بحث انتقال احتمالی سردار آزمون به زنیت سن پترزبورگ همچنان داغ دنبال می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل پرسپولیس مدعی است هنوز به جمع بندی لازم برای جذب مهاجم خارجی مدنظر دست نیافته‌اند.
رئیس بیمارستان پیمانیه جهرم گفت: در پی این حادثه هفت مصدوم توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان پیمانیه انتقال یافتند که ۵ مصدوم این حادثه در همان ساعت‌های اولیه بعد از انجام مراقبت‌های درمانی بهبود و مرخص شده‌اند.
پزشک تیم فوتبال تراکتور درباره آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال تراکتور در آستانه بازی با شارجه توضیحاتی ارائه داد.
در گفتگوی تلفنی وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و برزیل، آخرین مناسبات دوجانبه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: یکی از مصدومان متاسفانه در حین انتقال به بیمارستان مسلمین، شهید شد و از ۲ مصدوم منتقل شده به این بیمارستان، یک نفر که دچار شوک قلبی شده بود، بهبود یافت و ساعتی بعد مرخص شد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از شرایطی که قبل از شروع مسابقات لیگ برتر برای این تیم رقم خورده است، گفت: سه مهاجم از دست دادیم اما فقط یک نفر گرفتیم که خوب نیست.
همزمان با انتشار خبرهای مربوط به مذاکرات باشگاه میلان برای جذب مهدی طارمی، نام این مهاجم ایرانی پیرامون باشگاه اینتر به جای «لوکاکو» هم مطرح شد.
به گفته خبرنگار سرشناس ایتالیایی، درخواست پورتو برای فروش مهدی طارمی، انتقال این مهاجم ایرانی به باشگاه میلان را پیچیده کرده است.
وزرای امور خارجه ایران و عراق در حاشیه نشست وزیران امور خارجه کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در باکو دیدار و گفتگو کردند که وضعیت انتقال گاز کشورمان به عراق یکی از محورهای گفتگو بود.
باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه طولانی، درخصوص اتفاقات رخ داده در جریان انتقال محمد محبی به این تیم، شفاف سازی کرد.
رئیس دادگستری البرز گفت: در سفر رئیس قوه قضاییه، انتقال دو زندان مد نظر قرار گرفت که شامل زندان رجایی شهر و قزلحصار است به طوری که اقدامات آن در حال انجام است.
ستایشی درباره تبادل زندانیان با کشورهای دیگر و اینکه آیا تبادل جدیدی داریم، گفت: استرداد مجرمان منطبق با موازین قانونی و توافقات کشورها در رابطه با انتقال محکومان است؛ مثلا انتقال اسدالله اسدی موکول به قوانین مجلس بلژیک و ایران بود و همچنان تاکید می‌کنم که ارتکاب هرگونه خطا و انتساب جرم به اسد الله اسدی را محکوم می‌کنیم، ولی او با توجه به قوانین به کشور منتقل شدند.
ستایشی درباره تبادل زندانیان با کشورهای دیگر و اینکه آیا تبادل جدیدی داریم؟ گفت: استرداد مجرمان منطبق با موازین قانونی و توافقات کشورها در رابطه با انتقال محکومان است. برای مثال انتقال اسد الله اسدی موکول به قوانین مجلس بلژیک و ایران بود و همچنان تاکید می‌کنم که ارتکاب هرگونه خطا و انتساب جرم به اسد الله اسدی را محکوم می‌کنیم ولی او با توجه به قوانین به کشور منتقل شدند.
هم اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا بر روی عدد ۸۶ یعنی بازه قابل قبول قرار دارد.
محسن معتمدکیا مدیررسانه تیم ملی در خصوص آخرین وضعیت شماره یک تیم ملی گفت: بیرانوند با شکستگی بینی مواجه شده و برای انجام درمان‌ها راهی بیمارستان شده است.
کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ جدیدترین وضعیت ترافیکی پایتخت در روز دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ را تشریح کرد.
رئیس اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی معابر پایتخت در آخرین شنبه آبان را تشریح کرد.
یازدهمین و آخرین هفته لیگ برتر پیش از برگزاری جام جهانی در حالی به پایان رسید که باز هم از دو خرید تابستانی آبی‌ها رونمایی نشد.
مدیر ارشد سازمان بورس با تاکید بر اینکه به مشتریان کارگزاری تدبیرگر سرمایه اطمینان خاطر داده می‌شود که سازمان به جدیت پیگیر حقوق آنها است، گفت: انتقال پرتفوی دارایی مشتریان این کارگزاری به کارگزاری جایگزین آغاز شده و طی روز جاری و روزهای آتی، مانده پرتفوی این افراد بدون کوچک‌ترین اقدامی از سوی آنها به کارگزاری جایگزین منتقل خواهد شد.
عباس صداقت درباره وضعیت ذخایر خون و فرآورده‌های خونی در کشور، گفت: خوشبختانه در حال حاضر شبکه ملی خون‌رسانی در حد استاندارد‌های تعریف شده قرار دارد و آخرین ذخایر خون و فرآورده‌های آن به میزان ۹.۵ روز ذخیره خون است که ذخیره مناسبی است.
انتقال سهام عدالت متوفیان به مرحله تحقق نرسیده و وراث همچنان چشم انتظار تعیین تکلیف سهام متوفیان خود هستند.
شاکری درباره آخرین وضعیت دو نوزاد رها شده و محل نگهداریشان متذکر شد: با توجه به معلولیت نوزاد رها شده در مقابل درب شیرخوارگاه آمنه، این نوزاد به شیرخوارگاه "رفیده" و نوزاد بعدی به شیرخوراگاه آمنه انتقال داده شد.
وزرای دفاع ترکیه و اوکراین درباره آخرین وضعیت انتقال غلات به صورت تلفنی گفتگو کردند.
وزیر دفاع ترکیه با وزرای دفاع و زیرساخت اوکراین درباره آخرین وضعیت انتقال غلات تلفنی رایزنی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ