هافبک استقلال پس از تمدید قرارداد با این باشگاه مقابل ملوان جزء نفرات ذخیره است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع لبنانی به آخرین وضعیت کشتی حفاری نفت و گاز در این کشور اشاره کردند.
تیم ملی تا ورود به مسابقات جام ملت‌های آسیای 2023 قطر 7 بازی برگزار خواهد کرد.
رییس فدراسیون فوتبال به طور واضح درباره علل تاخیر در ورود VAR به ایران صحبت کرد. او جزییات راهم بر زبان آورد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خصوص آخرین مصوبه اتحادیه جهانی مخابرات مبنی بر ورود اینترنت ماهواره‌ای به ایران گفت: همچون گذشته از ارائه دهندگان خدمات اینترنت ماهواره‌ای برای فعالیت در جمهوری اسلامی ایران به خصوص فعالیت در مناطق روستایی استقبال می‌کنیم.
مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: از میان یک میلیون و ۱۱۹ هزار نفر داوطلب نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۲ تاکنون ۸۳۰ هزار نفر کارت ورود به جلسه دریافت کرده اند.
معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه روز شنبه ۳ تیرماه آخرین کاروان حجاج ایرانی وارد عربستان شدند، گزارشی را درباره عملیات حج امسال ارائه کرد.
آخرین باری که این نیرو جنگنده های پیشرفته از کلاس مشابه را دریافت کرد در اواسط دهه 1970 بود که هواپیمای جنگنده گرومن اف-14 ای تامکت وارد ایران شد.
توضیحات خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت ورود VAR به فوتبال ایران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: تا پایان مرحله اول بیش از ۳۳۶ هزار داوطلب به منظور شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه ثبت نام قطعی کرده‌اند.
فولاد در آخرین بازی هفته بیست و یکم امروز میزبان ملوانان انزلی است.
روند امداد و نجات زلزله سوری در حلب و لاذقیه در حالی ادامه دارد که گروههای مسلحی که در ادلب هستند اجازه ورود کمک ها از مجرای دولت سوریه را نمی دهند.
چیزی که HAWC و دیگر موشک‌های شبیه آن را خارق العاده می‌سازد این است که توسط یک موتور اسکرمجت تغذیه می‌شود، که متفاوت از موتور‌های ساب سونیک استاندارد یا حتی رمجت عمل می‌کند. به دلیل عمل کردن در سرعت‌های بسیار بالا، موتور این موشک از یک ورودی استفاده می‌کند تا هوای فشرده سوپرسونیک را با فشار به درون بکشد (رمجت‌ها تنها از هوای ساب سونیک در درون سیستم استفاده می‌کنند) و سپس آن را با سوخت هیدروژنی ترکیب کرده که به موتور امکان می‌دهد به سرعت ۵ ماخ و فراتر از آن برسد.
ویدئویی که از آخرین تحرکات عامل انتحاری در مسجد پیشاور پاکستان قبل از ورود به مسجد و منفجر کردن خود منتشر شده است.
آخرین تغییرات آب و هوا در کشور را از زبان کارشناس هواشناسی مشاهده کنید.
رئیس جمهور گفت: باید تمهیدات لازم برای تجهیز مراکز واکسیناسیون فراهم شود تا کسانی که ۶ ماه از تزریق آخرین دز واکسن کرونای آنها گذشته، بتوانند نسبت به تجدید واکسیناسیون اقدام کنند.
سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص ورود سیستم کمک داور ویدئویی و هم‌چنین سرمربی تیم ملی نکاتی را مطرح کرد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از تردد روان در محورهای شمالی کشور خبر داد و گفت: ترافیک در مبادی ورودی پایتخت سنگین است.
کریستیانو رونالدو و لیونل مسی به زودی وارد چهره‌های باسابقه جام جهانی خواهند شد.
ستاره محبوب هواداران استقلال آخرین ورودی این تیم برای فصل جدید فوتبال ایران خواهد بود.
دنبال کنید، زنده. اخبار مربوط به تحولاتی که در بازار نقل و انتقالات در تمام لیگ های فوتبال جهان رخ می دهد: شایعات، ورود، خروج و مذاکره!
آخرین وضعیت آب‌وهوا؛ ورود موج‌ بارشی به نوار شمالی کشور
بر اساس اطلاعات مندرج در سامانه‌ی کدال، زمان برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی فوق‌العاده ۶ شرکت بورسی و فرابورسی این هفته برگزار می‌شود، براساس اطلاعات منتشره بیشتر این مجامع جهت افزایش سرمایه برگزار می‌شوند.
آخرین بخت شهاب الدین عزیزی خادم برای بقا در ریاست فدراسیون فوتبال هم نقش بر آب شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ