سرمربی تیم‌ ملی دانشجویان گفت: امیدوارم با آماده سازی مناسب راهی مسابقات شویم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جواد حیدریان، روزنامه‌نگار و کنشگر محیط‌زیست گفت: درصورتی‌که این دریاچه خشک شود، باید منتظر بحران در حوزه سلامت و مهاجرت شد. قبلا مهاجرت برون‌سرزمینی داشتیم و حالا به‌دلیل شرایط پیش‌آمده، مهاجرت درون‌سرزمینی. مهاجرت‌های درون‌سرزمینی با آسیب‌های فراوانی همراه است. با خشک شدن دریاچه بین ۶ تا ۱۵میلیون نفر با تبعات وحشتناکی مواجه می‌شوند و این مشکلات، کل نظام را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.
قم- سرمربی آنا صنعت قم گفت:جو ورزشگاه شهید حیدریان قم در بازی‌های خانگی به سود آنا صنعت است و این شرایط عرصه را بر حریفان تنگ می‌کند.
وحید شمسایی با حضور در ورزشگاه حیدریان قم تماشاگر یکی از بازی‌های حساس هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتسال شده است.
دکتر مجید حیدریان، فوق تخصص درد و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به رعایت قانون دوست خوب و دوست بد برای بالا و پایین رفتن از پله‌ها در زمانی که یکی از زانوهایمان درد می‌کند، می‌افزاید: از پله‌ها وقتی می‌خواهیم بالا برویم اول با دوست خوب یا پایی که درد نمی‌کند روی پله‌ها قدم می‌گذاریم. اما کاملا برعکس، وقتی می‌خواهیم از پله‌ها پایین بیاییم، دوست بد یا پایی را که درد می‌کند ابتدا روی پله می‌گذاریم.
برگزارکنندگان برق سال را قطع کردند و مردم با لباس‌های محلی در سالن رقصیدند. این ویدئو را جواد حیدریان در توئیتر خود منتشر کرده است.
سبک و فرم مداحی یکی از مداحان جوان در شب میلاد حضرت معصومه (س) در ورزشگاه حیدریان قم به سوژه داغ فضای مجازی تبدیل شده است
طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی محمد رضا حیدریان به عنوان سرمربی تیم فوتسال دانشجویان انتخاب شد.
دکتر مجید حیدریان، فوق تخصص درد و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران می‌گوید: ایجاد درد ، سوزش و بی حسی در پاها غالبا ناشی از تنگی کانال نخاعی است . همچنین بیماری های نوروپاتی و بویژه دیابت می تواند در پاها ایجاد بی حسی و سوزش کند.
عرضه اولیه شرکت پویا زرکان آق دره با نماد فزر بعد از گذشته ۵ ماه از آخرین عرضه اولیه چهارشنبه گذشته ۲۰ بهمن در فرابورس انجام شد، اما برخی کارشناسان ابهاماتی را در این زمینه مطرح کردند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ