قیمت طلا امروز جمعه کاهش یافت اما قیمت‌ها برای اولین افزایش هفتگی خود از اواسط آوریل تعیین شده بود زیرا نرخ دلار از بالاترین سطح دو دهه گذشته کاهش یافت و نگرانی‌ها در مورد رشد اقتصادی ایالات‌متحده باعث احیای تقاضای امن شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قیمت طلا امروز با کاهش ارزش دلار، بازده خزانه‌داری آمریکا و سهام آسیایی افزایش یافت.
قیمت جهانی طلا در معاملات اولیه آسیا امروز(دوشنبه) با افزایش ارزش دلار کاهش یافت زیرا احتمال افزایش بیشتر نرخ بهره فدرال رزرو بر جذابیت شمش تاثیر گذاشته است.
قیمت طلا روز جمعه و پیش از تعطیلی بازار به دلیل افزایش ارزش دلار و اظهارات تندرو مقامات فدرال رزرو، به سمت بزرگ‌ترین کاهش هفتگی خود در بیش از چهار ماه گذشته رفت.
نرخ انواع ارز شامل دلار، یورو و درهم و قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار روز گذشته و در مرکز مبادله ایران کشف و اعلام شد که بر اساس نرخ یورو به صورت اسکناس و حواله و قیمت اعلامی برای هر گرم طلای ۱۸ عیار نسبت به نخستین روز هفته جاری، کاهش یافت.
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد کاهش به ۲۰۴۸ دلار و ۳۲ سنت رسید.
قیمت طلا در بازار جهانی در روز جمعه و پیش از تعطیلی بازار با تقویت ارزش دلار در آستانه انتشار آمارهای تورم در ایالات‌متحده کاهش یافت، اما آشفتگی‌های اقتصادی برای دومین افزایش ماهانه متوالی، طلا را به عنوان پناهگاه امن نگه داشت.
روز گذشته در معاملات جهانی قیمت طلا حدود ۱۰ دلار کاهش یافت، اما همچنان بالای ۲ هزار دلار معامله می‌شود.
قیمت هر انس طلا امروز با ۰.۵۸ درصد کاهش به ۱۹۸۶ دلار و ۲۰ سنت رسید.
قیمت طلا امروز(پنجشنبه) با افزایش ارزش دلار جهانی کاهش یافت، در حالی که کاهش نگرانی‌ها در مورد سیستم بانکی جهانی باعث کاهش مسیرهای امن به طلا شد.
قیمت دلار امروز با کاهش نزدیک به ۱۰۰۰ تومانی نسبت به هفته قبل در بازار مبادله ارز و طلا مواجه شد.
قیمت طلا امروز سه‌شنبه کاهش یافت و و به سمت بزرگترین کاهش ماهانه خود از ژوئن ۲۰۲۱ پیش رفت زیرا افزایش قریب‌الوقوع نرخ بهره توسط فدرال رزرو آمریکا جذابیت دارایی‌های بدون بازده را کاهش داد.
با توجه به کاهش نسبی قیمت دلار در بازار آزاد که از اواسط ظهر امروز شروع شد، قیمت سکه و طلا نیز به تبع آن روند کاهشی به خود گرفته است.
فرزین گفت: تا آخر هفته مرکز مبادله ارز و طلا افتتاح می‌شود کلیه خدمات مردم در مرکز ارائه می‌شود.
قیمت جهانی طلا امروز (پنجشنبه) با کاهش ارزش دلار افزایش یافت اما چشم‌انداز طلا همچنان مبهم باقی ماند زیرا برخی از مقامات فدرال رزرو آمریکا اعلام کردند برای مهار تورم به افزایش بیشتر نرخ بهره نیاز است.
قیمت جهانی طلا امروز (جمعه) افزایش یافت اما به دلیل پیش‌بینی فدرال رزرو آمریکا برای یک دوره طولانی‌تر نرخ‌های بهره بالاتر، متعهد به کاهش هفتگی بود.
قیمت طلا امروز (دوشنبه) کاهش یافت زیرا دلار قوی‌تر باعث شد این فلز با قیمت دلار برای خریداران دارای ارزهای دیگر گران‌تر شود.
قیمت طلا امروز (جمعه) با کاهش ارزش دلار افزایش یافت اما همچنان به اولین کاهش هفتگی خود در سه ماه اخیر ادامه داد زیرا سیگنال‌های بانک مرکزی ایالات‌متحده مبنی بر اینکه افزایش بیشتر نرخ بهره در راه است، کاهش یافته است.
قیمت طلا امروز، پنجشنبه پس از اینکه داده‌های خرده‌فروشی بهتر از حد انتظار در ایالات‌متحده امیدها برای افزایش کمتر نرخ بهره را از بین برد، توسط دلار قوی کاهش یافت.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان تهران گفت: با توجه به کاهش نرخ اونس جهانی، کاهش نرخ دلار در بازار تهران و نبود تقاضا، قیمت طلا و سکه از ابتدای هفته تاکنون میانگین ۲ درصد کاهش یافته است.
قیمت سکه، طلا، دلار توافقی در بازار آزاد امروز با تغییراتی همراه بود.
قیمت طلا امروز جمعه با کاهش ارزش دلار آمریکا افزایش یافت اما تعهد فدرال رزرو به ماندن در مسیر افزایش نرخ بهره، طلا را در مسیر ششمین کاهش ماهانه متوالی نگه داشت.
قیمت طلا امروز پنجشنبه کاهش یافت زیرا چشم‌انداز افزایش بیشتر نرخ بهره آمریکا و چشم‌انداز ضعیف رشد اقتصاد جهانی باعث تقویت دلار شد.
احساسات در بازار طلا بهبود یافته، زیرا این فلز گرانبها توانسته حمایت بحرانی را بالای ۱۷۰۰ دلار نگه دارد، حتی دلار آمریکا به بالاترین حد خود در ۲۰ سال اخیر رسیده است.
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به ریزش قیمت طلا و سکه در بازار طی روزهای اخیر، گفت: در صورت انتشار اخبار مثبت از مذاکرات و کاهش نرخ دلار، قیمت طلا و سکه نیز کاهش می یابد.
همیشه یکی از جذابیت‌های بازار سرمایه نگاه آماری به حرکت و روند بازار بوده. بر همین اساس سنا متناسب با ماه پایانی سال، به فراز و فرود شاخص کل در ماه آخر سال و همچنین سال اول دوره‌های نخست ریاست‌جمهوری انداخته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ