مصدومیت بدموقع مانوئل نویر باعث شده تا بایرن مونیخ به دنبال پیدا کردن جانشین برای او در زمستان باشد ولی این هرگز کار ساده ای نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک تبلیغ قدیمی از گجت نامتعارف برای حمل سگ خارج از ماشین. ظاهرا نگهداری سگ داخل ماشین با دردسرهایی برای مالک خودرو همراه بوده که زمینه طراحی این گجت را ایجاد کرده است. البته این طرح ایرادهای زیادی داشت برای مثال برخورد باد شدید با صورت و چشم سگ مشکلات جدی برای بینایی حیوان ایجاد می کند. همچنین دشواری نصب و آسیب به بدنه ماشین و البته عدم ایمنی برای جان حیوان هنگام تصادف نیز از دیگر چالش های این طرح هستند.
در غیاب گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی کار دشواری در مقابل ستاره های هجومی گل گهر داشت.
علی نعمتی در هفته های اخیر یکی از ستاره های تاثیرگذار ترکیب پرسپولیس لقب گرفته است.
سرمربی ایرانی اتحاد کلباء گفت که تیمش دیدار سخت و دشواری را برابر یکی از بهترین تیم های لیگ در پیش خواهد داشت.
آنتونیو کونته در آستانه بازی با میلان از دشواری های هدایت تیمش از راه دور طی هفته های اخیر خبر داد.
اینتر با برتری دو بر یک در وقت های اضافه مقابل پارما به مرحله یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا صعود کرد.
سرمربی تیم والیبال پیکان معتقد است مسابقه مقابل تیم‌های انتهای جدول سخت است چون با تمام وجود بازی می‌کنند.
بارسلونا با ژاوی بازی های مهم و دشواری را در ماه ژانویه پیش رو دارد و بدون شک سوپرجام مهمترین چالش برای آبی‌اناری‌ها خواهد بود.
دانیلو، مدفع برزیل، گفت که کرواسی حریف دشواری محسوب می شود و به غیر از لوکا مودریچ، ستاره های بزرگ دیگری هم دارند.
رافائل واران معتقد است برابر یکی از بهرین تیم های ملی تاریخ انگلیس بازی دارند و کار بسیار دشواری برابر آنها خواهند داشت.
کارگری که روایت او را در این گزارش مطرح کردیم، می‌گوید: هیچ تلفنی برای ثبت شکایت وجود ندارد. شماره‌ی ۲۵۰۰ اشتباه است. هیچ اداره کاری هم پاسخگو نیست. با هرجا تماس می‌گیریم و به هر جا می‌رویم پاسخ سر بالا می‌دهند. خودشان می‌دانند دست کارگر برای رسیدن به حقوقش، به جایی بند نیست و راهی برای شکایت ندارند، برای همین هیچ ضرورتی هم برای پاسخگویی نمی‌بینند…
اریک تن‌هاخ، مربی منچستریونایتد، از مهاجمان تیمش تمجید کرد و گفت که توانایی زدن 20 گل یا بیشتر در فصل را دارند.
چهار بازیکن بارسلونا در مقطع فیفادی مصدوم شدند تا ژاوی شرایط دشواری در هفته های بعد داشته باشد.
چهار بازیکن بارسلونا در مقطع فیفادی مصدوم شدند تا ژاوی شرایط دشواری در هفته های بعد داشته باشد.
باشگاه پالمیراس برزیل ترجیح می دهد پدیده 16 ساله خود را به هر باشگاهی به غیر از باشگاه های اسپانیایی واگذار کند.
شرایط سخت دریافت ویزا و برخی سخت‌گیری ها، باعث شده تا اسکوچیچ فهرست بلندبالایی از بازیکنان را برای حضور در اردوی تیم ملی تدارک ببیند.
معاون محیط زیست دریایی گفت: یکی از مسائلی که باعث شده حفاظت از محیط زیست دریایی سخت شود، کارهای موازی شکل گرفته در دستگاه‌های مربوطه است
مهدی تارتار می‌گوید ذوب آهن موقعیت های خوبی برای گلزنی برابر مس رفسنجان داشت اما مدافعان این تیم با از خودگذشتگی مانع این اتفاق شدند.
خطیب مسجدالاقصی با تاکید بر اینکه شهر بیت المقدس اشغالی و مسجدالاقصی شرایط بسیار دشواری را پشت سر می گذرانند، گفت: شعله های آتش در این مسجد هنوز خاموش نشده است.
کارشناس نجوم با بیان اینکه رصد بارش شهابی برساوشی امسال به دلیل نور ابرماه دشوار است، گفت: تنها می‌توان آذرگوی های پرنور را رویت کرد.
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران می‌گوید با وجود برنامه‌هایی برای کاهش سختی‌ها در محیط کسب و کار ارائه شده، هنوز در عمل مشکلات و محدودیت‌های فراوانی باقی مانده است.
دختران هندبالیست ایران در سومین بازی خود در رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان، با نتیجه 31 بر 19 مغلوب مقدونیه شمالی شدند.
مرتضی افقه، اقتصاددان و عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: مسلما رویه‌ای که منجر به سرکشی در حساب افراد می‌شود چندان مطلوب مردم نیست و ممکن است به ضرر سپرده‌گذاران بانکی شود و افراد به زحمت بیفتند و مجبور شوند این منابع را تبدیل به دارایی‌های دیگری از جمله ارز، سکه و طلا و... کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ