واکنشها در کرواسی به شکست در بازی فینال، بسیار متفاوت با آن چیزی است که همه انتظار داشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قیمت هر اسکناس دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران در مقایسه با روز گذشته کاهش یافت.
سکه امامی با کاهش قیمت ۳۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز به قیمت ۲۸ میلیون تومان رسیده است.
یکی از رستوران‌های شانگهای این روزها با نمایش وسیله عجیبی مشتری جمع می‌کند؛ توالتی که گران‌ترین توالت فرنگی دنیا لقب گرفته است.
قیمت سکه امامی نسبت به سه شنبه هفته قبل بدون تفاوت مانده و در همان کانال ۲۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.
سکه امامی با افزایش قیمت ۲ میلیون تومانی نسبت به دو روز پیش مواجه شده است.
یزد- تیم والیبال شهداب یزد که قهرمان لیگ برتر ۱۴۰۱ شد اکنون در حال آماده‌سازی برای حضور در مسابقات والیبال جام قهرمانی باشگاه‌های آسیا است که از ۲۴ تا ۳۱ اردیبهشت در بحرین انجام می‌شود.
آنتونلا روکوزو همسر ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال تصویر عجیبی را در اینستاگرام اش منتشر کرده که برخی از کاربران او را به خودنمایی متهم کرده اند.
سکه امامی باز هم نسبت به دیروز با افزایش قیمت مواجه شده و اکنون در کانال ۲۹ میلیون تومان است.
قیمت سکه و طلا امروز نسبت به دیروز افت کرده به طوری که سکه بهار آزادی تا این لحظه به قیمت ۲۴ میلیون و ۹۹۴ هزار تومان رسیده است.
قیمت سکه امامی با افزایش بیش از ۳۰۰ هزار تومان نسبت به دیروز به ۲۵ میلیون تومان رسید.
قیمت سکه امامی با افزایش نسبت به هفته های قبل به ۲۴میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۴ میلیون و ۲۰۱ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۴ میلیون و ۳۵۱ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۴ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۱۳ بهمن ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۴ میلیون و ۸۵۱ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۴ میلیون و ۱۵۶ هزار تومان است.
سکه امامی نسبت به دیروز با افزایش قیمت مواجه شده و به قیمت ۲۴میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۲۴ دی ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۱ میلیون و ۳۰۲ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۲ میلیون و ۳۰۲ هزار تومان است.
قیمت‌های طلا و نقره در معاملات روز جمعه آمریکا از سطوح بدون تغییر فاصله چندانی نداشت. بسیاری از معامله‌گران در این هفته در تعطیلات هستند و حجم معاملات سبک‌تری را رقم می‌زنند. طلای فوریه آخرین بار با ۲.۴ دلار کاهش به ۱۸۲۳ دلار و ۶۰ سنت و نقره مارس ۰.۲۱ دلار کاهش یافت و به ۲۴.۰۳ دلار رسید.
سردار مهدی حاجیان: از اول آذرماه با اجرای تعداد ۲۴ طرح ۲۴۱ نفر از سوداگران اصلی بازار ارز، سکه و طلا دستگیر و ۷۲ پرونده قضائی در این خصوص تشکیل شده است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا و فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با اخلاگران بازار طلا، سکه و ارز از دستگیری ۱۶ دلال بزرگ معاملات فردایی و طلای آبشده طی ۲۴ ساعت گذشته در تهران خبر داد.
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز سه شنبه ۲۴ آبان ماه میزبان دادوستد ۵۲ کیلوگرم شمش طلا بود.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۲۴ آبان ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۶ میلیون و و ۴۷۸ هزار تومان رسید.
جوان ۲۴ ساله گفت: من و طاهره درحالی پای سفره عقد نشستیم که حدود یک ماه بعد از این ماجرا متوجه رفت و آمد‌های مشکوک نامزدم به مغازه سبزی فروشی محله شدم. این موضوع سوء ظن مرا برانگیخت و به همین دلیل به طور پنهانی همسرم را تعقیب کردم تا این که متوجه شدم طاهره با پسر مرد سبزی فروش قبل از ازدواج با من ارتباط داشته و به این ارتباط خیابانی بعد از ازدواج با من نیز ادامه می‌دهد و تازه فهمیدم که چرا پدرم مخالف این ازدواج بود و نمی‌خواست من با طاهره ازدواج کنم.
تیم ملی والیبال ایتالیا با شکست لهستان به عنوان قهرمان مردان جهان ۲۰۲۲ معرفی شد تا لاجوردی‌پوشان این کشور پس از ۲۴ سال انتظار، بار دیگر به مدال طلای ارزشمند جهان دست یابند.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در این بسته خبری اخبار پلیسی روز را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ