یک منبع سیاسی در عراق، نتایج اصلی نشست سران چارچوب هماهنگی در منزل هادی العامری (رئیس ائتلاف الفتح و از اعضای چارچوب هماهنگی) را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشست سران سه قوه با حضور سید ابراهیم رئیسی ، غلامحسین محسنی اژه‌ای و محمدباقر قالیباف بعد از ظهر شنبه (۲۸ مرداد) به میزبانی دفتر رئیس جمهور برگزار شد.
نشست سران سه قوه به میزبانی دفتر رئیس جمهور برگزار شد و مهم‌ترین مسائل کشور مورد بحث و بررسی سران قوای سه‌گانه قرار گرفت.
کمیسر گروه اقتصادی غرب آفریقا (اکواس) امروز جمعه در سخنانی فاش کرد که کشورهای غرب آفریقا در نشست امروز خود در پایتخت نیجریه سازوکار استفاده از اهرم نظامی علیه نیجر را بررسی کردند.
نخست وزیر هند و رئیس جمهوران روسیه و چین در اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، پیوستن ایران به این سازمان را تبریک گفتند.
در نشست امروز سران اتحادیه اروپا با اعضای ناتو و مقامات اوکراین، پیرامون شورش اخیر گروه «واگنر» در روسیه صحبت شد.
روسیه اعلام کرد که نشست سران دمشق و آنکارا برای عادی سازی روابط دو کشور پس از تهیه «نقشه راه» در دستور کار قرار خواهد گرفت.
اجلاس سران عرب دقایقی قبل با حضور رئیس جمهور سوریه در جده عربستان شروع به کار کرد.
نشست سران قوا به میزبانی مجلس شورای اسلامی برگزار و مهم ترین مسائل کشور مورد بحث و بررسی سران قوای سه گانه قرار گرفت.
نشست سران قوا با حضور روسای قوای سه‌گانه کشور به میزبانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
نشست مشترک سران قوا به میزبانی دفتر رئیس جمهور برگزار شد.
نشست مشترک سران قوا به میزبانی دفتر رئیس جمهور برگزار شد.
معاون وزیر امور خارجه روسیه امروز اعلام کرد: نشست سران آمریکا و آفریقا تهدیدی برای همکاری میان مسکو و آفریقا نیست.
سران قوا در نشست مشترگ خود، خبرسازی‌های دروغ و فاقد اعتبار و سند را بخشی از عملیات روانی دشمن و در چارچوب فتنه‌انگیزی‌های اخیر دانستند.
نشست سران سه قوه در نهاد ریاست جمهوری به میزبانی سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور عصر روز شنبه برگزار شد.
سران قوا اعلام کردند: امروز دشمن تلاش می‌کند فعالیت مراکز علمی و پژوهشی و فضای تولید و خدمت به مردم با وقفه و مانع روبرو شود و روند پیشرفت کشور را متوقف سازد.
سران سه قوه در پایان جلسه با مرور شرایط روز کشور، بر لزوم رسیدگی سریع و دقیق به پرونده‌های اغتشاشات اخیر تاکید کردند.
عصر روز گذشته نشست سران سه قوه با میزبانی سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در دفتر نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
روسای سه قوه همچنین از خدمات و مجاهدت‌های شبانه‌روزی حافظان امنیت طی روزها و هفته‌های گذشته قدردانی و تاکید کردند: امنیت و آرامش در کشور زیربنای هر نوع توسعه‌یافتگی و فعالیت‌های اقتصادی و کسب و کارهای مردم است.
در این جلسه مقرر شد پس از ابلاغ سیاست‌های برنامه هفتم توسعه کشور از جانب مقام معظم رهبری به دولت، روند تهیه، تدوین و تصویب آن در هیئت وزیران و مجلس شورای اسلامی در چارچوب زمان بندی مناسب و دقیق صورت گیرد.
رسانه‌های ژاپن اعلام کردند که نخست‌وزیر این کشور برای رایزنی درباره مسائل امنیتی در شرق آسیا، به‌زودی با رئیس‌جمهور آمریکا دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.
منابع الجزایری به اخبار مربوط به تعویق نشست سران عرب واکنش نشان دادند.
در پایان دور اول سفرهای استانی دولت مردمی، روسای ٣ قوه در نشست مشترک خود بر همکاری و همدلی برای اجرایی شدن مصوبات این سفرها تاکید کردند.
نشست سران قوا عصر امروز (شنبه ۷ خرداد) به میزبانی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس دستگاه قضا و با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور و محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ