پیشنهاد 25 میلیون یورویی چلسی روی میز پورتوست و باشگاه پرتغالی می‌خواهد با این پیشنهاد موافقت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در شرایطی که عنوان شده بود مهاجم تیم ملی فوتبال ایران فصل آینده هم پیراهن تیم پورتو را بر تن خواهد کرد اما رسانه‌های پرتغالی مدعی شدند که این بازیکن به زودی راهی لیگ جزیره خواهد شد.
دیلی‌اکسپرس هم انتقال طارمی به تاتنهام را تایید کرد
ستاره بوشهری تیم ملی فوتبال ایران به میلان نخواهد رفت.
باشگاه پورتو پرتغال حاضر به کاهش مبلغ رضایتنامه مهدی طارمی برای انتقال به آث میلان نشد تا حضور مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در باشگاه های ایتالیا فعلا منتفی شود.
باتوجه به همه شواهد بحث توافق پورتو، طارمی و میلان رو به اتمام است
همزمان با انتشار خبرهای مربوط به مذاکرات باشگاه میلان برای جذب مهدی طارمی، نام این مهاجم ایرانی پیرامون باشگاه اینتر به جای «لوکاکو» هم مطرح شد.
به گفته خبرنگار سرشناس ایتالیایی، درخواست پورتو برای فروش مهدی طارمی، انتقال این مهاجم ایرانی به باشگاه میلان را پیچیده کرده است.
روزنامه سعودی اسپورت عربستان مدعی شد که همسر طارمی مانع انتقال این بازیکن به الهلال شد.
در شرایطی که باشگاه الهلال عربستان با پیشنهاد ۳۵ میلیون یورویی خواهان جذب مهدی طارمی شده بود اما مدیر برنامه مهاجم ایران از منتفی شدن این انتقال خبر داد.
مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو باوجود تمایل باشگاه سویا اسپانیا به جذب او قصد دارد به یک تیم در لیگ برتر انگلیس منتقل بشود.
دیروز بود که خبر پیشنهاد الهلال عربستان به مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو خبرساز شد و رسانه‌های پرتغالی از پیشنهاد پرافتخاترین تیم آسیا به مهاجم کشورمان خبر دادند.
روزنامه‌های ورزشی امروز سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
بعد از درخشش طارمی در جام جهانی ۲۰۲۲، اما شایعه‌ها درباره علاقه چند باشگاه معتبر در سری آ استرالیا و لیگ برتر انگلیس به او مطرح شده است. آرسنال و چلسی در انگلیس و اینترمیلان در ایتالیا باشگاه‌های بودند که بحث انتقال طارمی به ترکیب آن‌ها وجود داشت
یکی از اسامی مطرح شده از سوی این رسانه انگلیسی برای انتقال به چلسی مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه پورتو است.
سایت ترانسفر مارکت به پیش بینی درصد انتقال ستاره ایرانی پورتو به چلسی پرداخت.
در حالی که در روزهای اخیر گفته می‌شد باشگاه آرسنال به جذب مهدی طارمی علاقه دارد اما باشگاه پورتو پرتغال تمرکز خود را روی تمدید قرارداد مهاجم ایران گذاشته است.
یک رسانه انگلیسی به بررسی احتمال انتقال مهدی طارمی مهاجم ایران به باشگاه آرسنال با مبلغ ۱۷ میلیون پوند پرداخت.
یک رسانه انگلیسی به بررسی احتمال انتقال مهدی طارمی مهاجم ایران به باشگاه آرسنال با مبلغ ۱۷ میلیون پوند پرداخت.
نشریه «آبولا» پرتغال در گزارشی بار دیگر تاکید کرد مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو به نظر می‌رسد انتقالش به آرسنال در ژانویه محقق می‌شود.
گفته می‌شد ادو یکی از همکاران کی‌روش در جام جهانی ۲۰۱۴ خواهد بود که هرگز این اتفاق رخ نداد. با این حال ارتباط طرفین همچنان حفظ شده و کارلوس کی‌روش هم همیشه نشان داده در حمایت از بازیکنان تیم ملی سنگ تمام می‌گذارد و هر جا که نیاز باشد، از آن‌ها به نیکی یاد می‌کند. شاید این بار هم مسئولان آرسنال برای قطعی کردن انتقال طارمی، سراغی از او گرفته باشند. بخصوص که دوست صمیمی کی‌روش، مدیر ورزشی آرسنال است و همه‌کاره این انتقال جذاب، بزرگ و رؤیایی.
نشریه «سان» انگلیس اعلام کرد مدیر ورزشی باشگاه آرسنال حاضر است برای جذب مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو سنت‌شکنی کند.
نشریه «سان» انگلیس خبر تمایل باشگاه چلسی به جذب مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران را منعکس کرد.
اعضای جدید کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات منصوب شدند
انتقال ۴۰میلیون یورویی همبازی جوان طارمی به آرسنال

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ