شکست روز گذشته اتحاد کلباء برابر البطائح با واکنش‌های گسترده و متفاوتی میان کارشناسان فوتبال و هواداران تیم فرهاد مجیدی همراه بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان فولاد علی‌رغم ناراحتی زیاد از شکست اما اتفاقات بازی را از دل هافبک صنعت در آورد.
باشگاه تراکتور تبریز برخلاف پیش‌بینی‌‎ها بعد از شکست تلخ مقابل سپاهان، برنامه‌ای برای جریمه بازیکنان و اعضای تیم در نظر نگرفت تا از این حیث به دنبال آرام کردن جو روانی پیش از جدال حساس با پرسپولیس باشد.
دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، بعد از پیروزی مقابل منچسترسیتی گفت تیمش از شکست دادن قهرمانی اروپا خوشحال نیست بلکه احساس آرامش و اعتماد به نفس می‌کند.
خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، اعتراف کرد که دیدن مسی با پیراهن اینترمیامی احساس عجیبی دارد.
ناتیلوس یک کشتی اکتشافی است که با هدف شناسایی سیستم‌های بیولوژیکی فعال در زیر آب و کوه‌های دریایی – کوه‌هایی در زیر دریا که منشا آتشفشانی دارند – راهی اقیانوس آرام شده است. این کشتی ماه آپریل را صرف مطالعه بستر اقیانوس کرده است و در طی این مطالعه با سنگ‌های شکسته «هیالوکلاستیت» روبرو شده است.
جنبشی که با نام «زن، زندگی، آزادی» شناخته می‌شود، پاسخی به مجموعه‌ای از حقوق و خواسته‌های محقق نشده جامعه ایران است که البته در کل جامعه و در پاسخ به برخی مسائل اقتصادی و اجتماعی مطرح شده است. درباره این جنبش (که البته برخی دانشمندان این حوزه معتقدند که نام آن را نمی‌توان جنبش گذاشت) اگرچه ابتدا خواسته‌ها به پوشش و گشت ارشاد مربوط می‌شد، اما آرام آرام بقیه خواسته‌ها و انتظارات هم مطرح شد.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، شکست امشب مقابل رئال وایادولید را نتیجه بی مسئولیتی بازیکنانش دانست.
محمدرضا مختاری و پژمان پشتام که در دو سال اخیر عضو تیم ملی فرنگی در مسابقات جهانی بودند، از رسیدن به فینال پنج وزن دوم جام تختی بازماندند.
دینگ لیرن، ستاره آرام و دوست داشتنی شطرنج چین با شکست حریف روسی خود بعد از یک دهه به سلطه کارلسن پایان داد.
بازیکنان لیورپول لحظاتی بعد از شکست مقابل رئال و حذف از چمپیونزلیگ، صدایی آشنا و آرام بخش در سانتیاگوبرنابئو شنیدند.
پیام نیازمند یکی از عوامل اصلی شکست نخوردن سپاهان در مصاف با شاگردان مهدی رحمتی بود.
سنگربان رئال مادرید خوش شانس بود که هم‌تیمی‌هایش مانع از شکست رئال روی اشتباه او شدند.
در گزارش همشهری آمده است: فعالیت دوباره اینفلوئنسر‌ها از دیگر نمود‌های عادی‌شدن شرایط در کشور به‌حساب می‌آید. با شکست پروژه «تحریم» و «اعتصاب»، در هفته‌های اخیر فعالیت اکثریت قریب به اتفاق اینفلوئنسر‌ها در شبکه‌های اجتماعی ازسر گرفته شده‌است و آن‌ها با انتشار پست‌های متعدد، می‌کوشند بازدید‌های صفحات خود را به شرایط پیش‌از ناآرامی‌ها بازگردانند.
زنگ هشدار به صدا درمی‌آید و شما دگمه چرت (snooze) را فشار می‌دهید، امیدوار هستید که خوابی کوتاه را تجربه کنید. این کار می‌تواند زمان بیداری و شرایط سازگارتری را برای شنیدن زنگ دوباره ایجاد کند. خیلی امیدوار هستید، اما ناگهان تمامی بهانه‌ها و توجیه‌ها برای ادامه خواب با صدای دوباره زنگ در هم شکسته می‌شود.
هانسی فلیک بعد از شکست غیرمنتظره آلمان مقابل ژاپن در پاسخ به سوالی درباره اینکه بحث درباهر بازوبند آرامش ذهنی مانشافت را به هم زده بود گفت به دنبال بهانه‌ای سطح پایین نیست.
شاگردان هاجیمه موریاسو در کمال ناباوری توانستند یکی دیگر از مدعیان قهرمانی جهان را شکست دهند.
سومین روز از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تمرین ریکاوری آرام ملی پوشان پس از شکست سنگین ۶ بر ۲ مقابل انگلیس همراه بود.
نخست وزیر انگلیس با تأکید بر اینکه پوتین برای توجیه شکست های فاجعه بار خود تلاش می کند، گفت: ما به روند افزایش کمک های نظامی خود به کی یف متعهد هستیم.
مقامات رژیم صهیونیستی از دیدار محرمانه مسئولان امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین با مقامات امنیتی تل آویو برای آرام کردن اوضاع در کرانه باختری خبر دادند.
آرسنال در هفته اول لیگ اروپا برای انجام یک بازی خارج از خانه به سوئیس رفت و موفق شد اف‌سی زوریخ را با نتیجه 2-1 شکست دهد.
ساکت الهامی پس از شکست مقابل صنعت نفت آبادان آرایش اولیه تیمش را دستخوش تغییر کرده است.
استقلال بعد از دو بازی پر موقعیت، مقابل مس شب آرامی را تجربه کرد و با امید گل کمتر، حریفش را شکست داد.
تیم استقلال علاوه بر آنکه نتوانست رکورد شکست ناپذیری اش را حفظ کند پس از 7 ماه دو بار دروازه اش را باز شده دید.
کمیته ملی المپیک با استناد به نتیجه استعلام از کمیته بین‌المللی المپیک، کاراته را از رشته های المپیکی مجمع خود کنار گذاشت در حالیکه این اقدام می‌تواند به لغو برگزاری انتخابات منجر شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ