شده‌اند. منبع: آخرین خبر
علیرضا نیکبخت واحدی، بازیکن پرحاشیه سال‌های دور فوتبال ایران که چند ماهی هست در قامت مربی در لیگ دسته ۳ به فوتبال برگشته، در این لیگ هم جنجال‌ساز شد و یک عکاس را در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد با مشت زد! جالب اینکه نیکبخت در توجیه حرکات زشت و مضروب کردن عکاس، مدعی شده عکاس‌ها نباید وقتی بازیکنم را تنبیه می‌کنم از من عکس بگیرند! / آخرین خبر
چین در آخرین اقدام خود برای کاهش ارزش دلار و حرکت به سمت بین‌المللی شدن یوان، قرار است چندین سهام شرکت‌های فهرست شده در هنگ کنگ چین را به ارز اصلی خود قیمت‌گذاری کند.
بهزاد غلامپور در هنگام جشن شادی گل استقلالی‌ها در آخرین دقیقه وقت های قانونی شهرآورد 101، حرکت بسیار عجیبی انجام داد.
رئیس فراکسیون راهبردی مجلس با بیان اینکه استیضاح آخرین راهکار مواجهه با مسئله است، گفت: هر استیضاح هزینه سنگینی برای دولت به همراه دارد و این اتفاق سرعت حرکت قطار دولت را کند می‌کند.
رئیس فراکسیون راهبردی مجلس با بیان اینکه استیضاح آخرین راهکار مواجه با مسئله است، گفت: هر استیضاح هزینه سنگینی برای دولت به همراه دارد و این اتفاق سرعت حرکت قطار دولت را کند می‌کند.
این ۵ نفر که تصویری از چهره آن‌ها موجود نیست، بعنوان آخرین مدافعان خرمشهر شناخته می‌شوند. ۵ نفر گمنام که از پل می‌گذرند تا مانع عبور نیرو‌های عراقی شده یا حرکت آن‌ها را به تاخیر بیاندازند...
آخرین شیر‌های آسیایی جهان در ایالت گجرات زندگی می‌کنند، اما از آنجایی که شکارچیان بیش از پیش برای شکار آنان به جنگل می‌روند شیر‌ها به سوی ساحل در حال حرکت هستند.
روبرتو فیرمینو، ستاره برزیلی لیورپول، در آخرین روزهای حضورش در این تیم حسابی مورد توجه قرار گرفته است.
ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن تمام ایرانی دنا و ناوبندر مکران پس از طی ۶۳ هزار کیلومتر مسیر دریایی در بندر صلاله عمان پهلوگیری کرد. این ناوگروه از ۲۹ شهریور سال ۱۴۰۱ به ماموریت دریانوردی دور کره زمین اعزام شده و هم اکنون در ۲۳۶ امین روز سفر دریایی خود به سر می‌برد. این ناوگروه با حرکت از مبدأ بندرعباس، در نخستین ایستگاه در بندر بمبئی هند توقف کرد و سپس با عبور از خلیج بنگال و تنگه مالاگا در جاکارتا پایتخت اندونزی پهلو گرفت. صلاله آخرین ایستگاه ناوگروه ۸۶ نداجا پیش از رسیدن به ایران است و دریادلان ایرانی پس از جدا شدن از اسکله صلاله به سمت کشورمان حرکت خواهند کرد تا نهایتا با طی حدود ۲ هزار کیلومتر مسیر باقی‌مانده در بندرعباس پهلوگیری کنند. مجموع مسیر طی‌شده توسط ناوگروه ۸۶ نداجا تاکنون حدود ۶۳ هزار کیلومتر بوده و این ناوگروه تاکنون ۴ بار از خط استوا عبور کرده است
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۳۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید؛ البته روند قیمتها به سمت ریزش بیشتر در حرکت است.
فرودگاه مهرآباد تداوم لغو همه پرواز‌های فرودگاه مشهد را اطلاع‌رسانی و اعلام‌کرد: مسافران قبل از حرکت به سمت فرودگاه‌ها از آخرین وضعیت پرواز خود مطلع شوند.
مقام مسئول در وزارت صمت گفت: این یک میلیون دستگاه خودرو به‌قدری زیاد است که از منظر عرضه، بازار اشباع خواهد شد و روش‌هایی همچون قرعه‌کشی و سایر روش‌ها، موضوعیت نخواهد داشت و به‌سمتی حرکت خواهیم کرد که شرکت‌ها، خود عرضه‌کننده محصولات باشند.
آخرین جلسه رسیدگی به پرونده سرکرده گروهک تروریستی «حرکة النضال» برگزار شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: برای توافق ما منتظر زمستان نیستیم و در اولین روزی که آمریکایی‌ها اراده خود را نشان دهند ما می‌توانیم در مسیر حصول توافق حرکت کنیم.
قیمت بیت‌کوین بیش از یک هفته در سطح محدودی در حال حرکت است و طی چند روز گذشته تلاش کرده به سمت بالا حرکت کند اما نتوانسته نزدیک به ۲۰ هزار دلار معامله شود و حرکت قیمت عمدتاً به ترتیب بین ۱۸ هزار تا ۲۰ هزار دلار باقی مانده است.
سرپرست شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: از آنجایی که شب‌ها عملیات تعمیر و نگهداری را انجام می‌دهیم تا در ایام هفته فعالیت خط تعطیل نشود، مجبوریم زمان تعمیرات را در شب‌ها متمرکز کنیم و این مسئله سبب شده که حرکت ۵ صبح از برنامه خارج شده تا زمان بیشتری برای انجام عملیات داشته باشیم.
مشهد ـ فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: حرکت رو به جلو اقتصاد استان و استمرار آن دشمن شکن و امنیت آفرین است و زمانی که شکوفایی اقتصادی رخ دهد، امنیت داخلی مفهوم دیگری پیدا می‌کند.
مشهد ـ فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: حرکت رو به جلو اقتصاد استان و استمرار آن دشمن شکن و امنیت آفرین است و زمانی که شکوفایی اقتصادی رخ دهد، امنیت داخلی مفهوم دیگری پیدا می‌کند.
بیت‌کوین روز گذشته سطح مقاومت ۲۰ هزار دلاری خود را بازیابی کرد اما نتوانست آن را حفظ کند، زیرا بازار گسترده‌تر در حال حرکت نزولی بود.
متهم به قتل ۲۰ ساله پس از آن که صحنه جنایت را در حضور قاضی دکتر صفری بازسازی کرد و جزئیات این ماجرا را شرح داد، در آخرین جلسه بازپرسی نیز گفت: راننده پراید را می‌شناختم. آن روز عصر دوستم حامد رانندگی پراید هاچ بک آبی رنگ را به عهده داشت و من هم در حالی روی صندلی جلو نشسته بودم که دو دوست دیگرم مجید و محمدرضا هم در صندلی عقب بودند. در این هنگام حامد به صورت دنده عقب حرکت کرد که از پارک بیرون بیاییم، ولی سپر خودرو به سپر پراید مرحوم (محمد – پ) برخورد کرد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اظهار داشت: بنابراین تلاش می‌شود که این طرح به سمت پویاتر شدن عوارض حرکت کند. جریان ترافیکی در سطح شهر دائم درحال تغییر است. برای مثال باید عوارض در زمان و مکان‌هایی که ترافیک، وضعیت بحرانی دارد، تغییر کند تا مردم تشویق شوند که شبکه معابر را خلوت کنند.
از میان ۱۷ شرکت عرضه اولیه شده در سال ۱۴۰۰ نماد توسن با بازدهی ۲۰۰ درصدی تا پایان سال در صدر عرضه‌ها قرار دارد و در مقابل سغدیر با بازدهی منفی ۲۰ درصد در بیشترین زیان به سر می‌برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ